1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb alles gemeen met Pepzi, exact zelfde als hij nu 8)

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Die tekentoets wist ik ook echt niet hoe ik dat meost maken, nooit geoefent. Had toch wel 3 van de 6 punten geloof ik bij die vraag, want had de berekening wel goed gedaan. Die redeneeropgaven heb ik ook allemaal verkloot, ik wordt echt spontaan allergisch als ik moet redeneren met deelformules voor me etc. dan raak ik helemaal de draad kwijt.

Wat vond je zo moeilijk aan die staafdiagram?

Ik heb het niet goed gemaakt verder, heb mezelf iets van 36 / 86 punten toegekent. Dus 4.2 is wel binnen als het goed is.

Nog andere mensen die filosofie hebben gehad? Ik heb 25 punten toegekent dat is tussen de 3.9 en 5.9. Laat ik nou net een 4.9 nodig hebben, dus dat wordt spannend...

3. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde ging vandaag wel redelijk, maar heb alleen 6 punten weggegooid door bij de een na laatste vraag 2 haakjes niet in de rekenmachine in te voeren. Dat is dan weer een beetje jammer. Ik wou eigenlijk een 7.6 hebben, want dan zou ik een 8 gemiddeld staan. Maar hoop nu op hoven de 5.6, want dan sta ik een 7 gemiddeld, ook niet verkeerd natuurlijk. Al helemaal omdat ik begin 5e nog een 4.6 stond ofzo. Maar heb er wel veel aangedaan afgelopen 2 jaren, maar heb het een beetje laten liggen bij het CSE. Morgen weer economie leren. Het schiet al op, ben op de helft.

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Tussen een 4.6 en een 5.5 voor wiskunde! Superslecht eigenlijk, maar toch blij dat ik alsnog een zes ervoor sta.

Heb het ook nog streng nagekeken dus misschien nog wat extra punten.

5. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet het rijexamen threadje?

Heb namelijk donderdag rijexamen en vindt het toch stiekem wel spannend ;)

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nu alle examens volgens mij wel goed genoeg gemaakt om uiteindelijk minimaal een 6 te staan. Ben ik zeker blij mee, ik heb al 5 toetsen gehad ook.
    Nu nog engels, waar ik een 8,4 voor sta. Ik wil daar wel een 8,6 minimaal voor halen.
    Alleen M&O dan nog, maar die mag ik opzich wel verneuken....maar dat kan ik mezelf niet toelaten. Ach ik heb toch een week ongeveer om ervoor te leren.

Ik denk dat ik wel geslaagd ben dus. 75% zeker (denk ik:+)

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hee, even een paar vragen..

Ik heb voor Nederlands 34 van de 50 punten, voor Wiskunde is dit 50 van de 73.

Hoe kan ik hier een cijfer van maken? Ik weet dat het aan de normering ligt, maar wat is een normale normering, en de berekening die erbij hoort?

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er 100 % zeker van dat jij slaagt als ik dit zo lees. Je heb compensatie, je hebt al je andere vakken al gehad en denk je voldoende afgesloten, en je hebt nog alleen M en O?

Dan mag je echt een 3.5 gemiddeld komen te staan en dan slaag je nog.

dus als je nu een 6.0 voor MO staat dan ben je al geslaagd door een leeg papiertje in te leveren ;)
    Moet je wel die 8.6 pakken voor engels of een 7 voor een ander vak though.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ga naar www.examen.nl of www.examenbundel.nl.
    Daar kun je klikken op 'Cijfer berekenen' dan moet je ff het juiste vak en het juiste niveau kiezen. 50 van de 73 en 34 van de 50 is sowieso wel een voldoende denk ik:thumbs:

@ Meanzo,
    He! Ik wou niet te positief zijn:9 je weet immers maar nooit! Geschiedenis ben ik niet zeker van iig.
    Compensatie heb ik vast wel op 1 vak (economie of wiskunde of frans en sowieso engels)

Trouwens, telt je profielwerkstuk ook als compensatie? Ik hoor namelijk verschillende dingen daarover

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Profielwerkstuk + Maatschappijleer + ANW + Godsdienst = combinatiecijfer

Hoe je combicijfer is samengesteld verschilt per school, maar zo is het bij mij op school geregelt. En ja cominatiecijfer kan als compensatiecijfer fungeren

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Chill! Heb namelijk alleen een PWS hoeven te maken en daar had ik een 7,8 op:+
    Dus heb ik waarschijnlijk al 2 8en voor compensatie.

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Waarschijnlijk telt je maatschappijleer+pws en dat delen door 2 en je hebt cijfer.
    Dus met 7.8 voor pws moet je 5.2 hebben voor maatschappijleer voor een 7. Of maatschappijleer 7.2 en je hebt een 8. En telt gewoon mee als compensatie.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    nee ik heb geen maatschappijleer gehad. Vrijstelling ivm met topsport dus ik heb gewoon een 7,8.

14. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mensen hier met biologie?
    Snap de bloedsomloop niet helemaal.
    Wanneer gebruik je de poortader,aorta,onderste en bovenste holle ader?

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik weet niet of hier iemand op het forum Economie (Pilot) heeft, maar dat examen was verschrikkelijk!!!! Iedereen van onze afdeling vond hem OF te moeilijk OF te lang.

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Wat houd pilot in? Bedoel je gewoon het examen economie van vandaag?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    had zelf ook Pilot

18. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Aorta is vanaf de linkerkamer die alle slagaders van zuurstofrijk bloed voorziet (behalve longslagader)

De onderste holle ader is de verzameling van zuurstofarm bloed dat door het lichaam is geweest.

Bovenste holle ader zuurstofarme bloed van je hersenen

De leverpoortader vervoert zuurstofarm, voedingsstofrijk bloed van de darmen naar de lever.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wow wtf dat wist ik zelfs en ik heb al 4 jaar geen bio gehad..

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dus bijv.
    linkerboezem-linkerkamer-aorta-armslagader-armader-leverslagader-lever poortader-onderste holle ader-rechter boezem?

Deel Deze Pagina