1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote feesten topic!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 10 jun 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister was het Decibel Outdoor, ik heb enigzins wat gehoord van een collega die er heen ging, die belde ff :cool:

Maar iemand er heen geweest?? weet iemand mayb ook waar de livesets te vinden zijn?

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat iemand nog naar beachpop? En wie weet waar de live-sets van Mysteryland, q-dance stage zijn?

3. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja 6 september antwerp is burning outdoor !!!!!!!!!
    dat word een feestjeueue8)

4. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    hoe was de laatste beachbob? K ben niet geweest|:-

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet, ik was ziek :'-( al mn vrienden zijn toen ook niet gegaan vanwege t slechte weer enzo dus ja ik vraag het me af!

6. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er geweest, maar livesets heb ik nog niet gevonden (nog niet gezocht ook).

Maar het was goed te doen. Heb veel in de Early Rave tent gestaan, en daar ging het tempo aanrdig omhoog :+

De set van DJ Paul was trouwens _O_

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    oow relax:) mja ik kan nog steeds niks er van vinden ;/ maja ik blijf zoeken :cool:

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister gehoord dat de livesets op DAT Tape zijn opgenomen, en dat binnen nu en een aantal dagen ze online moeten verschijnen.

Ik kan iedereen iig de set van DJ Paul aanraden, die was super _O_

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal er naar uitkijken :cool:

als kicknbeatz nou weer is online ging..

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar de mysteryland livesets te downloaden zijn?

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nope die heb ik ook nog niet gevonden :confused:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Gister (vannacht, en vanochtend) was het x-qlusive Luna.. Heb er stukjes van gehoord was erg relax allemaal!

Iemand er heen geweest?

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
  14. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hier zit een van de gelukkige!!!!*) _O_
    T was een gruwelijk vet feest, dat kan ik je zeker vertellen... Ik krijg nog kippevel als ik eraan terug denk. Vanmorgen om half 10 kwam ik thuis en net ff geslapen. Maarre die acoustiek daar is geweldig, en luna draaide geweldig, en dat voor een set van 7 uur lang. Ik heb me geen moment verveeld, ook het andere zaaltje was stoer, waar we onder andere bij darkraver, the prophet en deepack zijn geweest. Deepack nog een handje gegeven zelfs hehe;) En verder in de grote zaal waar luna draaide was de sfeer te gek, en hoe later op de avond hoe harder het werd, hij eindigde met een afsluitend uurtje hardcore, dat werkt altijd verkwikkend. Ook de surprise act DHHD was fantastisch. Zo en nou ga ik mijn dvdtje van Qlimax kijkenO-) Trouwens nog een poster van 2 x 1m meegegraaid van In Qontrol, mijn volgende destinatie

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    *ziet groen van jaloezie :D

Zwaar relax :D

16. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore/Hardhouse feesten en al die shit doen niet man. Eerst ging ik er ook heen maar toen zag ik in dat het daar gewoon een stel boeren kazen zijn die de hele nacht maar een beetje op en neer springen en stuiteren. Komt ook helemaal geen dansen, het is meer een beetje op en neer springen zoals bij fitness.

R&B en Hip-hop feesten in Powerzone, Challenge en Melkweg (om er maar een paar te noemen) is nu gewoon de shitttt }:]

17. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha wat lach ik jou uit, triest hoor met je vooroordelen. Kon je jezelf nou niet inhouden he, ik bedoel ik kan hier pagina's vol lullen over wat mijn mening is over R&B enzo, maar weet je wat t gaat hier in dit topic over grote feesten en dat is algemeen dus laat iedereen gewoon in zn waarde. Want weet je wat t is, het is maar net waar je van houdt, als ik nu naar een r&b feest zou gaan zou ik me dr ook niet bepaald thuis voelen. Dus blijf gewoon weg alstublieft als t je niet bevalt, net zoals ik dat bij jou soort feestjes doe. Ik ga liever naar mijn soort feestjes waar een gemoedelijke sfeer hangt en iedereen compleet uit zn dak gaat en doet waar ie zin in heeft. En ik weet niet waar jij je wijsheid vandaan haalt maar hardstyle/hardcore enz. zijn zwaar populair, echter wij hoeven niet twenty-four-seven onze o-zo-leuke clipjes op tv te zien.

En trouwens, ik weet niet bij welke fitnessclub jij zit maar bij de onze moet t apparaat voor 'een beetje op en neer springen' nog uitgevonden worden.

Dat was t voor nou, ik hoeft geen reactie terug en ik wil niks uitlokken, denk er alleen maar ff aan dat zeker niet iedereen t met jou eens is.

Owja ik wil nog even mededelen dat die Qlimax dvd echt relaxed is, ik kom weer helemaal in de sfeer:) Al was het live meemaken natuurlijk stukken beter:) Damn wat wil ik alweer graag naar In Qontrol_O_ Wie gaat er mee om de RAI te laten trillen op zn grondvestenO-)

18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon mijn mening, die mag ik geven net zoals jou. Ik vind de muziek niet slecht, zelfs best wel goed soms maar die feesten is gewoon niet mijn ding.

Fitness, tae bo bv. komt toch wel springen bij kijken dacht ik.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgende week zaterdag, de zaterdag voor carnaval, dan komt Lady Dana naar de Nightlife in Maastricht (waar ik overigens niet bij zal zijn:eek:)

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmmz, ik ga 27 februari naar hardhouse generation, de line up is:

- Dana
    - Deepack
    - Dance @ G
    - DJ Bernd
    en als MC --> "MC Kel"

mja niet echt een grootschalig feest dus, m'n eerstvolgende grote feest wordt 'In Qontrol'...

Deel Deze Pagina