1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    Indd! Bah..
    Aan de andere kant is het natuurlijk des te beter als je te horen krijgt dat je geslaagd bent!:9

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook onzin om zolang te wachten, helft van de vakken is al nagekeken ofzo :{. Kijk ze gewoon na en laat ons meteen weten wat we hebben qua cijfer zonder norm. Dan heb je in elk geval al een indicatie of je zakt of slaagt.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja precies! Ik heb zeg maar elke examen nagekeken en berekent hoeveel punten ik zou hebben volgens mij, maarja je weet niet hoe de leraren nakijken. Zo ging ik voor een vak naar mijn leraar toe om te vragen hoeveel punten ik had. Zei die: Neeejjj dat mag ik nog niet zeggen, dat mag ik nog niet zeggen! Wat maakt dat nou uit? Je kan toch wel alvast de punten geven denk ik dan iig.

4. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een 5.0 halen.:{

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morgen alleen nog M&O, was gisteren nog naar school geweest voor extra bijles 8). Was alleen wat herhaling, heb niet echt iets geleerd maargoed bespaart mij de tijd omdat zelf te doen. Straks na het ontbijt maar gaan beginnen.

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Als ik morgen 4.8 haal ben ik zeker geslaagd. Weet eigenlijk totaal niet wat ik kan verwachtern. Ik hoop omdat vwo een moeiliijk mo examen kreeg wij een makkelijke krijgen :cool:

7. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Iemand goede samenvatting mo?

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nee, ik heb geen samenvatting.

Van het boek percent heb ik nu wel het belangrijkste stuk doorgelezen, hoofdstuk 11 t/m 18. De hoofdstukken daarna zijn ook wel belangrijk en de eerste hoofdstukken zijn wel simpel (maar wel leerwerk). Pfff ik ben wel een beetje ziek dus moet leren met koppijn en verkoudheid. Het examen van 2009 was opzich best te doen

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wtf, het M&O havo examen van vorig jaar was hartstikke lastig en had als normering 0.9 terwijl die van 2008 redelijk simpel was en die als normering 1.4 had.. Heel raar.

10. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mischien zijn sommige vragen niet meegerekent in het examen. Hierdoor krijg je zoiezo de punten. Hierdoor gaat de normering omlaag. Geschiedenis normering van dit jaar zal laag zijn ivm gratis vraag 7.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Best bullshit dat die normering dan meteen laag is, want voor de rest was het best een pittig examen (veel mensen vonden 'm lastig, mijn geschiedenislerares vond het zelf een slecht examen.

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mijn geschiedenis docent sprak van een heel goed te doen examen.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Grootste klacht was dat het voor mensen die kut zijn in bronnen het een te lastig examen was door het grote aantal bronnen. Juist de mensen die niet best zijn in GS zijn slecht in het goed beoordelen van bronnen.

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog Frans. Ach fuck it.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    pff ik heb echt geen zin in M&O....wie weet verneuk ik het!:eek: Dat zou kut zijn, aangezien de rest best goed ging
    Ik vond 2009 best te doen though, ik hoop gewoon dat de toets een beetje te doen is want uiteindelijk heb je best weinig aan wat je leert....

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb echt helemaal niks gedaan aan M&O, en dat terwijl ik het een van de moeilijkste vakken vind... 8) Naja morgenochtend maar nog de hoofdpunten nog ff doorlezen, mss wat in mn rekenmachine zetten. Morgenmiddag zit het erop!

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enorm veel zooi in m'n rekenmachine gepropt, shit beetje doorgelezen. Ga misschien straks nog ff die liquiditeitszooi oefenen en dan zien we wel weer. Ik denk dat dit m'n mogelijke derde onvoldoende word (hangt af van de norm bij Nederlands). Alleen volgens mij moest ik M&O afsluiten met een voldoende voor m'n vervolgopleiding. Althans dat dacht ik xD

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    shit wat is die examenbundel van M&O kut zeg, nu al een paar keer gezien dat het antwoord niet klopt in het boekje (dan is de rente in 1 jaar 3% , gaan ze in het antwoordenmodel 3% per maand pakken:emo:)

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Succes met M&O, dat vak vond ik eigenlijk niet eens zo heel moeilijk, maar vooral veel stuff wat je echt moet weten. Na de 5de laten vallen en er nooit meer wat aan gedaan.

Ik heb zelf nog Frans, ik ben daar echt slecht in, maar hoger dan een 4.2 moet wel lukken.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leven jullie nog? :p

Deel Deze Pagina