1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Als je VWO hebt, dan is het inderdaad niet vandaag maar pas op de één na laatste examendag, maandag. Er staat ook een rooster van de toetsen in de startpost hè. ;)

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis viel best mee. Ik moet zeker wel een 5.7 hebben voor een 7 op het eind,

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Geschiedenis ging lekker vandaag, :D

Wiskunde was zéér lastig!! ben zelfs bang voor een cijfer rond de 3,0:'-( kreeg nog fcking een bloedneus en vond hem zeer lastig

Ik heb op mn rapport een 6,7 samen dus 9,4 :2 = 4,7

waarmee moet ik dit wiskunde cijfer compenseren? verwacht bij al mjjn vakken zo rond 6,5 (ook die ik al gehad heb) met misschien een uitschieter voor economie (sta daarop nu 7,5)

alvast bedankt:b:

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie dat je bij vraag 2 zelf maar een wandelsnelheid moest verzinnen. Erg stom, zeker omdat het antwoordmodel eist dat je tussen de 3 en 7 km per uur moet nemen. Nu kun je dat met logisch nadenken wel weten, maar het is belachelijk dat op een dergelijke aanname punten staan. Dat schiet de vraag voorbij.

5. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand oefenopgave + uitwerkingen voor VWO Wiskunde B, snap er echt geen houd van en moet een 2,4 halen voor een 5 en ga daar dan ook voor. Maar kan geen examens vinden om te oefenen die aangepast zijn aan de nieuwe stof :b:

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je geen "gemende opgaven" sectie in je boek? Dat vond ik altijd goede oefenstof.

7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn Wiskunde A examenvragen maak zijn die veel makkelijker dan de gemengde opgaven. Die zijn volgens mij te veel verdieping niet dat ik dat erg vind.;)

8. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn inderdaad veel te moeilijk, denk dat er geen aangepaste examens zijn voor wiskunde nieuwe fase :'-(

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar...als het niveau hoger ligt dan de examens, dan is dat toch juist de perfecte voorbereiding? Als je dat leert en begrepen hebt, dan kun je alles aan.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, ik was altijd pissig op bepaalde leraren die van die achterlijk moeilijke SE's maakten (in mijn geval bij M&O en economie) tot ik erachter kwam dat het examen in vergelijking met die SE's een stuk makkelijker is en je dus perfect ben voorbereid. Geeft ook veel vertrouwen als je die moeilijkere toetsen goed maakt.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen met RDR hier? Of wachten we (ik wel) af tot na de examens? :p

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wacht tot na de examens haha. Al genoeg afleiding zonder nieuwe games.

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leert men hier Aadrijkskunde en welke boeken moet we nou exact kennen? (vwo)

bij voorbaat, dank.

14. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Systeem aarde, Globalisering, Wonen in Nederland en Zuid-oost Azie in beeld of actueel, dat vergeet ik steeds,
    Ik lees gewoon de samenvattingen door en bij Systeem aarde kijk ik even hoe alles ook alweer in mekaar zat. De rest is volgens mij wel makkelijk. Ik had voor mij vorige SE niks geleerd, maar had toch een 6. Dus ik maak me er niet zo druk om.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja ik kon het niet laten en heb 'm gisteren gekocht, ook al had ik mezelf voorgenomen om tot 31 mei te wachten :+

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ;)

Ik ga vandaag Wiskunde en Economie doornemen.

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Vandaag ga ik Wisunde en Aardrijkskunde doen, Eco is mijn vrije deel dus daar ga ik wat minder tijd aan besteden.

Wiskunde moet goed te doen zijn, als ik examen van vorig jaar zie. Aardrijkskunde ook wel eigenlijk.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Pfff, veels te mooi weer om te leren!
    Dinsdag pas economie dus veel haast is er ook niet bij:9

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Haha helemaal gelijk! Misschien dat ik zometeen nog een beetje voor economie gaat leren, maar ik zie het eigenlijk wel.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die pipo met zijn gitaar ook?
    Of die gast die zegt dat je vraag 7 wel mag overslaan. 8)

Bron: Leeuwarder Courant.

Deel Deze Pagina