1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo te horen heb je de w800i, paar vraagjes:

    -Hoe is de batterij duur?
    -Werkt hij goed als mp3-speler (leest hij WMA?)
    -Wat vind je er verder van, voor- en nadelen?

    Thnx alvast.
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had met iemand anders zijn w800i geprobeerd een MP4 filmpje erop te zetten, maar toen ik hem in de goede groote had geconvert was hij toch niet fullscreen in beeld terwijl hij wel dezelfde maten heeft als de demo filmpjes die wel fullscreen zijn. weet iemand hoe dit komt.

    en het filmpje liep ook een beetje stotterig, maar hij was erg groot. zou het helpen om hem kleiner te maken en wat is de ideale goed kwaliteit/groote verhouding?

    alvast bedankt :)
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Blanqua waarschijnlijk voor de w800i gaat van t-mobile zou ik je nog even willen informeren over het bestellen.

    Ik heb hem ook besteld vorige week donderdag. Toen ik hem bestelde stond er ook "dit product heeft mogelijk een lange levertijd". Ik had Dinsdag (gister) nog niks gehoord van T-mobile dus ik denk ik ga maar eens bellen. Gebeld en het blijkt dus dat ze een bezorgservice hebben die je telefoon bezorgt. Namelijk AMP-logistics. Deze bellen je op, maken een aflever afspraak en leveren hem dan af. Prompt bellen ze Dinsdagavond (7 uur(!)) op om een afspraak te maken. Ik heb mijn afspraak op Donderdag 11 mei, morgen dus. Een week levertijd, vind ik erg netjes!

    Als je je telefoon besteld zou ik nog wel even bellen naar t-mobile als je na 2 dagen nog niks hebt gehoord. Dan kunnen ze via je ordernummer bekijken of de bestelling goed is gegaan. Altijd fijn :).

    Hier een kopie van mijn mail die ik kreeg van AMP:

    Geachte heer/mevrouw ,

    Prima (bezorg) service naar mijn mening. Maarja, het binnenkomen bij zo'n telefoonmaatschappij gaat altijd super, maar 't weggaan... Nu nog hopen dat de telefoon bevalt!

    Nog een (mogelijk) nadeeltje van de K750i dat ik weet, heel snel en veel stof onder het beeldscherm. Maar dit zou net zo goed bij de W800i het geval kunnen zijn....

    Ik hoop dat je hier wat mee kunt ;).
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Danger:

    Hartstikke bedankt man! Hm ik heb de mobiel niet via de site besteld. Heb de klantenservice gebeld vanwege een vraag over nummerbehoud. Ze hebben me een aantal formulieren daarover opgestuurd. Die zal ik terugsturen waarna ik de telefoon binnen 10 dagen ontvang (dus via de dienst die je beschreef). Zo maar dat is mooi nieuws zo'n goede service!!
     
  5. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik wil bellen staat er niet toegestaan direct nadat ik het nummer heb gekozen. heb het al een paar dagen. soms lukt het me wel om te bellen soms niet. maar vandaag helemaal niet. en ben ook niet bereikbaar. mijn provider is t-mobile. ga ze morgen maar even bellen:mad:
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik eindelijk de perfecte telefoon heb gevonden \o/ . Ik beschik nu over een HTC Wizard aka Qtek 9100, maar de internet/communicatie mogelijkheden hiervan zijn gewoon nog te beperkt, de processor heeft net niet genoeg rekencapaciteit en de camera is vrij slecht.

    De opvolger van de HTC Wizard; de HTC hermes verhelpt deze problemen echter niet geheel, namelijk het design is minder en het apparaat bevat nog steeds geen GPS. Maar nu heeft HTC ondanks het feit dat de hermes nog niet uit is de opvolger aangekondigd: de HTC Trinity;
    [​IMG]
    Mooi design, volledig toetsenbord, 500 mhz processor, GPS-A, HSDPA, UMTS etc.ect. (geschikt dus voor skype en tom tom). Geschikt voor breedband internet en MSN. Met 2.1 megapixel camera en een videobel camera.
    Het enige nadeel is de levertijd die nog vrij onbekend is, verwacht wordt eind 2006/ begin 2007, een ander nadeel is waarschijnlijk de prijs. Maar dit apparaat vind ik zeker iets om naar uit te kijken.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn die niet heel groot, zoals die MDA-dingen?
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad iets groter dan de gemiddelde clamshell telefoon...

    Maargoed, daar krijg je dan ook de meest complete telefoon voor die je je zowat kunt wensen. Ook vind ik dat mensen vaak overdrijven, een telefoon als de Sony Ericsson W900 word koelkast genoemd terwijl het gewoonweg een klein apparaat is op zichzelf gezien.

