1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup die had ik ook gezien. Maar ik snap dat hele flex15 gedoe niet echt. Vind die uitleg heel onduidelijk + ik ben een ultiem grote leek op dit gebied. Als iemand dit kan uitleggen is diegene mijn held ;).
     
  3. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Flex €15 houdt in je hebt een abonnement voor 75 belminuten of 75 sms (zonder sms verdubbelaar) MMS en internetkosten haal je ook uit je tegoed.
    Ga je over je bundel heen gaat krijg je van t-mobile een waarschuwing. Ga je toch lekker verder smssen en bellen kom je in de Flex €20 voor die hele maand (en dan krijg je 110 belminuten en smsjes).
    Het voordeel van dit abonnement is dat als je eenmaal over je bundel gaat het voordeliger wordt inplaats van de meeste abonnementen waar je extra voor moet betalen als je uit je bundel gaat. En als je tegoed over hebt neem je het bij deze abo's maar 1 maand mee. Bij flex behoud je je tegoed tijdens het contract :)
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm dat klinkt aantrekkelijk zeg. Bij tele2 is een actie met de k750i, je krijgt hier voor slechts €10,- per maand (2 jarig) 60 belminuten of 100 gratis smsjes. Hm dan klinkt dat van tele2 toch net even wat aantrekkelijker denk ik. Hartstikke bedankt voor je info, ik denk er nog even over na!

    /EDIT;
    Hm, 1-jarig of 2-jarig maakt niet erg veel uit eigenlijk, ben nou toch al dik 10€ in de maand kwijt aan per-paid. Wat ik nog even wil weten zijn de verschillen tussen de w880i en dus de k750i. Heb eigenlijk nog weinig duidelijks kunnen vinden, wat zijn de voordelen van de w880i ten opzichte van de k750i? En andersom uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die heeft mijn vader bestelt ik ga ff kijken of het een goed ding is als hij het mobieltje heeft :D
     
  6. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 1-jarig abo dus heel belangrijk, omdat de meeste telefoons rond een jaar of 1.5 kapot gaan. En nou een verzekering bij te nemen vind ik ook niet fijn (18 euro in drie maanden) Want dan betaal ik nog een keer voor die telefoon :confused:
     
  7. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dank allen! Denk inderdaad dat ik voor de w800i ga. Vind het ook belangrijk dat er servicepunten zijn, en aangezien tele2 geen winkels heeft zoals t-mobile gaat dat lastig.
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    O dat zou wel balen zijn. SMS meer dan ik ben namelijk. Zag ook een mooie actie van een w810i bij Vodafone, 17,50 per maand. Word wel steeds duurder eigenlijk.
     
  11. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor dat is t-mobiles relax abonnement...

    Het enigste nadeel van flex is dat je meer moet betalen per minuut/sms dan een vaste abonnement...
    De smsverdubbelaar kost trouwens €2.50 :)
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    O oke, bedankt allen. Verschillen tussen de w800i en k750i zijn nihil

    -de w800i heeft flight mode (wat de hell het ook inhoudt)
    -w800i heeft standaard meer geheugen
    -w800i heeft knopje voor mediaspeler

    Ik ga dan wel voor deze w800i, hoewel ik de k750i mooier vind.
     
  13. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    flight mode is dat de telefoon optie uit, maar het apparaat is nog aan
     
  14. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je muziek luisteren terwijl je "telefoon" uit is... telefoons mogen namelijk niet aan in het vliegtuig maar via deze optie kun je dan toch gebruik maken van de MP3 functie van je mobiel. ;)
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    O dat is best handig :D. Nogmaals dank voor de informatie. De w800i is dus net wat beter. Jammer dat zoveel mensen hem al hebben, ach frontjes zijn te veranderen. Leuk abbonoment ook van T-Mobile!
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat relax abbo kost toch gewoon 12 x 12,50 voor een mobiel en 100 belmin. per maand. of moet je nog meer betalen?

    en als je een MP4 op die w800i zet, is die dan goed te bekijken. of heb je veel minder frames of is de kwaliteit slecht?
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan wel kloppen, maar je moet nog wel je sms apart betalen kost iets van 22 cent. Je kan ook een bundel nemen, hoe duurder je bundel is hoe goedkoper je voor een smsje betaald. Het probleem met die bundels zijn, dat het moeilijk in te schatten is hoeveel je smst per maand en deze heel erg duur zijn :)

    MP4 kan mijn telefoon ook afspelen (w550i), maar dan loopt hij vast als het een video is...
    Is het een muziek bestandje speelt hij prima af :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar op de w800i kan je gewoon alle geluidsbestanden afspelen? Vrijwel al mijn muziek is in WMA formaat namelijk.
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    /Sorry, dubbelpost!

    Om deze tog maar nuttig te maken:

    Dus je sms'sjes betaal je niet apart, die zitten inbergrepen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    mits je ze in de goede resolutie hebt lopen ze vloeiend:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina