1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik doe ook vwo, maar ik vond het juist wel wat makkelijker dan ik had verwacht. Die 4.2 is sowieso binnen.

Nu nog eco, ak en frans...

2. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ga je geen engels maken?:+

Pfff, ik heb een hoop domme fouten gemaakt bij wiskunde zeg...

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zit tussen de 30-35 punten, dan heb ik als laagste cijfer een 5! Mooi, moet een 5.2 halen voor een 6 dus die heb ik wel lijkt me en als ik Eco voldoende heb , ben ik al bijna geslaagd!

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw nagekeken en kom uit op rond 31 punten, dus heb die 4.3 sowieso wel binnen denk ik. Geschiedenis ging ook goed. Nederlands en wiskunde blijft afwachten, nederlands heb ik denk ik ook wel binnen met wat geluk door de samenvatting.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Tanttoeeee wat een kut toets van Economie zeg. Wij hebben dan ook zon Economie Pilot toets. Wij zijn een van de weinigen skola's die een pilot vervullen :emo:. Gvd wat was deze toets tering lang en tering moeilijk......

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Duits was trouwens best pittig! Eerste 20 vragen waren goed te doen tot die tekst over telefoon scams.. Daarna werd het echt pittig.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zow ben voor Wiskunde A 3.5 uur bezig geweest. Het was ff bikkelen, maar ik vond hem goed te doen. Toch ff een klacht indienen vanwege vraag 14.

Edit: lol, wil me klacht versturen, knalt die website eruit. Volgens mij hebben ze het een beeetje druk:9

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Duits had ik volgens mij nog best goed gedaan. Zometeen maar ff kijken wat ik denk wat ik goed had. Maar een 3.2 moet er wel inzitten :).

9. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fking hell man Wiskunde B VWO, ik zat er echt van wat is dit. Ziek moeilijk, veel dingen waarbij ik niet snapte wat ze wilden en het niveau lag echt gewoon ziek hoog. Heb 8 van de 84 punten, wat dus echt belachelijk slecht is. |:-

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    8 van de 84 punten....DAMN! Dat is niet heel best nee.:):

11. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Een meisje bij ons met Wiskunde B ging huilend de zaal uit. Andere mensen lagen een half uur na de toets nog voor pampus op een bankje.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    lol :+

Economie vond ik trouwens wel meevallen. Niet veel moeilijker als het eindexamen van vorig jaar ! Ik heb streng nagekeken en heb rond de 40 punten, terwijl ik maar een 5.3 sta. Dat word dus zeker een 6 *).

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat ik klote vond waren die opgaves dat je moest redeneren dat heb ik nooit gehad en een debiele staafdiagram tekenen en die klote tekentoets. Bah

14. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook 31 punten :)
    Ging best goed voor mij, met mijn gemiddelde van een 5.9 (ben erg slecht in eco) houd ik denk ik nog wel een 6 op deze manier :)

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Een beetje vaag, maar ik wilde het toch even kwijt. Mensen hier hebben vast wel gezien dat er zon 15000 klachten waren voor nederlands. Nu zijn het er opeens maar 12200 bij LAKS :confused:

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, vast alle klachten weggehaald die van hetzelfde Ip adres kwamen ofzo.

17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    En klachten die over internet die niet bevestigd zijn door een mailtje..

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ben ik een van de weinige die economie juist simpel vond? Tenminste relatief simpel, want had niets gedaan ervoor.... Maar vond het meer logica dan echt taaie stof...

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Heb voor economie 35 tot 38 punten, wat neerkomt op een cijfer tussen 6,2 en 7,5. Ik had een 4,9 nodig voor een 6, dus die is sowieso in the pocket \o/ En dit was nog een van mijn slechtste vakken ook :D

Moet M&O wel enorm opfucken wil ik nu nog zakken.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, we hebben wel erg veel gemeen zo :+. Ik ga zometeen maar even aardrijkskunde doorlezen om wat te kunnen 'leren' voor overmorgen. Echt kut, zelfs als je alles kent kan je hooguit een 4 ofzo halen denk ik. Echt wat een paupervak.

Deel Deze Pagina