1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    moet je even kijken in het examen van vorig jaar

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Voor zover ik weet is het alleen tekstverklaring ja. :)

3. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ja is alleen tekstverklaren.
    Zojusit bio gemaakt heb 54 punte dus tussen 6.6 en 7.5.
    Heb voor het mooie een 6.7 nodig heb dan compensatie erbij :cool:

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    denk je engels goed gemaakt te hebben zit je cijfer tussen 4,7 en 6,0

4,7 is het laagst maar zo'n normering komt toch eigenlijk niet voor? 8)

Ik heb trouwens ook een 4,7 nodig op 5,5 te staan xd had het liever hoger gezien :mad:

5. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    yup, gelukkig jaren van moeilijke toetsen gehad en ook lastige tentamens,
    komt vast goed morgen, vind alleen het aarde gedeelte kut, klote erosie en sedimentatie en al die grappen :+
    Maarja, morgen aardrijkskunde en engels en dan zit t er weer op voor mij:thumbs:

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta een 6.5/6.6 dacht ik maar het is alsnog kut. Ik heb gedurende deze twee jaar één keer een paragraaf geleerd en voor de rest echt totaal niks. M'n leraar maakt het er ook niet echt interessanter op, wanneer ik dat lokaal inga voel ik mezelf gewoon verslappen en in slaap vallen :emo:. Ik ga maar proberen het door te lezen en dan zie ik morgen wel.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, er staat veel overbodige stof op, maar voor sommige mensen misschien handig om te oefenen.

8. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    pff morgen economie ik wil een 5.9 halen.

En daarna aardrijkskunde op vrijdag wat een hel.:+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik leer nooit voor aak en haal het hele jaar al hoger dan zevens \o/
    Je moet je antwoorden echt heel veel met oorzaak-gevolg en dat soort bullshit proberen te beantwoorden.
    Meo wordt wel echt kut =( sta een 5.4 dus moet opzich wel lukken, maar ik hoorde van mijn lerares dat het 9 opgaven zijn en op de laatste toets hadden wij er 3 in 1 uur en ik kreeg het niet eens af :eek:..
    Denk echt dat ik in tijdnood ga komen op CE :'-(

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dankje! Ik ga dit ook maar doorlezen.

Ik vind de examens van vorig eigenlijk niet heel erg moeilijk, het is vooral logisch nadenken. Ook weinig sommen gelukkig.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leer ook nooit voor ak, ik stond eerst een 7.2 want had een 9.3 voor Indonesie gehaald en een 7.5 voor m'n po maar ik heb de laatste twee toetsen echt zwaar verneukt. Die over Systeem Aarde waardoor ik nu een 6.6 sta =(.

Maar ik heb net de herkansing van 2009 gemaakt en haalde een 6,4. Like wtf :confused:. Ik vond die in elk geval erg meevallen, ik vind de herkansingen echt altijd makkelijker.. 8)

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Waarom maakt iedereen zich eigenlijk zo druk om de examens. Het is veel makkelijker dan de toetsen die je op school krijgt :+ (bij mij dan)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had mijn PO in de 4de lekker verneukt :lol: een 1
    daardoor stond ik een 3.9 voor 40%
    moest dus het hele jaar me best doen om uiteindelijk een 5.5 te staan :+
    maarja ik zie het wel.
    @sliv: ik stress juist niet :x ga altijd lekker relaxt die examens in en kom er ook weer blij uit. Iets wat ik niet heb bij de toetsweken op school :p

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    We hebben echt toetsen in het chinees gehad afgelopen jaar, maar vind deze toetsen toch nog best op niveau. Helemaal vergeleken met voorgaande jaren. Misschien de nieuwe tweede fase. Misschien mijn verbeelding.

Morgen dus Duits en Economie. Sta toevallig voor allebei een 6,6 en hoop dus op een 6,4 voor allebei, maar ik heb niet zo heel veel vertrouwen in Eco eigenlijk. Dat beredeneren is 90% van de toets en heb toch bij de helft van de vragen pas na het antwoord te lezen dat ik denk van tuurlijk dat had het moeten zijn.

15. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh morgen economie en duits examen. Ik moet op economie een 5,8 halen om niet te zakken. Misschien wordt dit wel een herexamen...

16. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net biologie eventjes nagekeken en ik heb 45 punten ongeveer.
    Dat betekend dus tussen de 5 en 7, nou had ik een 4.7 of hoger moeten halen om voldoende te blijven, dus dit blijft mooi een 6!
    Morgen aardrijkskunde & engels dus ik ga nu ff aardrijkskunde leren doe ik morgen engels wel in de pauze :+

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Engels wordt vast ook niet moeilijk, ik sta er al een 8,4 op dus dat komt wel goed.
    Zou wel vet zijn als ik een 9 als eindcijfer zou halen trouwens.

18. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook met eco. Ik heb vaak het idee dat je wel 10 goede antwoorden kan geven.

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    moet je bij econmie je procenten afronden op hele getallen? ik weet het namelijk niet zeker

Oja nog een vraag: ik sta nu op economie een 7. Klopt het dan als ik op mijn examen een 6.0 haal ik een 7 heb als compensatie cijfer, want een 6,5 word toch afgerond naar een 7?

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik neem aan op 1 decimaal achter de komma bij procenten :). Dat is wel zo bij Wiskunde dus daarom denk ik ook bij Economie.

Deel Deze Pagina