1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd geleerd dat je met kansrekening af moet ronden op 3 decilmalen, dus dat lijkt me niet verkeerd. En volgens mij zeg jij hetzelfde toch: dat de kans gelijjk is aan 0,94^10. Dan zou je wel de punten moeten krijgen neem ik aan, weet alleen niet wat voor mierenneuker je leraar is:+

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ok. Want ik twijfel bij best veel dingen, bijvoorbeeld die opgave van defensie uitgaven had ik gezet 71.2 maar bij het correctiemodel staat schatting 71. Word dat dan goed gerekend of fout? Gaat er volgens mij van af hangen hoe mierenneukerig m'n leraar/2e leraar word.

Maarja ik was vandaag gewoon in no-brain modus. Gewoon proberen te werken, afmaken, antwoorden noteren en weg. Was zoo gestresst vanochtend niet normaal.

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  3. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is gewoon goed als er niet bij staat dat je een getal moet afronden kan je bewijs van spreken het hele getal overschrijven wat op je gr staat.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb het nu nog een keer gecheckt en wat afwegingen gemaakt. Ik kom sowieso niet onder de 16 punten, ik kan eventueel nog oplopen naar 18/19 punten bij sommige twijfelgevallen. En heel misschien kan ik nog wat punten krijgen voor dingen die ik heb genoteerd op m'n toets. Wat dus betekend dat ik het hoogstwaarschijnlijk heb gered.

Wel kut, ik zei vandaag nog dat ik hoopte dat ik gewoon sowieso boven de 3.1 zou hebben zodat ik niet op de norm hoefde te wachten en onnodig te stressen. Moet ik alsnog wachten op de norm :/

5. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MO: Tussen 3,8 en 5,8 en NL: Tussen 4,6 en 6,6

NL: 5,8 voor een 7 en 3,7 voor een 6

Dus NL zoiezo een 6 op me lijst.

MO: 4,2 voor een 6

Neem aan dat die N waarde wel 0,4 is weet iemand heer ofdat er ooit lagere N waardes als 0,4 worden gegeven?

:thumbs:

6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zelf even nagaan op havovwo.nl normeringen/omzettingstabel. Maar zoals ik het hier lees is M en O niet bijster goed gemaakt, en 0.4 is wel echt een lage norm, dus het zal wel niet ;)

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Een leerling is geslaagd als :
    • alle eindcijfers 6 of hoger zijn, of
    • er 1×5 is behaald en voor de overige vakken een 6 of hoger, of
    • er 1×4 of 2×5 of 1×5 en 1×4 is behaald en voor de overige vakken een 6 of hoger, waarbij het gemiddelde tenminste 6.0 is.
    • Daarnaast moeten de onderdelen van CKV en LO naar behoren zijn gedaan.
    Een eindcijfer van een 3 of lager op de eindlijst betekent dat een leerling niet geslaagd is.
    Dit geldt ook voor de verschillende onderdelen die meewegen in het combinatiecijfer( zelfs als het gemiddelde een 6 of hoger is).

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik zak met een 3, waarom denk je dat ik zo hard zat te stressen :+. Maar ik vroeg me af of je ook mocht herkansen met een 3.

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    heb net Nederlands op internet nagekeken. 26 van de 27 multiple choice vragen goed :) nu kan ik wel stellen dat ik voor Nederlands geslaagt ben :D

10. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag toch ook herkansen als je een 1 staat?
    Je moet alleen aanwezig zijn bij het 1ste tijdvak.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dit is zo kut he, als je weggaat bij het examen met een gevoel dat je het wel goed gemaakt hebt, en dan kom je thuis en bij het nakijken heb je die fout, en die fout, en die fout... Had alleen de antwoorden mee (niet de uitwerkingen), dus kon daar geen extra punten voor geven (heb nu nagekeken met een gedachte van 'antwoord is fout = 0 punten). Maar zelfs op die manier heb ik nog 41 punten, wat volgens deze site neerkomt op een cijfer van 5,3 t/m 6,2, en volgens deze op een cijfer van 4,5 t/m 6,5.

Moet ik alsnog wachten op de norm, aangezien ik een 4,8 moet hebben voor een 6 :mad:

En @ Ali: Herkansen mag altijd, voor zover ik weet. Zou een beetje flauw zijn; "Nee jouw cijfer is zó laag, da's nieteens een herkansing waard!" :+

EDIT: En volgens onderstaand stukje heb ik weer op z'n slechtst een 5,7.

Dus in het aller-aller-ALLER-slechtste geval (net zo streng nagekeken als ik, en een kutnorm) heb ik een 4,5. Gelukkig is die kans redelijk klein... Naja we zien het wel.

Wanneer wordt de norm bekend?

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    17 juni 8 uur `s morgens. De dag dat je hoort of je geslaagd bent of niet.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onze leraren zeggen altijd bij examens zoveel mogelijk punten te proberen verdedigen t.o.v de 2e nakijker. Zelfs als het niet helemaal goed is dus.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Fak, dan weet ik pas of ik geslaagd ben als... ik weet of ik geslaagd ben :+

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Bij ons dus niet vorig jaar. Kwam die met 3 vragen, eigenlijk vond ik dit wel goed, maar de 2de corrector niet helemaal, dus ik heb besloten om ze maar fout te rekenen.

Kwam toen uiteindelijk een tiende tekort voor een 5.5

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik gewoon heb nagekeken, niet té spoepel maar zeker ook niet te streng dan heb ik met een norm van 1, een 7,8!
    Wtf, terwijl wiskunde mn slechtste vak is:9

Ik hoop dat ik sowieso hoger dan een 6,8 heb, dan sta ik afgerond een 7 op wiskunde.

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Wiskunde A ging echt zoooooo goed bij mij. Ik sta een 5,2, en heb heel streng gekeken rond de 60 punten maar kan ook nog wel oplopen tot de 70, aangezien ik niet meer precies weet wat ik had opgeschreven. Sta er in ieder geval een voldoende voor, misschien zelfs een compensatiepunt :D.

18. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als jij het op manier A uitrekent en in de correctieschrift staat manie B kunnen ze het toch niet fout rekenen als jij manier A goed opschrijft en het goede krijgt?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Herkansen mag inderdaad altijd, één vriend van mij had een 3 nodig voor zijn Engels presentatie voor een voldoende, en hij haalde een 1 omdat hij zich versliep, daardoor slaagde hij na de herkansingen :+
    Een andere vriend an me had voor zijn engels een 2,1. En kreeg te horen dat hij ook een her had. Hij moest alleen voor zijn engels een 8,5 halen aangezien hij anders niet genoeg kon compenseren om te slagen. Het was een beetje een raar geval omdat er gewoon geen andere slagings oplossing was en hij het niet heeft gehaald.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    17 juni pas pffff..... Dat is best laat 8). Achja, ik vind het nu wel eens lekker hoor. Gewoon eventjes lekker losjes, lekker fitnessen en beetje leren. Maar ik zit er wel wat tegenop met vrijdag. En ook bij volgende week dinsdag en donderdag. Vrijdag Frans, ik sta nu een 7.3 maar daar kelder ik zo mee. Duits sta ik 7.8 en kelder ik ook mee en bij Engels ook. Ik vind dat toch jammer. Ik had liever van die grammatica toetsen gehad, kut leestoetsen......|:-

Deel Deze Pagina