1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote feesten topic!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 10 jun 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *voelt mee

das echt zuur ja

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mwah, dude!

Nee gek, dat is niet zuur... Ik ben blij dat ik niet hoef te werken en naar de kermis ga :D
    Nou is Dance Valley wel super gezellig, alleen ga ik toch liever met vrienden iets leuks doen ... :)

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ow haha, naja ja zo kan je het ook bekijken, om te werken is het mayb wat minder:)

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet er iemand wanneer de laatste Beachpop is in Bloemendaal? Ben afgelopen zondag geweest, was echt gaaf...!

5. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Deze zaterdag MYSTERYLAND...
    Het was ineens uitverkocht, maar gelukkig heb ik nog 2 kaarten kunnen regelen...
    Dus ik ga er nog steeds naar toe!

Nog mensen die erheen gaan..?

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    laatste beachbobs zijn 31 aug. & 7 sept.

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is de line-up van Mysteryland btw?

8. 5 jaar oldskool maddness: condor city enschede
    oldskoolmadness: condor city enschede

thunderdome 2003
    hellraiser

deze feesten ga ik zekezz pakken

9. huubmeilink

huubmeilink Guest

20 sept. Trance Classics :D

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Official Line Up Mysteryland 2003:

MAINSTAGE
    Paul van Dyk - Timo Maas - Sven Väth - Ferry Corsten - Sander Kleinenberg - Michel de Hey - Tomcraft - Laidback Luke

SUBLIMINAL SESSIONS
    Erick Morillo - Harry Romero - Jose Nunez - Who da Funk - Melvin Moore

COCOON
    Sven Väth - Richie Hawtin - Marco Carola - Swayzak - Funk d Void - Tobi Neumann

Q-DANCE
    Dana - Kai Tracid - DJ Luna - Haze & Abyss - The Prophet - Technoboy - Bas & Ram - Pila

RUSH by the people of Chemistry
    Marcello - Marysol - Victor Coral - Brian S. - Onno - Lacroix - Roog - Erick E. - Nickie Nicole

SPLENDID
    Steve Boomselecter - Andy C - Go - Lighter - Femme Fatale - Lewy - Mc Lady Bee - Mc Lyrical Tie - Mc Dart - Mc Vin-e

ARTQUAKE
    Stefano Richetta - Steffi - Joris Voorn (live) - Kareem Raïhani - Quick & Brite (live) - Spliph - Alexander Kowalski (live - Juan Sanchez - Secret Cinema (live)

LEXION
    Lester Claassens - Calvin - Jurgen - Stephen - Jose - G-Spott (live) - The Freak - DJ Joop - Jochen - Lock n Load - CreamTeam (live) - Jean - MC Mickey - MC Pryme

THIRD MOVEMENT
    Dhakela - Peaky Pounder - Kay D Smith - DJ Daisy - Manu Le Malin - Rude Awakening LIVE! - Catscan - Promo - TTM DJ Team -

RAUW
    Joost van Bellen - Glimmer Twins - Sanyi -

ALL IS ONE
    Krien - 100% Isis - Juha - Tommy - Jasha Lust-het-Leven

Helaas ga ik hier niet heen, want bas & ram zijn echt geweldig, luna trouwens ook, ik ga waarschijnlijk in December naar Innercity... :) Weet iemand wat daar de gemiddelde stijl is die word gedraaid?

*edit: misschien kunnen we een keer op een feest een xbw meeting houden? :D

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Morgen naar ML! Toch nog. Vrijkaartje gekregen. Benieuwd of het net zo goed gaat worden als Dance Valley.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De line-up ziet er echt best relax uit voor Mysterland!
    Op innercity wordt geloof ik veel trance (als ik het goed heb) gedraait.. weet het niet helemaal zeker..

maar we zouden idd een xbw meeting een keer bij een van die feest kunnen houden :cool:, ik ga alleen pas volgend jaar naar mijn 1e feest 8)

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    innercity heeft toch ook verschillende zalen? Lijkt me stug dat ze in alle trance gaan draaien.

14. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren naar Mysteryland geweest, was echt te gek!_O_ we waren er al vanaf t begin om 11.00 uur, en zijn tot 22.00 uur gebleven omdat we helaas de trein moesten halen... we waren graag tot het einde gebleven, want na zo'n 11 uur dansen had ik nog steeds energie genoeg:) Volgend jaar weer :cool:

Nog meer mensen die er zijn geweest?

15. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    jep, floriade is echte de beste locatie voor een feest

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wou ook naar Mysterland, maar ben pas over een maand 17 ^^ dus sowieso nog veel te jong..

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mysteryland was zo vet, ik heb alleen bij de q-dance en third movement gestaan en ik heb vanaf 2 uur smiddags aan een stuk door gegaan met 2x een half uurtje pause om wat te eten, en oh jah ik gebruik geen drugs ofzo dus vond het een mooie prestatie... Dana was een beetje slecht maar alle andere dj's draaide de sterren van de hemel, luna zeker, hij was god!

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Orcrist, een vriend van mij is 16 en die kwam ook binnen bij Mysteryland, je moet heel vroeg gaan, dus 1 van de eerste, want dan is de controle nog niet zo streng...

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor dat geld lijkt me het risico eigenlijk iets te groot.......
    Ik wacht ook nog wel een jaartje, ben nu een maand 17 dus dat houd ik nog wel uit, dan begin ik gewoon met Defqon 1 als m'n eerste echte feest :cool:.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    lol, ik heb ook afgesproken met een paar maten naar Defqon te gaan 8), dan bn ik 17 en een half, en neem ik wel een kopie van me paspoort mee ofzo 8)

Deel Deze Pagina