1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk geen dure memorysticks meer_O_
    als de simkaarten nou maar niet heel duur worden
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik ga volgende week dinsdag waarscheinlijk een Sony Ericson Walkman w810i halen met abonement, maar ik weet niet welke...
    ik zat te denken aan die van vodafone voor 22.50 p.m., 150 min/sms Weet iemand of die een fijne is (ik ben abbonement noob)(heb altijd prepaid)....?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze week een Samsung E700 8)

    Ik weet hijs oud, maar Oldskool roeleert }:]
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook weinig verstand van, maar ik heb een hoop onderzoek gedaan toen ik zelf een telefoon ging bestellen :) Ik heb uiteindelijk Orange genomen, want daar kun je onbeperkt je beltegoed meenemen. Dus als je een maand minder belt, kun je het overige meenemen. Super-relax leek me dat, dus dat is het geworden. Ik heb niet op dekking en kwaliteit van de provider gelet, alleen maar op de prijzen. SMS-bundel zou ik ook naar kijken, kan een hoop geld schelen... Succes ermee. Ik heb trouwens de D800 bijna besteld, moet alleen nog allerlei gegevens naar Orange sturen (kopie paspoort enzo)....
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    bedankt :)... maar volgens mij is die sms bundel inbergrepen bij die 150 min/sms ofso.... maar dat weet ik dus niet... |:-

    ik wil hem btw ook laten verzekeren... anders ben je de lul als die kapot gaat ofso, iemand enig idee wat dat kost?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  6. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij kost dat ongeveer 4.50 per maand ofzo.

    zal je net zien verzeker je em niet en dan gaat die wel stuk.
    verzeker je em wel gaat er niks stuk
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Samsung D600 fijne telefoon en maakt mooie foto's! Met bijgeleverde USB kabel staan ze binnen no time op je pc.
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog op zoek zijn is dit misschien geen verkeerde aanbieding:

    2-jarig Tele2 abonnement voor 10 euro. Hiervoor heb je 60 belminuten of 100smsjes (of 30 belminuten 50smsjes, 15 min. 75 smsjes. etc.) samen met een Samsung E760! Het toestel is ook nog simlock-vrij dus je hebt sowieso een simlock-vrij E760 voor 240 euro! Echt geen slechte aanbieding. Bovendien betaal je hetzelfde als je over je bundel heengaat.
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat niet...
     
  10. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is aangekondigd op de CeBit wijsneus.
     
  11. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd lkker kortaf.

    ik had er ook al over gelezen in bright
    die vordering van technologie in mobieltjes gaat veel te snel denk je dat je de nieuwste mobiel heb is er na een week weer een nieuwe versie van.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik mag m'n contract nu ook verlengen, wilde de d-800 halen maar die is niet beter dan m'n D-600 dus zie ik daar maar vanaf. Ik zit nu te twijfelen over de N80 (iemand enig idee wanneer die komt???) En de nieuwe samsung Z560 vind ik ook wel aardig. Iemand nog suggesties voor een leuke tel??? Sowieso moet hij beter dan m'n D-500 en D-600 zijn.


    Edit shit heej check deze link ff!!!! De samsung D-870 en de D-900!!! Zijn echt mooi!!!! : http://www.gsmarena.com/samsung_at_cebit_2006-news-177.php
     
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    excuses
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die E900, die tweede? Echt supermooi. Heb ik eindelijk besloten om de D800 te nemen, krijg je dit :)

    Over dat verzekeren trouwens hier boven ergens.. Bij mijn telefoon die ik bijna heb besteld was het 8 euro per maand. Dat ga ik dus echt niet doen...
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is niet de E maar de D-900. Echt dope is die he!!?

    Maar de D-800 halen??? Waarom haal je niet de D-600??? Is een beter toestel dan de D-800 hoor. De D-800 is immers de opvolger van de D-500 en niet van de D-600. Leg de specs er maar naast en dan zie je dat de D-600 er beter uitkomt. En volgens mij doet de prijs niet voor elkaar onder.
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de D800 veel mooier en alleen de camera is minder...

    Er staat trouwens wel E900 in dat stukje tekst... Maar weet je wanneer 'ie uitkomt of niet?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    hahaha sorry man, my bad. Is idd de E-900. Nee heb geen idee wanneer die komt. hij is net aangekondigd dus dat kan wel ff duren. Op gsmarena staat coming soon. Maar ik vind hem echt mooi.

    Ooohw ja trouwens niet alleen camera verschilt hoor. de D-800 heeft ook geen slot voor extra geheugen. Je kan ze op www.gsmarena.com heel mooi vergelijken.
     
  18. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje:) deze ga ik waarschijnlijk nemen!

    't is ook een mp3 speler maar hoe zit dit. hoeveel liedjes passen er ongeveer op, en kan je als hij dicht zit bijvoorbeeld aan de zijkant alles regelen? (volume, next, play, stop)
     
  19. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft denk ik 90 mb. Dat is ongeveer 20-30 liedjes, als je de normale kwaliteit wil behouden. Het volume zal denk ik wel te regelen zijn, maar ik twijfel over het next, play, stop. Ik vind het mp3-gedeelte van Samsungs sowieso niet zo geweldig omdat die dopjes bij mij totaal niet pasten.

    Edit: Tele2 gaat, voor wie het nog niet wist, gewoon over het Telfort netwerk hé! Bereik is dus gewoon goed.
     
  20. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag ik denk dat ik die hier wel kan stellen. Ik wil dus gewoon bestaand nummer als ringtone op me nokia ngage qd hebben. Ik weet dat je een .wav file van moet maken maar waar zet ik em ergens op me MMC kaart zodat ik em in me lijst krijg bij de ringtones. En nog 1 vraag hoe speel ik met zo ding in godsnaam video clips af ? bij voorbaat dank.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina