1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Gelukkig Nieuwjaar 2006! thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mirik, 1 jan 2006.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laat die mensen even lekker in hun waarde, wil je?

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, snap niet waarom weer zo dom gedaan moet worden. Als die mensen dat toch leuk vinden laat ze.

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ik snap gewoon niet dat mensen bedenken de 'community' eerder een fijn nieuw jaar te wensen dan familie etc. Als je om 0.01 een nieuw topic ervoor opent, dat vind ik inderdaad kansloos..! Op dat moment heb je wel betere dingen te doen zou ik denken.

4. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    er silver bullit is alweer 1 ven de miljoen die ertegen is 8)

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn stalker heeft zijn openbaaring gedaan! Ik weet wie hij is. Hij kwam eens in mijn lobby en begon mijn vrienden uitteschelden, die bij mij op school zaten, die ik dus personelijk goed ken! En daarom vind hij dat ik een 'kaaskop' ben. Ik moet dus mensen die ik niet ken gewoon mijn vrienden laten uitschelden alleen omdat hij ook marokkaans is, anders ben ik niet marokaans genoeg :9 Rare manier van denken.

6. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    srry jongens had het druk maar iedereen nog een gelukkig en gamerig:9 2006

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

He drone , heb je je al eens een keer afgevraagd dat er hier nog mensen zijn die al een leven hebben , dat wil zeggen al een eigen huis plus vrouw en kinderen en die oudejaarsavond thuis vieren.
    En dat deze mensen hun nieuwjaarsgroeten vroeg posten is ook maar normaal aangezien wij op dat moment toch rustig in huiselijke kring verkeren en dit om gozertjes zoals jij nu eindelijk óók eens een kansje te geven om ook eens een oudejaarsavondje uit te beleven .|:cool:

Edit: @Drone , er is nog iets wat het grote deel van de community hier voor elkaar heeft , en dat is respect.
    Het is zo dat de overgrote meerderheid van de members hier elkaar nog nooit in levende lijve gezien hebben ,en indien we elkaar zouden tegenkomen zouden we elkaar toch niet herkennen .
    Maar dit wil niet zeggen dat er hier een sfeer van kameraadschap en verbondenheid onderling heerst en deze nieuwjaargroeten zijn een ritueel waarbij ieder het beste voor de ander wenst omdat hij voor zichzelf en diegene die hij liefheeft ook hetzelfde wenst , en ja dat geldt ook voor jou .

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  8. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    en hij blijft maar doorgaan 8)
    lid sinds 01-01-06 8)8)
    echt een mafkees..op xbw inschrijven op nieuwjaar voor iemand uit te maken :{

@nord1n -*GET A LIVE*-

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij is nu op IP-ban vakantie hoor, dus hierover doorgaan hoeft vanaf nu niet meer :)

Deel Deze Pagina