    Ik heb op dit moment zoals gezegd de qtek 9100 (ook wel mda vario) en hij is even lang als de spv c500 en even dik als de SE w900, dit valt dus heel erg mee aangezien er een groot touchscreen en volledig uitschuifbaar toetsenbord op zit.
     
  9. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje aan de mensen die de SE w800i al bij T-Mobile hebben besteld. Is die 12,50 inclusief de aansluitkosten?
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Maar om even duidelijk over die 12.50 te verschaffen:

    Relax 12,50 1 jarig is 100 belminuten en geen sms'jes. Je kan dan nog een SMS bundel erbij kopen voor 3 euro per maand en dan kan je 25/30 sms'jes sturen per maand. En eventueel nog de sms verdubbelaar voor x aantal euro's en dan is sms'en de halve prijs.
    Je kan ook een T-Mobile Flex 15 nemen, 1 jarig. Dan betaal je dus alles uit 1 bundel. Dat komt neer op 75 belminuten of 75 sms'jes of een gecombineerd aantal hiervan.

    Er komen geen bijkomende kosten bij, geen aansluitkosten, bezorgkosten etc etc.
     
  11. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou ik vanmorgen de w800i via T-Mobile.nl. Maar nu lukt het niet meer, hij staat niet meer op de site, via de zoek functie vindt hij hem niet. En ook via de directie link die in dit topic staat, lukt het niet. Nu ben ik dus bang dat T-Mobile hem uit het assortiment heeft gehaald, zal zo even de klantenservice bellen..
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke telefoon zou ik nemen De nokia 2600 of de nokia 1600
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  13. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk: 1600.

    Verder zijn het op het design na dezelfde telefoons. Vraag jezelf eens af wat je mooier vindt, monoblock of clamshell.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de 1600 gekocht mooi toestel
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb soort "probleem".

    Ik heb 3 weken geleden een nieuwe telefoon gekregen omdat mijn abbo afgelopen was. Ik had toen de D520 gekozen. Ik was er heel blij mee... tot op vorige week. Toen deed deze telefoon opeens helemala niets meer. Ik terug naar de winkel, en na een klein onderzoek vertelden ze me dat ik een nieuwe mocht uitkiezen omdat ik een verzekering had afgesloten daar.

    Goed, nu heb ik dus het volgende probleem. Ik kan niet kiezen uit Samsung en Sony Ericson omdat ik bij allebij goede en slechte ervaringen heb.

    Bij samsung vind ik de gebruiksvriendelijkheid erg goed. Sms'en enzo gaat primá. Slechte ervaring is dat een ouder toestel ook al vrij snel kapot ging hoewel ik er echt niets bijzonders mee deed.

    Bij SE zijn de slechte ervaringen dat 1 toestel gewoon geen bereik heeft (simkaart in andere telefoon gedaan, wel bereik) En ik vind ze absoluut kl*te werken met die kleine nummertoetsjes! Druk er altijd 2 tegelijk in. Hetzelfde geld voor het klote Joysticky waarmee je door het menu gaat. Goede ervaringen weet ik zo 1, 2, 3 niet... Ik lees wel hele goede reviews over de W810i.

    Ik wil hem ook eigenlijk als mp3 speler gebruiken omdat mijn zusje die van haar terugwilt. Zitten er oordopjes bij de 600 ?

    Het gaat dus om de 2 toestellen D600 vs. W810i

    Welke zal ik nemen en waarom ? Ik moet er 2 jaar mee door kunnen...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ok ik zit nu ook in dubio 8)

    Ik wil graag een abbo afsluiten van rond de 20 a 25 eur per maand. 2jr is niet erg. ik wil het liefst een bundel van mins/sms. dus 175bel mins of 350 sms.

    Ik heb op het oog de Nokia N70. Het lijkt me een heel mooi toestel en je kunt er veel mee doen. Ik wil uiteindelijk ook navigatie software erop hebben voorin de auto.

    De vraag ik nu, je kunt bij Vodafone, Telfort, T-Mobile, KPN en Hi! bijv een abbo sluiten. Maar ik wil graag TurboMsn erop kunnen. Moet ik dan een mobiel internet abbo sluiten per maand?
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    En welk programmaatje kan je hiervoor het beste nemen om die resoluties te veranderen?
     
  18. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las laatst in een telefoonblad iets over de stralingswaarde van telefoons. Nu heb ik de Samsung e770 besteld en die heeft vergeleken met mijn oude telefoon (D500) 4x zoveel straling namelijk 3,xx en 12,xx.
    Iemand die hier iets over weet en mij misschien kan uitleggen hoe alles precies in elkaar steekt en of het misschien wel helemaal te verwaarlozen is:confused:

    Alvast bedankt.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedankt voor jullie hulp :thumbs:

    Heb de W810i genomen :)
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toen imtoo ipod converter gebruikt:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina