1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de grote Michael Jackson thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 12 jul 2004.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar door te betalen wekt hij wel de schijn dat hij "zijn schuld afkoopt"!

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Maar door de rechtzaak door te laten gaan, haal je die geruchten niet weg....ook niet als hij wint, want dan zeggen de mensen ook dat hij de duurste advocaten heeft of dat er wel iets omgekocht is om hem te laten winnen...
    Ik zou zeggen, stop maar in de doofpot en snel vergeten, want hoe de uitkomst ook is, het blijft schadelijk voor je reputatie...

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jongejongejonge.. QUOTE OPENINGSPOST: "Hier kan je vertellen wat je van Micheal Jackson vind en of hij wel of niet schuldig is aan kindermisbruik."
    so just shut up.. :+

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou niet te mekkeren hier mag je gewoon over Michael Jackson praten dus ook over zijn muziek.:)

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread loopt niet stapel..

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    moet dat dan :cool:

ik weet niet hoor maar die Jackson is niet echt helemaal tof.......wie laat er nou een attractie park bouwen in zijn achtertuin? wie doet er een kapje voor zijn mond omdat mensen of hij besmet raken??? (alsof hij van sars wist 8) )
    door zijn jeugd heeft hij trauma's dat weet ik zeker, hij is gewoon nog kind gebleven denk ik, ik weet niet of hij het echt gedaan heeft, ik was er niet bij en ik ga me mening niet op een familie afleggen die alleen maar op geld uit zijn........die zijn er genoeg

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Micheal jackeson.... ik haat hem :mad: :mad: :mad: :mad:
    Had ie eerst een goeie carierre en wat doet ie kinderen neuken.
    Kijk wat ie aan zijn uiterlijk doet moet ie zelf weten maar hij moet met zijn vieze poten van kinderen afblijven!

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er is helemaal nu geen bewijs dat hij met die kinderen gevreeën heeft, dat moet nog gaan blijken.

9. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee maar ik geloof het dat hij het heeft gedaan mijn mening punt uit.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mij best, maar je doet alsof het een feit is dat hij met kinderen heeft gevreeën. Dat is mijn enige probleem met jou 'mening'.

11. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja ik vind die micheal gewooon een vreemde vent of is het een wijf.

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    michael jackson is echt masterlijk, en ik denk dan ook niet dat hij schuldig is aan al die zooi:)

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik vind zijn muziek aardig maar tog denk ik dat hij een vieze pedo is

14. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Hij spoort in ieder geval niet ^^

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verbaast mijn niets al hij schuldig word bevonden (met bewij). Vies mannetje

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem zich nou maar weer eens bezig houden met muziek in plaats van het verkrachten van kinderen. Zo wordt ie er ook niet beter op.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hoezo ? als hij wordt veroordeeld tot gevangenisstraf heeft hij 1 probleem minder.
    Hij hoeft dan niet meer te zoeken naar de geschikte plek om " jailhouse rock" van elvis te coveren ,lol :{

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Hij is toch falliet ?

19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de beruchte docu zei onze kindervriend dat ie het heel normaal vind om met kinderen in één bed te slapen. Dit om ze "de liefde van een warm bed te geven die hijzelf als kind niet heeft gekend". Verder heeft hij een vrouw (waarvan de identitiet onbekend is) betaald om voor hem een zoontje te baren. Zelf heeft hij dus geen vrouw en gaat (heeft ie zelf gezegd) veel liever met kinderen om dan met volwassenen. Er komen veel kinderen uit arme gezinnen naar m toe, dus je kunt dan gaan denken:

-De ouders van de kinderen die er komen kunnen niet zo'n dure advocaat betalen als meneer Jackson, waardoor hij van alles ongestraft kan doen (wat weleens misgaat ;) ) en de beschuldigingen als vals worden gezien.
    -De kinderen kunnen hem vals beschuldigen omdat ze dan een fortuin krijgen als schadevergoeding (wat één van de redenen van z'n vermoedelijke faillisement is:D)

Ik denk zelf dat het 50-50 is, de eerste beschuldiging was denk ik echt, toen mensen echter hoorden wat voor fortuin dat opleverde gingen ze nadenken.....

20. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *) volgens mij niet alleen threads, ook posts als niet-moderator.

Deel Deze Pagina