1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    41 punten voor Engels :cool: Dat wordt dus een 7 of een 8 op m'n eindlijst. En ik heb net berekend dat als ik een 1 haal voor M&O komende maandag ik alsnog een 4 op m'n eindlijst sta 8) Dus als ik Nederlands of Geschiedenis niet opeens onverwacht heel slecht heb gemaakt ben ik in feite al geslaagd :D

2. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    41 is nice :b:

Ik heb 33. Tot en met vraag 26 maar 1 of 2 fout en toen ging het plots slecht. Mja 6.1-8.1 is ook goed (hoop een 6.5 voor een 7). Hoe waren de normeringen afgelopen jaren eigenlijk voor engels?

Nu moet ik voor MW leren. Totaal geen zin. Ik moet een 4,3 halen voor een 6. Op zich moet dat gewoon haalbaar zijn maar het is gewoon een schijtvak om te leren.

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    kom er net achter dat ik een (grote) onbenullige fout heb gemaakt bij economie:{

Vraag 5 snapte ik even niet en sloeg ik over.

Toen ging ik verder met vraag 6 maar waarschijnelijk heb ik het antwoord op de plaats gezet van vraag 5.

Zo kom vraag 7 dus bij 6 enz.

ik dit heel erg :x ik weet het niet zeker maar toen ik het nog 1 keer controleerde had ik volgens mij geen lege vragen meer anders gok ik ze altijd.
    :x:x

4. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je leraar zal dat wel doorhebben denk ik.

5. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    dat wel wss (of je leraar heeft echt een IQ van een ezel), de vraag is meer of die leraar het door de vingers ziet of dat hij een enorme eikel is.

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaahhhhh het leren zit erop :D
    Nog ff een beetje een engels boek lezen voor morgen, en dan ben ik klaar.

Economie was wel aardig. Zaten een paar kut vraagjes tussen, maar was een goede toets :)

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop het ook, ik heb hem ook even een mail gestuurt via onze school mail. Nu is het afwachten het was mijn laatste examen

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel. Maar de vraag is of ie het door de vingers ziet of een eikel is. En de 2e persoon die het nakijkt van een andere school kan het ook allemaal foutrekenen..

9. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Duits heb ik echt tegen alle verwachtingen in waarschijnlijk gewoon een 6 gehaald ofzo, terwijl ik een 5.5 nodig had. Erg lekker.

Economie daarentegen viel me zwaar tegen, een aantal kutopgaven die we nog nooit hadden behandeld. En van de 25 vragen weet ik er misschien van 2 of 3 zeker dat ik ze goed heb, de rest wel ingevult (op 9, 25 na) maar geen idee of dat goed is. Durf ook nog even niet te checken, doe ik morgen wel ofzo als ik alles achter de rug heb.

Moet nog beginnen met AK voor morgen, ben benieuwd of ik vannacht ga slapen of dat ik tot diep in de nacht bezig ben eheh.

10. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dit heb ik ook :emo:

Ik hoop echt op een 5.8 maar ik twijfel of ik die gehaald heb.:'-(

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Zo is serieus vriend van mij gezakt.

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Nog mensen die morgen AK hebben, hoe leren jullie dit? Ik heb 3 boekjes waar in totaal max 10 a4'tjes in staan met tekst en verder wat aantekeningen, erg weinig.

Leren jullie gewoon de examens of alleen uit het boekje?

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag 3 begrippen in m'n toets uit het boek, voor de rest niks. Rest was allemaal zelf beredener/atlasvragen. Dus of het zoveel zin heeft om te leren weet ik niet, zelf nooit gedaan. AK Havo dus :9

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    38 punten bij engels, kon beter maar halverwege was mijn concentratie compleet weg :+. Nu nog een 1.2 halen voor M&O en ben zo goed als geslaagd :D.

15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vaak moet je bij die beredeneer / atlasvragen wel over wat kennis beschikken.

Ik moet nog steeds beginnen met AK, sickkkkkkkkk ik blijf maar uitstellen en dat terwijl ik al in de gekste tijdnood zit.

Als ik AK morgen boven de 4.9 haal, kan ik bijna wel met zekerheid zeggen dat ik geslaagd ben. Oke, nu echt aan het werk :'-(

16. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dus ook een 5.8. Het hangt bij mij van de n-norm af. Als die gewoon 0.9 of hoger is heb ik een 5.8. Morgen alleen nog Engels en AK als ik AK gewoon normaal/goed maak dan slaag ik.

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, hetzelfde voor mij, ik kan me ook niet meer aanzetten om te gaan leren. Ik mag zelf gelukkig een 4.2 halen, maar ik moet nu wel echt even wat gaan doen.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ook 38 punten gehaald en ook geen zin meer na een tijdje :+
    en ook kut dat ik bij sommige het eerst goed had en daarna begon te twijfelen |:-

@alizor: vraag 19, aan alle havo'ers met AAK roep ik op om daar over te klagen :).
    Joint Ventures hebben namelijk niets te maken met AAK _0/ ze zouden het alleen mogen gebruiken als er een uitleg bij stond of als je het ergens uit kon halen. Aangezien dit niet het geval was, mag dat geen examenvraag zijn.
    Daarnaast heb ik ook geklaagd over de onduidelijkheid bij die toets. Ik wist vaak gewoon niet wat ze voor antwoord van me wilden.
    Gelukkig wel 31 punten. goed voor een 4.7 tot 6.7
    met een normering van 0.8 zou ik dan een 6 staan :D
    Edit: Het mooiste zou zijn als ik gewoon slaag, wat waarschijnlijk wel lukt. Vooral omdat ik eigenlijk nog amper heb geleerd voor 1 van de CE's :p.

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die vraag juist makkelijk te doen man, heb vooral bij Indonesie punten gescoord.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ik wist dus niet wat dat was :p
    maar het is dus een slechte vraag
    erover klagen kan dus alsnog O-)

Deel Deze Pagina