1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen nog Grieks en dan eindelijk klaar! Nu nog even hard aan de bak. Iedereen succes morgen met de laatste examens!

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vonden jullie M&O gaan? Ik liep echt met een goed gevoel naar buiten, tot vraag 14 ofzo dacht ik echt van is dit het? Maar weetniet, ben nu bang dat ik dingen verkeerd heb berekend ofzo. Had wel beetje nagecheckt met vrienden daar en had toen best wel wat dingen goed. Zometeen nakijken.

3. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mo was moeilijk maar te doen.
    Nu maar hopen op 4.8

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    geen idee wat ik kan verwachten, het ging wel maar ook niet meer dan dat. 5.5 voor een 6.. geen idee dus.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even snel gekeken en kom uit op 25 punten maar veel van de grote berekenopdrachten heb ik niet gecheckt. Ik ga er vanavond nog even goed naar kijken.

Alleen ik vind iets vaags, met die vereniging vroegen ze waar worden de doelen in genoteerd ofzo. En omdat het een formele vereniging was had ik geschreven noktariele akte wat volgens m'n leraar goed is maar in het antwoordmodel staat Statuten ofzo:{. En ik heb volgens mij echt de gehele eerste opgave fout, vond die echt vaag want je wist niet echt precies wat je moest doen. Heb allemaal shit zitten berekenen en in het antwoordmodel doen ze het echt met 1 berekening :{. Ga daar wel over klagen.

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    32 punte niet gekeken naar vraah 1t/m4 en 17 t/m 19.
    4.8 is dus wel binnen.
    Btw had 2700 manuren maar berekening volges mij wel goed?
    En daardoor automatisch bijlage ook fout maar is dat doorberekende fout?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja daar moet je over klagen, want die hele opdracht rekent door op die eerste vraag.

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Idd, dat heb ik ook.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    trouwens is dat cijfer bereken ding van www.examenklacht.nl wel betrouwbaar? :cool:
    Ga daar van ieder laagste cijfer uit maar zie nu in een keer een berekening waarbij het laagste cijfer veel lager en het hoogste veel hoger ligt?

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    24 punten=( (zonder die door-reken vraag mee te tellen, daar krijgen we wss wel wat punten voor hoor)
    Tussen de 3,4 en 5,4.
    Ik heb dus sowieso wel 1 onvoldoende gehaald dit examen, maar ik denk (en hoop) eigenlijk wel dat dit de enige is.

Voor een voldoende heb ik een 4,6 nodig, dus ik hoop echt op een chille normering.

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Frans ging wel aardig: 28 van de 48 punten.

Ik heb echter wel deze klacht ingediend over opdracht 34:

Geef van elk van de onderstaande beweringen aan of deze wel of niet
    overeenkomt met de inhoud van de tekst voor wat betreft de «bikini solaire».
    1 Je moet 2 uur in de zon liggen met deze bikini om de accu van je MP3 op te
    laden.

In het correctievoorschrift staat hier Wel voor aangegeven.

In de tekst staat echter:
    M. Scheider, de l’université de New York, précise qu’une exposition de deux heures au soleil correspond à la charge d’un iPod.

Hier gaat het over dat het opladen van een iPod ongeveer gelijk staat aan 2 uur in de zon met de bikini. In de vraag staat echter een mp3-speler wat niet hetzelfde is als een iPod. Het antwoord zal dus eigenlijk "niet" moeten zijn.

12. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Welkom op het VWO. Antwoorden worden niet letterlijk in de tekst neergezet. En ze gaan er (in mijn ogen terecht) vanuit dat iedereen wel weet wat ze bedoelen. Die tekst vond ik trouwens de meest begrijpbare van allemaal. Keb iets rond de 30 punten ofzo. Tevreden, moest een 5.3 halen voor eindcijfer 6.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hadden jullie vraag 9 en 10 berekend? Ik had het per huis gedaan, ik vraag me af of dat wel goed word gerekend want ze geven nergens aan wat ze precies willen. Sowieso vond ik die hele toets maar vaag en onduidelijk :{

14. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Gozer, dankjewel voor je ontvangst, maar ik zit er al 6 jaar op en heb daarvoor nog iets hogers op onze school gedaan.

Een MP3-speler is gewoon niet een iPod, dat bedenk je juist als je op het VWO zit..

15. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Man kom op, ik snap je bedoeling wel, maar vind je het niet een beetje kinderachtig om daarover te klagen. Toevallig omdat jij de vraag fout had? Als we over iedere scheet gaan klagen, is die optie er over een paar jaar helemaal niet meer...

16. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het antwoord op de vraag klopt gewoon niet. Ze moeten de vraag en het antwoord gewoon beter formuleren. Ik vind dat je foutloze vragen en antwoorden mag verwachten op een centraal examen..

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    iPod = MP4
    MP3 ≠ iPod

Ik vind het een logische gedachtegang. Dat die mensen die examenmakers niet meer met de tijd mee gaan is heel vervelend voor de jeugd die dat wel doet.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind een iPod nog steeds een mp3 hoor, de oudere iig wel. Je moet ook bedenken dat die schrijvers niet zo denken als wij (die weten niet eens wat een mp4 is).

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik ook aan maar ik dacht zij vinden ipod vast wel hetzelfde als mp3 maar ik wist het ook niet zeker.

Gelukkig ben ik nu ook klaar heb net een ongelukkig bericht gekregen.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    I totally agree met jou.
    Ik denk ook altijd zo moeilijk bij dat soort dingen. :+

Deel Deze Pagina