1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    :eek: FML, hopelijk maak ik morgen die fout niet op mijn Herexamen

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, Vandaag Economie gehad. Was een pittige toets, maar ik heb volgens mijn eigen nakijkwerk toch 38/60 punten gehaald, waarmee ik een 6.9 zou halen en dus geslaagd zou zijn :D (5.8 nodig).

Ik ben wel echt fucked up zenuwachtig voor de uitslag, aangezien die gaat bepalen hoe 2012 er voor mij uit gaat zien :+

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    we zullen het morgen weten.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jaahaa :) alsnog geslaagd door een Her op HAVO\o/

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Eco viel reuze mee, achteraf. Had er een 8.4 voor gehaald. Was toch wel behoorlijk zenuwachtig, maar het is gelukkig allemaal goedgekomen :D.

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar het jammerlijke aan Wiskune D is dat scholen zelf mogen bepalen wat ze daarin geven. Dus er kan wel wat niveauverschil zijn.
    Daar kunnen ontzettende goede onderwerpen tussen zitten, dat dan weer wel, want op de universiteit is het verschil tussen mensen met B en die met D goed te merken.

7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: zo iemand heb ik hier ook in de klas. exactly the same. Heet ie floris?

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook eentje, 10 voor wiskunde B en D en een 10 voor zijn profielwerkstuk.

9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Jeej, heb vandaag mn VWO diploma in ontvangst genomen!! Heb blijkbaar toch nog Engels omhoog gehaald naar een 8 gemiddeld mbv de herkansing!!:cool:

Slagen voor je examen is trouwens wel heel slecht voor je gezondheid; de feestjes blijven maar komen...

Deel Deze Pagina