1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.013
    Niet iedereen, bullshit dit.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad BS. In mijn jaar was het examen echt een ramp met uiteindelijk een norm die tegen de 2 aan hing. De onderwerpen zijn vaak drama (zand :mad:), je wordt doodgegooid met kaarten en je zit ook nog eens met die atlas te kutten de hele tijd. Ik had zelf nooit echt problemen met AK maar het is wel makkelijk om het overzicht even kwijt te raken onder het examen. Het is echt geen kwestie van even goed de vragen lezen en die atlas erbij houden, was het maar zo'n feest.

3. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Iemand goede samenvatting MO?

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ak viel wel mee, alleen die laatste vragen vond ik erg lastig.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Actieve Aarde zeker?

6. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laatste vragen waren Actieve Aarde en die waren echt ingewikkeld naar mijn mening. Voor de rest wel te doen.

7. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Best moeilijk anders AK. Ik moet echt een 4,8 hebben :)..

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Waar berekenen jullie je cijfer? Echt elke site geeft een andere uitslag.. :{
    Heb net Nederlands en wiskunde weer nagekeken en het hangt echt af van hoe de leraar het berekent, of die soepel is etc.

Voor Nederlands zit ik tussen de 20-30 punten, ik ga uit van 25. 25 punten + een chille norm en dan heb ik voor Nederlands gewoon een voldoende.
    Voor wiskunde zit ik tussen de 16-22 punten, hoop dat de norm voor wiskunde redelijk is. Een norm van 1.5 ofzo.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wiskunde 16 tot 22 :eek:
    ik had iets van 30 ofzo..
    en ik reken voor mezelf heel streng. Wijkt mijn antwoord af , reken ik het al fout :).

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben enorm slecht in wiskunde, weet nooit wanneer ik wat moet gebruiken enzo :+

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Actieve Aarde is ook gewoon lastig.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vond Aardrijkskunde tegenvallen. Had een aantal keer ook gewoon domme fouten. Best streng nagekeken en vaak maar halve punten gegeven als ik dacht dat het deels afweek, maar mijn antwoord wellicht toch goed zou kunnen zijn en ook een aantal keer geen punten toegedeeld. Kwam uit op 30 punten met nakijken, maar weet het dus niet zeker.

Met 30 punten heb ik volgens examenklacht.nl tussen een 4,8 en een 5,6 en ik moet minimaal een 4,8 dus laten we het hopen :+

Engels vond ik best van een hoog niveau en heb een aantal foutjes gemaakt door te diep na te denken en strikvragen te zien waar ze niet waren (8)) uit eindelijk 37 punten ben ik op uitgekomen ongeveer (minimaal). Heb een paar open vragen fout gerekend, maar zouden nog best goed kunnen zijn. Met 37 punten kom ik op examenklacht.nl tussen de 7,1 en 7,9 uit. Heb een 7,3 nodig dus moet wel lukken denk ik zo. Niveau was hoog dus norm zal niet heel laag liggen en misschien heb ik nog 2 puntjes meer oid en dan heb ik sowieso wel een 7,3 :+

Zo als het er nu voorstaat heb ik voor wat ik heb nagekeken:

EN: gem 7,7 CSE tussen 7,1-7,9 = een 7,4 en dus 7 of een 8.
    DU: gem 6,6 CSE tussen 6,4-7,2 = een 7.
    NL: gem 5,7 (kan echt niet over boeken schrijven 8)) CSE tussen een 6,9-7,7 met mogelijkheid op meer punten door samenvatting (deel van beredeneren waar klacht over is ingediend) dus 6 of 7.
    WI: gem 5,7 (had wat meer moeten doen :+) CSE tussen 5,2-6 maar heb alle beredeneringen bij voorbaat fout gerekend dus kan stuk hoger uitvallen = 5 of 6.
    AK: gem 6,6 CSE tussen 4,8-5,6 = 6.

Had gehoopt Engels wat beter te maken, want wil echt een 8 staan, maar ga ervan uit dat ik daar wel uitkom op een 8. Duits gewoon relaxt. NL hopen op die 7,3 mocht die klacht in acht genomen worden komen er 4 punten bij en heb ik sowieso een 7,3 tenzij mijn samenvatting in het Chinees is en ik allemaal minpunten krijg. Wiskunde ga ik van uit dat een 6 wordt, want er vallen nog iets van 15 punten te winnen bij de beredenering, maar die heb ik uiteraard niet allemaal. AK hopen dat de norm beetje meevalt en het een 6 is, dan kan ik gegarandeerd niet meer zakken (direct) :+

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit erop, net al 8 bier naar binnen gewerkt op het schoolplein :+
    Heerlijk, alleen beetje jammer dat ik morgen moet werken..

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wiskunde vond ik echt peanuts haha. Maarja ieder eigen voordeel. Jij vond Engels makkelijk, daar had ik echter maar 24 punten. :+

15. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    @ Janter:

Jouw avatar is keihard! :p

16. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Frans wordt terror.

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dat wordt het zeker, ben er echt slecht in vooral franse leesteksten. Ik mag een 4.2 halen voor een zes, dus hopelijk gaat dat wel lukken.

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij gaat het er nog wel een beetje om spannen op 17 juni hoor. Ik heb AK best wel verkloot, dus ik heb 3 twijfelgevallen waarvan ik niet zeker weet of de 6 eindcijfer binnen is.

Wat schatten de andere 6 vwoèrs hier in voor normeringen?

Economie: 1.0
    Duits: 0.8
    Nederlands: 0.8
    Engels: 1.1 (Vond hem pittig, ook al had ik wel 36 punten 8))
    Wiskunde A: (geen idee? Ik hoop echt hoger dan 0.6)
    Geschiedenis: 1.0
    Filosofie: 1.2
    Aardrijskunde: 0.8?

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    M&O 2.0 :9

Verder geen idee, zie het wel komen.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Haha thnx! Ik word echt gekkk, waarom nou tot 17 juni moeten wachten 8)!

Deel Deze Pagina