1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote feesten topic!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 10 jun 2003.

1. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Deepack draaide op X-Qlusive ook weer erg relaxed, net als op Qlimax. Ze draaien vaak hun eigen platen maar ze maken er altijd weer een feestje van, ze krijgen iedereen aan t beuQen:) Na afloop heb ik de twee heren nog een handje gegeven ook:cool: En grootschalig hoeft niet, als de muziek maar hard staat:)

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, ik hoop inderdaad 't volume flink hoog staat, in ieder geval word 't wel ff flink beuken ja :9 ze draaien allemaal hardstyle maar hoop stiekem toch dat dana wat hardcore gaat draaien voor de verandering :9

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ja kan ik me voorstellen, toch altijd ff genieten he van die goeie ouwe tijd;) Naja niet dat ik ooit naar een hardcorefeest geweest ben want toen zat ik nog op mn kinderfiets zal ik maar zeggen maar ik luisterde er toen al wel naar, en tegenwoordig ook regelmatig, ik ken ook de meeste goeie nummers wel.
    Ligt eraan wanneer ze draait, hoe later op de avond hoe harder meestal he...
    (Ow wat heb ik zin in In Qontrol... Darkraver, Outblast, buzz fuzz, prophet enz. enz, en dat is dan alleen de hardcore nog maar)

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Nog mensen bij X-Qlusive Luna geweest was VET!!! Zeg:)

5. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik dan he, zoals ik al gepost had een pagina terug:) Btw haantje, toevallig van die posters van een paar vierkante meter van In Qontrol zien hangen? die hangt er nu een op mn kamer*)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet zeggen dat de feesten van Q-dance stuk voor stuk erg goed zijn.. X-Qlusive Luna vond ik erg sterk, heb de 4 uur durende liveset gehoord van Luna, en later kwam DHHD, het mocht van mij wel iets harder, maar hij draaide dan ook 7 uur en ik heb er maar 4 uur van..

7. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die set heb ik nu op mn pc, idd redelijk zacht in t begin maar hij kan natuurlijk niet vanaf het begin af hard draaien he want dan is ie na 3 uur ook klaar. Daarvoor waren trouwens zijn vrienden in t andere zaaltje ook relaxed, die draaiden ieder een uur en draaiden wel elk hun eigen hardstyle natuurlijk, jammer dat daar geen livesets van te vinden zijn... Maar luna draaide geweldig vooral na 3 uur, helaas werd dat dus niet meer uitgezonden.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja ook van meerdere mensen gehoord die er bij waren dat het einde voornamelijk wel lekker hard was..

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Sprak net een gozer en hij vertelde me dat vooral het laatste van Luna superhard ging, haha damn had er echt bij willen zijn :mad:

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    haha nou die poster heb ik eigenlijk niet gezien maar kan me er wel iets bij voorstellen vet hoor op je kamer:p

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hou morgen voor engels een soort van presentatie met een maat van mij over hardstyle.

Nou hebben we een filmpje opgenomen van 4 minuten waarin wij te zien zijn achter de draaitafels.. Maar nou moeten we nog 10 minuten vollullen met info over hardstyle..

We dachten aan de geschiedenis van house opzich, daarna de geschiedenis en ontwikkeling van hardstyle, iets over de apparatuur, en iets over de bekende evenementen en dj's..

Mijn vraag, want ik moet het gedeelte over de bekende evenementen en dj's doen, of iemand toevallig is een leuk stukje daarover is tegengekomen?
    Ik heb zelf ook wel wat info, maar echt heel veel kan ik er niet over zeggen.. Iemand mayb nog ideeen ofzo?

Hoeft alleen vandaag te worden gepost, morgen is te laat :)

iig alvast tnx voor jullie hulp.

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat er nog iemand hier naar In Qontrol op 10 april, lijkt me anders wel vet om een meeting te houden :)

13. raymondjansen

raymondjansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep,ik ga.Lijkt me een goed feestje worden.Goede line-up.Heb er nu al zin in.

14. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, gaan er behalve ik nog meer mensen naar Liberation, 5 mei a.s?

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    5 Mei sta ik in Vlissingen bij liberty dance op de nieuwe dijk :)

Aanstaande vrijdag echter Mach 1 in onze plaatselijke discotheek, Deepack en Pila komen oa

16. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die wel gaan? kijk voor de line-up anders ff op www.liberation.nl Wordt me eerste grote feest, en die line-up staat me wel aan. Laat ik ook altijd in me stereo'tje spinnen...:)

17. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kga naar InQontrol en dag later naar Awakenings. :)

jammer dat Mysteryland en Lowlands dit jaar in hetzelfde weekend is.....

18. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Zaterdag is het zover!!! Wie gaat er hier allemaal nog meer naar In Qontrol?_O_ , komt voor mij ook goed uit, ff uitbeuQen na de pwweek.

Oja mijn volgende destinatie had ik eigenlijk nog niet, maar nou zag ik pas de intro site van Defqon 1, hmm ik denk dat dat mn volgende wordtO-)

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    OEI intro site Defqon online? Ik ga kijken :)

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gothic heeft ook weer eens zin in een feessie :cool:

Op zaterdag 1 mei reis ik dan ook af naar Vlissingen voor Terra Gotha VIII. _O_

Een geweldig feest met verschillende stijlen topmuziek, een zeer goede sfeer, overheerlijke meiden en het is ook nog eens lekker goedkoop en dichtbij. Wat wil iemand nog meer... nog een feest natuurlijk 8)

Deel Deze Pagina