1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, was het maar waar :mad:

Kunnen jullie nog een klacht indienen op laks? Want ik heb imo een goede klacht maar ik krijg steeds een error :{.
    Bij ak moest je bij vraag 24 een fysieke en sociale reden geven voor eventueele wijkverbetering in Zwolle. Ik gaf positieve redenen, dus zegmaar wat er zou veranderen na de wijkverbetering maar in het correctiemodel geven ze alleen negatieve redenen dus zegmaar redenen om voor de wijkverbetering te kiezen :{

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 6 daagjes, loopt de spanning al op bij jullie?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eigenlijk helemaal niet, was het hele examen zelfs al vergeten , dat ondanks ik nog absoluut geen zekerheid of ik ben geslaagd 8)

4. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    qft =(

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ik heb drie twijfelgevallen maar hoorde van m'n leraar dat niemand een onvoldoende had op z'n eindlijst voor M&O (verder wou die niks kwijt qua puntenaantal etc) dus dan ben ik geslaagd mits ik wiskunde niet al te erg heb verneukt. Heb een norm van 1,3 nodig met m'n laagste aantal punten. Komt wel goed hoop ik anders dus herkansen.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij ons heeft bijna iedereen een onvoldoende op z'n eindlijst voor M&O, mede doordat de dossiertoetsen net zo pittig waren als het examen.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste jaar had ik iemand als leraar die hiervoor een kantoorbaan had bij ABN Amro oid die dus totaal geen ervaring had als leraar wat erop neerkwam dat we dus niks deden. Hij had één toets voor ons gemaakt, waren echt iets van 13 grote opdrachten waar we maar één lesuur de tijd voor kregen en echt iedereen had hem onvoldoende dus mochten we hem 'gratis' herkansen. Sindsdien werden de toetsen gelukkig gemaakt door m'n huidige M&O leraar. Vandaar dat M&O ook is 'gelukt' bij mij want m'n leraar is echt heel goed qua uitleg enzo.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Mwa bij mij valt het ook wel mee. Ik denk dat het anders is op donderdag zelf. De telefoon heb ik in ieder geval bij mij :+.

Zelf denk ik wel dat ik geslaagd ben. Nederlands heeft sowieso hoge norm, daar ben ik van overtuigd en economie pilot ook. Moet wel goed komen :).

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Áls ik er aan denk, dan ben ik wel zenuwachtig maar gelukkig denk ik haast nooit aan het examen. Ik zie het vanzelf wel donderdag, alhoewel ik denk dat ik wel geslaagd ben.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand wanneer de examenuitreikingen zijn?
    Ik dacht 11 juni maar ik weet het niet zeker.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik zou het ook niet weten. Het begint nu wel te kriebelen zeg. Nog maar 3 daagjes!

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eigenlijk totaal geen stress, ergste geval is wiskunde herkansen volgens mij. Alhoewel ik dat niet luid verkondig, stel je voor dat ik een totaal verkeerde inschatting heb gemaakt :eek:. M'n familie denkt wel dat ik ben geslaagd, alleen m'n moeder is wat kritisch.

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Stress begint nu wel te komen :mad: morgen tussen 1 en 2 worden degenen die gezakt zijn gebeld, hopen dat mijn telefoon niet af gaat xd

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    En als die wel afgaat uit de buurt van je 360 blijven he. ;)

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    haha, maar ik heb een goede tacktiek, ik ga gwoon xboxe met muziek op, en me vader neemt alle telefoontjes op zodat ik me niet helemaal opfock bij elke keer als ie overgaat :p

nog 1,5 uur tot het spannendste uur begint haha xd

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoezo?

Ooh wacht sommige mensen krijgen de uitslag vandaag al :eek: waarom ik niet.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  17. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, ik ben helemaal niet nerveus whatsoever. En dat terwijl ik mijn kansen op 40 % slagen, 50 % herkansing en 10 % zakken acht.

Ach morgen zal dat wel anders zijn, maar ik had gedacht dat de aanloop naar D-Day ook wel spannender zou zijn.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is waarschijnlijk toch ook omdat het nu al 2/3 weken geleden is, als de uitslag een paar dagen na het examen was zou je 'm dood stressen:+

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    VMBO krijgt de uitslag vandaag en havo/vwo morgen.

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben geslaagd \o/\o/\o/

Deel Deze Pagina