1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door oeloeimanu, 26 apr 2011.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn wtf ging meer over tehatex. 8) Waarom is daar een schriftelijk eindexamen van? En wat zou de bijlage zijn?

2. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Wtf is tehatex uberhaupt 8)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit dus 8)

Zo, ben ik even blij dat ik mijn examens er al een geruim aantal jaren op heb zitten 8) WTF @ schriftelijk examen in deze onzin 8)

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het dus en het is echt heel erg pittig. ~80 pagina's over expressionisme, primitivisme, japanse printkunst, venetiaanse architectuur met betrekking tot oost en west, en nog een hoop andere dingen.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, alleen hoef je betreft en bijlage er niet bij te vermelden, en volgensmij moet je de plaatsnamen in de adressen helemaal in hoofdletters schrijven, althans zo staat in ons nederlands boek.
    Morgen zelf ook Nederlands tough, tekstverklaren word peanuts, alleen brief en samenvatten word lastig..

6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Scheikunde was een eitje, blijf bijna zeker weten een 9 staan. Dat is mooi, want ik had echt vreselijk last van migraine toen het examen begon. Normaal gesproken zou ik nooit naar school zijn gegaan:eek:

7. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Net Nederlands gehad ging wel redelijk alleen vond ik die samenvatting in het begin wel lastig. Net beetje nagekeken zonder klad want die mocht ik niet eerder meenemen(weet ik veel) vragen en antwoordmodel naast elkaar en dan kom ik uit op ongeveer 33 punten kan ook iets minder zijn maar 6.3 - 8.3 is best nice, hoop gewoon op die 6 dan heb ik een 7 afgerond op Nederlands. Nou [1/7] next one: DUITS

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Nederlands best goed gemaakt volgens mij. Kwam uit op 19 punten voor tekst 1 als ik me heel streng aan het correctiemodel houdt, en 12 punten voor de samenvatting. 31 punten zal zeker wel een voldoende zijn lijkt me :)

EDIT: Waar kun je zien wat voor punt je hebt met een bepaalde normering? o_o

9. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zelfs IK vond scheikunde te doen. En dat zegt heel wat, heb met veel gestuntel 3 jaar lang een 6,5 weten te halen als gemiddelde. Volgens m'n punten (streng berekend) en examenklacht.nl heb ik tussen de 6,3 en 7,1. Dikke prima, met een beetje geluk ook nog een 7 voor sck op m'n eindlijst!

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ja ik had voor tekst 1 ongeveer 21 punten en voor de samenvatting 11 van de 19, dat is dus 32 punten, en volgens zo'n site was dat tussen de 6,6 en de 7,4. Komt dus wel goed! :)

Ik had inderdaad gehoord dat scheikunde goed te doen was, hopen dat dit voor WiskundeB morgen ook geldt :9

11. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde B, heb er zwaar respect voor. Heb het 3 maanden gedaan, niet veel soeps. En als ik zien wat al m'n maten staan die wisB doen (4-en etc.) Hoop met je mee!

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar waar kun je die shit uitrekenen van die normering ofzo?

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ohja die ellende is ook weer begonnen. Succes iedereen! Mooiste tijd uit mijn scholierenleven!:D

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Op www.examenklacht.nl aan de rechter kant. Niveau, vak en puntenaantal invullen en dan berekent hij wat voor cijfer je ongeveer zult hebben met dat puntenaantal.

Zometeen the moment of truth: Wiskunde B :mad: Ik heb gister weer een examen gemaakt(2010 II) en met soepel rekenen kwam ik op een 7.0 uit, maar ik vertrouw mezelf voor geen cent, dus ik hoop maar dat ik hoger dan een 5.0 haal, dan sta ik nog een 6.0 :D

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, zometeen Nederlands, moet wel te doen zijn, altough het wel mn slechste vak is:mad:
    Achja, met een 4,4 voor het CSE ben ik nog steeds geslaagd.

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ak valt ook echt niet te leren zeg, wat een schijt vak. Zoveel onzin in die boeken en samenvattingen en dan ook nog op je toets lopen te klote met een informatieboekje, bronnenboekje, bijlage(?), bosatlas en andere zooi die je op z'n klein tafeltje hebt liggen.

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zo meteen Nederlands. Iedereen weer succes!

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nederlands is klaar! Naar mijn mening waren de samenvatting en de zakelijke brief erg simpel. Maar ik had zo ongelofelijk veel tijd nodig.

19. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het over gaming ging, gaat het over serious gaming :+

Ja het lijkt erop maar dat serious gaming boeit me minder :9

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Examen nederlands T/G was een eitje, heb tussen de 32 en 38 punten gehaald, met nakijken kwam ik uit op 36, maar ik weet niet hoe hun de spelling beoordelen en de inhoud.
    Heb mezelf maar 1 punt gegeven voor spellen enz.:)
    Net ook even geklaagd over vraag 3, vond dat het niet duidelijk gesteld was of het over beide antwoorden ging dat je 20 woorden moest gebruiken, of per antwoord 20 woorden.

Deel Deze Pagina