1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis ging wel aardig. Weer 8 kantjes opgeschreven maar bijna alle vragen wist ik direct het antwoord :)

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb mezelf alleen punten gegeven voor antwoorden die in het correctiemodel stonden en ik heb 50 punten. En daar kunnen dus nog punten bijkomen (m'n geschiedenis leraar is niet echt de moeilijkste). Nice :9

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt ook een tweede corrector heh ;)

Ik vond het wel aardig te doen achteraf, maar ik begon zo belabberd. Meteen antwoord op vraag 1 wist ik niet, maar achteraf wist niemand die waar ik het aan vroeg...Blijkt dus iets te maken hebben met niet vertrouwen vd toevoer van graan vanuit daar oid. Weet niet meer wat ie zei. En tijdens republiek wist ik haast nooit het volledige antwoord zeker, maar wel bij alles wat gezet. Bij Vietnam wist ik bijna alles wel, maar ik kon uit die bron 10 niet opmaken van de vietnamisering, wist dat het iets met die eend was, maar kon niets meer formuleren (tijd op). Ach, die 4 is in ieder geval binnen, 6 is misschien wel mogelijk, maar 6,5 of hoger is het niet in ieder geval :+

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me iets af he, bij geschiedenis havo werd vraag 7 (t.w.v 4 punten) geschrapt door een fout oid. Maar krijgen we die punten er gratis bij? Of word gewoon de maximumscore gewijzigd (van 76 naar 72)?

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was vraag 1 ook alweer dan? (Havo)
    Heb boekje niet meegenomen omdat ik eerder klaar was :+

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is moedernegotie, wat is commerciele landbouw oid en wat is het verband tussen deze twee dingen.

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis ging vrij goed al was het vrij pittig. Tijd had ik ook genoeg ondanks het feit dat ik een half uur te laat was.

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    negotie betekent handel, dus moedernegotie is eigenlijk 'de belangrijkste handel'.
    Zo was graan hier een goed voorbeeld van. NL had de internationale graanmarkt in handen en dit bracht veel rijkdom en macht op (Gouden Eeuw).

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat moedernegotie etc betekend, was een reactie op math1js. :9

10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Pffft had gehoopt dat ik niet de enige was die het had verkloot (voor een hogere nterm :+), ik lees veel te veel positieve verhalen hier! Op school waren er trouwens een hele hoop die het pittig vonden.

Ik heb het best verkloot, ik ga zo nog even me punten natellen maar ik twijfel zwaar of de 4.9 binnen is. Zou best kunnen dat ik vanmorgen voor een extra jaartje thuiswonen heb getekent :mad:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Whahaah fail. :9

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    GS ging wel aardig, 6.6 heb ik zeker wel gehaald (voor de 7). Merkte wel dat veel mensen het pittig vonden, snap dit opzich ook wel aangezien er toch wel aardig wat bronnen in zaten (ik ben dan wel aardig in bronnen, maar veel mensen niet).

Wel mooi trouwens, ik was de enige in m'n klas die wist wat voobijlandvaart was:lol: Had dat toevallig in een samenvatting op internet gelezen vanochtend.

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Puntjes nagetelt. De 4.9 is binnen :cool: (behalve als de N-term echt 0 of 0.1 is maar daar ga ik niet van uit)

Pffoe dat lucht op.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    53 punten als ik het streng nakijk, lekker hoor

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Vandaag Geschiedenis en Frans. Jeetje mina, allebei gingen best verneukt vooral Frans volgens mij maar dat verwachtte ik al. Hopelijk toch beide me voldoende afgesloten. Zometeen maar ff antwoordmodel erbij pakken.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Frans was echt fucking easy vond ik! Ik hoop dat ik er nog steeds zon goed gevoel over heb na dat ik heb nagekeken. De antwoorden staan er nog niet op?

@ Dyonko,
    Het gaat je allemaal wel makkelijk af of niet?
    Als ik zelf nakeek heb ik ook rond de 45 punten, maar onze leraar is een bitch.
    Ik moet een 5 halen, zal er nog om spannen denk ik. Op bepaal je cijfer staat dat 45 punten tussen de 5,3 en 7,3 zit...

Edit: Hmm frans was toch pittiger dan ik dacht, maar heb tussen de 5,7 en de 7,7
    Ik hoop dat ik een 6,1 of hoger heb, dan heb ik compensatie met frans.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zus heeft vanmiddag VMBO Theoretisch Wiskunde gemaakt, meer mensen die hier klachten over hebben? Zij vond in ieder geval dat er een paar vragen tussen zaten waarbij de omschrijving nogal vaag werd geredeneerd.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt het gaat me aardig makkelijk af, eigenlijk altijd zo geweest. Heb nog nooit echt hoeven te leren (al heb ik dat ook wel keihard teruggekregen in m'n gezicht hoor:+)

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Chipss :D.

Ik heb net eventjes Frans nagecheckt en ik had men antwoorden nog wel in mijn hoofd zitten. Ik kijken en wat zie ik tot mijn verbazing. Als het goed is heb ik gewoon 33 punten (!!!!!). Ik dacht dat ik al moeite zou hebben om een 3.7 te halen.

Geschiedenis heb ik ook best aardig gedaan volgens mij. 53 tot 57 punten ofzo.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Frans was alleen voor HAVO vandaag toch? Anders ben ik best naar de klote.

Geschiedenis ging niet heel lekker, heb het steng nagekeken en heb tussen de 4.7 en 6.7 , mag een 4.2 halen, dus het zit wel goed alleen jammer dat ik er geen zeven van heb kunnen maken.

Deel Deze Pagina