De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Wouw5, heb je die tekst wel gelezen? Ik snapte amper wat van die examenteksten, maar deze tekst was makkelijk. Het gaat constant over MP3-spelers, zelfs als heb je er nog nooit van gehoord, dan nog kun je die link met Ipod leggen...

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.093
    Ho es, een iPod is gewoon een MP3 speler toch. :+

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, elke iPod kan toch MP3's afspelen?:+

4. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Natuurlijk, als je dat niet weet moet je je echt afvragen wie er niet met z'n tijd meegaat...

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar de tekst ging over dat 2 uur in de zon liggen met een bepaalde bikini gelijk stond aan het opladen van een MP3-speler.

Dat betekent toch niet dat je bij een iPod ook daar 2 uur voor in de zon moet liggen, want een iPod en een MP3-speler zijn in dit scenario andere dingen?
    Of denk ik weer te moeilijk8)

Achja, gezien de reacties hier is het in ieder geval een klacht waarover gepraat gaat worden:+

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, ik heb een jaar terug mijn examens gehad:+. Maar als het continu over MP3-spelers ging, dan geef ik je wel gelijk. Dat is het nogal vanzelfsprekend imo :x.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup, want een iPod is in principe wel een mp3, alleen de nieuwe generaties niet.

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Pfoe, scheikunde wordt kut. Zit nu net te leren terwijl ik het vanmiddag heb.

Ow ja, wat ezelsbruggetjes:
    Mamma Methaan
    En Ethaan
    Pappa Propaan
    Blowen Butaan
    Perfecte Pentaan
    Hasj, Hexaan
    Hou Heptaan
    Op Octaan
    Nou Nonaan

En voor de mensen die endotherm en exotherm niet aan elkaar kan houden, denk maar aan anale seks. Men stopt iets in de endeldarm...

9. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie morgen! Scheikunde wordt niet zo heel erg kut.. Je krijgt volgens mij niet zo veel vragen over de theorie, het is meer uit rekenen als je naar de examens van vorige jaren kijkt..

En die methaan, ethaan etc staan ook in de binas.. (Tabel 66D)

Alkanen & Alcoholen & Carbonzuren, hierin vergiste ik me vaak
    Propaan: C3H8
    Propeen: C3H6
    Propanol: C3H7OH
    Propaanzuur: C3H6OOH

Het is achteraf allemaal best wel logisch.

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pffffffffff, M&O was echt een hel gisteren. Maar twee van de zes opgaven snapte ik echt, de rest maar een beetje logisch proberen na te denken en wat shit ingevuld. Hoogstwaarschijnlijk ga ik die 4,7 die ik nodig heb nieteens meer halen, dus dat wordt een 5 op m'n eindlijst. Naja als het daarbij blijft vind ik het prima :)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bij M&O vond ik ook dat ze bij opdracht 2 teveel doorrekende op die vraag. Het is dat ik die grote offerte eerst maar liet voor wat het was en aan het eind ermee doorging (ik wist niet hoe ik aan de hoeveelheid materialen kwam die ze gebruikten, tot ik opeens erboven las dat het 4.5 liter verf per woning was bv.)

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb echt precies hetzelfde als jou volgens mij, de rest heb ik imo wel goed genoeg gemaakt en alleen deze verneukt. Ik moest dan een 4,6 halen maar examen.nl zei dat ik tussen de 3,4 en 5,4 heb dus dat spant erom...

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dan lees ik net in de Telegraaf dat kinderen op een school in Maastricht hem makkelijker vonden dan menig M&O les.. Rot toch op. Door dat soort mensen komt die normering ook nog onder de 1 8)

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan ook alsjeblieft niet de Telegraaf.:mad:

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar 1 of 2 punten krijg :{, wat nogal kut is aangezien ik alles gewoon goed had. Ik hoefde alleen nog x50 te doen voor het totale bij alles maar dat stond nergens dus had ik het niet gedaan :x

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    Ik heb ongeveer 32 punten, nog best goed :+. Dacht dat ik hem echt heel slecht had gemaakt.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen met ak onder ons, er is een fout in het correctiemodel gemaakt oid bij vraag 22. Dus daar krijg je sowieso 2 punten, relaxt ik had hem fout beantwoord :D

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waar ging die vraag over?

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Het had iets te maken met de urbanisatiegraad oid van twee regio's/eilanden. Javo en nog een. Moest je bij twee dingen (dacht urbanisatiegraad en tempo) hoog of laag invullen voor beide eilanden.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh je hebt het niet over M&O:+ Had over dat ak heen gelezen.

Deel Deze Pagina