@ Cyndris Jij hoeft je anders ook geen zorgen te maken als 6,0 je laagste punt is, dat ga je echt niet meer verneuken ofzo.
Mijn 2 laagste punten zijn een 3,9 (
) voor Wiskunde B en een 5,9 voor Natuurkunde. De rest allemaal 6,5 of hoger. Maak me natuurlijk wel wat zorgen om wiskunde B, maar eigenlijk hoef je 'maar' een 3,1 te halen. Een 1,0 heb je al en die 2,1 zal ik heus wel kunnen bij elkaar sprokkelen.
Heb sowieso al een 8 als combinatiecijfer, dus daarmee heb ik de 4 voor wiskunde B al opgevangen (mede door een 9 voor profielwerkstuk), dus dat is wel fijn.
Heb in de herfstvakantie elke dag 2-3 uur wiskunde geleerd, en nu nog wat examens uit de examenbundel maken. Meer dan je best kun je niet doen eh.
Voor NL, EN, Duits in de les al verscheidene examens gemaakt, en daar verwacht ik niet zo veel problemen mee. Denk dat ik nog wel ff 1 examen van Engels en Duits maak.
Woensdag Wi B, donderdag M&O en vrijdag economie/Duits zo achter elkaar is wel wat minder en ook de 2e maandag is minder met geschiedenis en natuurkunde; veel leerwerk dus. Maar daarna is het alleen nog maar Engels op donderdag, dus ben echt blij als de 2e maandag voorbij is. ^^
Klik om te vergroten...