1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nee. :F::+

2. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Fijn om te weten :+ Ik weet nog dat ik een jaar geleden zei 'pff ik ben nu al zenuwachtig voor mn examens!', terwijl ik nu helemaal niet zenuwachtig ben, en zoiets heb van 'ach komt wel goed'(oke voor wiskunde dan misschien niet:9).
    Trouwens echt ziek, heb iemand in mn klas die voor elk vak minstens een 8 staat, en uiteraard ook een paar 9's. Als die kerel alleen maar 3'en zou halen voor zijn examens zou hij alsnog slagen, maar omdat hij zo veel weet haalt hij toch sowieso een 6 voor elk vak zonder te leren. Life is unfair:mad:

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    youre not alone, ik heb ook nog niks gedaan, morgen toch maar eens beginnen:x

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Cyndris Jij hoeft je anders ook geen zorgen te maken als 6,0 je laagste punt is, dat ga je echt niet meer verneuken ofzo. :9

Mijn 2 laagste punten zijn een 3,9 (:mad:) voor Wiskunde B en een 5,9 voor Natuurkunde. De rest allemaal 6,5 of hoger. Maak me natuurlijk wel wat zorgen om wiskunde B, maar eigenlijk hoef je 'maar' een 3,1 te halen. Een 1,0 heb je al en die 2,1 zal ik heus wel kunnen bij elkaar sprokkelen.

Heb sowieso al een 8 als combinatiecijfer, dus daarmee heb ik de 4 voor wiskunde B al opgevangen (mede door een 9 voor profielwerkstuk), dus dat is wel fijn.

Heb in de herfstvakantie elke dag 2-3 uur wiskunde geleerd, en nu nog wat examens uit de examenbundel maken. Meer dan je best kun je niet doen eh. :)

Voor NL, EN, Duits in de les al verscheidene examens gemaakt, en daar verwacht ik niet zo veel problemen mee. Denk dat ik nog wel ff 1 examen van Engels en Duits maak.

Woensdag Wi B, donderdag M&O en vrijdag economie/Duits zo achter elkaar is wel wat minder en ook de 2e maandag is minder met geschiedenis en natuurkunde; veel leerwerk dus. Maar daarna is het alleen nog maar Engels op donderdag, dus ben echt blij als de 2e maandag voorbij is. ^^

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  5. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ja oké ik heb het niet slecht met mn cijfers, maar je weet maar nooit he :+

Een 9 voor je pws? Pfff ik was al blij met een 7, wat overigens ook mn combicijfer is, dus een eventuele compensatiepunt heb ik al :)

Ik kan me echt niet aanzetten om zoveel Wiskunde te doen he, het is gewoon zo oninteressant :9 Trouwens wel kut dat je er zoveel aan doet maar toch een 3,9 staat...

Ik heb maar 1 keer 2 vakken op 1 dag, en dat zijn Ak en Engels dus dat is ook niet echt een probleem. Mijn rooster is verder ook heel chill; eerste week 3 examens(waaronder economie en wiskunde, dus heb ik die alvast gehad), en de 2e week dan maandag geschiedenis, dinsdag vrij, woensdag frans, donderdag Ak + Engels en vrijdag Bio(terwijl iedereen die geen Bio en Latijn heeft dan vrij is:'-()

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Succes everyone, weet nog 2 jaar terug dat ik heel erg opkeek tegen Economie en M&O, uiteindelijk met goede begeleiding M&O met een 7 afgesloten en Eco een 6 :)
    Helaas ben ik nu lui (wel bezig met opleiding).

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nieuw, met die compensatiecijfers? Ik heb dat volgens mij nooit gehad. (en ik ben geslaagd met een 4 en een 5 op mijn eindlijst. :+)
    Maar iedereen succes!

8. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb het even aan mn moeder gevraagd(ze is lerares Frans), en volgens haar was dit altijd al:confused: Wanneer heb jij examen gedaan dan, 50 jaar geleden ofzo?:+

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, 3 jaar geleden. Je mocht 1 onvoldoende in je pakket hebben en 1 erbuiten. Ik deed E&M (VWO) en had onvoldoendes voor Eco en frans. ;)

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Kan zijn dat er nog oudere regels op jouw school van toepassing waren ofzo. Moest jij je profielwerstuk ook nog per se doen over een profielvak?

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mocht gewoon kiezen en het moest natuurlijk wel betrekking hebben op een vak. (In mijn geval Aardrijkskunde) Ach, ik weet het ook niet meer, ik was in ieder geval geslaagd.
    Het zal inderdaad wel dat die oude regels bij ons nog van kracht waren.

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Nou heel veel succes iedereen met de examens.

Ik ga nu voor de zevende keer examen vmbo doen...

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij bestaat dat compensatiesysteem nu 3 jaar, je moeder ne comprend pas denk ik zo..

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Oh zou best kunnen, zo'n alwetend persoon is mn moeder ook niet, geeft ze zelf ook al aan :+

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb mijn PWS in ieder geval gedaan in een vak dat ik niet heb (ICT). Degene waar ik mee samen deed, had dit wel. Was wel blij met die 9 idd, zodoende heb ik nu ook een compensatiepunt van een 8 (gemiddelde van PWS, KCV, maatschappijleer en ANW).

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Haha, wacht nog maar tot je het WO meemaakt (als je dat gaat doen tenminste)

Wut? 8)

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Damn ik zag dit topic en moest even terugdenken aan mijn examenjaar van vorig jaar. Was vooraafgaand best zenuwachtig, maar achteraf zeer gemakkelijk gehaald. Ik dacht dat ik op 17 juni (de dag dat je te horen kreeg of je geslaagd was) heel blij zou zijn als ik geslaagd zou zijn, maar ik dacht 'ow oke leuk :+'. Heel vreemd.. maar wel tof. Ik mis de middelbare school weg op de één of andere manier. Maar dat krijg ik altijd.

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vak - cijfer - wat ik moet halen - eindcijfer
    Nederlands: 6,2 (4,8 ) - 6
    Engels 6,2 (4.8 ) 6
    Aardrijkskunde 6,0 (5) 6
    Geschiedenis 6,6 (4,4) 6
    Economie 6,8 (6,2) 7
    Wiskunde 4,4 (2,6) 4

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook vorig jaar examen vwo gedaan, als iemand nog vragen heeft, stel ze gerust.

20. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben leraar en geef les aan eindexamenklassen :)

Deel Deze Pagina