1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Is er iemand hier die ook Latijn VWO moet doen? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat eigenlijk moet leren, behalve de vragen in mijn boek een beetje doorkijken.

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook Latijn doen dit jaar. Ik leer gewoon die teksten, hoe de zinnen in elkaar zitten en wat er zo ongeveer staat. Maar je moet er zo achterlijk veel van weten. In welk jaartal wat gebeurde, waarom in een zin een coniunctivus gebruikt wordt enzo. Die vragen in het boek zijn wel representatief voor het examen denk ik.

Ik heb gewoon op de laatste dag nog in mijn eentje Grieks, ook gewoon om te huilen.
    De rest van de klas allemaal al het zuipen8)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahaha dat is wel naar jah! Sommige vrienden van mij moeten ook nog M&O leren in de derde week. Ik ben gelukkig over precies twee weken helemaal van het gezeik af :).

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Nederlands en wiskunde achter de rug heb moet het me wel lukken, maar die twee vakken bezorgen me de meeste stress. Gevolgd door aardrijkskunde :x

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    M&O valt voor mij erg gunstig, heb dinsdag nog een leerexamen , woensdag heb ik engels en daarna niks meer tot maandag , dan heb ik pas M&O. Dus kan zeker nog 5 volle dagen fixeren op M&O dan.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de roosters wel oke maar sommige dagen zijn imo een beetje fuckedup. Bijvoorbeeld de eerste twee dagen heb je meteen Nederlands & wiskunde, als je niet zo goed bent in NL moet je daarvoor oefenen en ook nog wiskunde leren. M'n tweede chokepoint is de tweede week, heb dinsdag economie en woensdag engels en aardrijkskunde. Eco en Ak is echt veel :+

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    huh, 2 keer M&O? of bedoel je Wiskunde?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh nee bedoel dat ik vanaf dinsdag (laatste week van het examen) nergens meer op hoef te concentreren behalve M&O die op de 31e valt.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik weet nog steeds niet echt hoe ik die samenvatting moet maken.
    Niet iemand toevallig een voorbeeld op ze comp. staan?

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het zelf ook niet echt maar ik heb zo'n examentraining boekje voor Nederlands en daar behandelen ze echt stap voor stap wat je moet doen. Misschien kan je die nu nog ergens kopen?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Of bestellen bij bol.com:+

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, stel dat je hem pas maandag ofzo binnenkrijgt. Dan heb je er niks aan :/
    Ik heb wel een examenbundel besteld voor wiskunde net (was het gisteren vergeten), zelfs als die pas maandag binnenkomt kan ik er nog een beetje mee oefenen denk ik.

Maar weet iemand wat je precies moet leren voor wiskunde? Ik kan het echt nergens vinden, ik ga gewoon kijken bij samengevat en dan de hoofdstukken zoeken die erbij horen. Wiskunde is trouwens echt ontzettend veel, en van kansrekenen begrijp ik sowieso geen fuck 8). De komende dagen word een wiskunde marathon, afgewisseld met oefenexamens voor nederlands :+. Zodra het dinsdagmiddag is ben ik tevreden, heb ik weer lekker 3 dagen de tijd om te leren voor geschiedenis. Waarom plannen ze het zo irritant in, waarom meteen de tweede dag wiskunde :/

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    En waar zou ik zo'n boekje kunnen kopen?

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Boekenwinkel?

15. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    :+

Ik heb hier nog wel examenbundel 04/05
    Kan ik die nog gewoon gebruiken of is er ondertussen veel veranderd?

16. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de stof van Wiskunde B VWO? :thumbs:

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is toch gewoon alles uit je boeken of niet?

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Als je je dat nu nog moet afvragen ben je een beetje laat volgens mij :+

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Valt ook wel mee, gewoon ff blokken.

Ik heb vandaag de D-toets van hfst 9 gemaakt voor wiskunde a.
    Ik had zo'n 75% goed, dus dat is wel beter. Toch ga ik wiskunde keihard falen, maarja.
    Morgen maak ik D-toets hfst 10 en zondag die van hfst 11.

Dan heb ik het belangrijkste voor wiskunde als het goed is in mn kop.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog beginnen met wiskunde, is m'n slechtste vak :+.
    Maar weet iemand welke hoofdstukken je precies moet leren? Want hoor allemaal verschillende dingen.

Een pluspunt is wel dat sommige hoofdstukken veel herhalen, als je bijvoorbeeld hoofdstuk 11 snapt kan je de eerdere hoofdstukken over kansrekenen meteen skippen. Helaas voor mij begrijp ik daar dus weer niks van. Moet het meer hebben van lineaire groei en dat soort zooi :+

Deel Deze Pagina