De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femme Fatale

    Femme Fatale Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn sony ericsson w800i verkocht ...
    heb deze besteld in duitsland aangezien ze hem nog niet in nl hebben :mad:

    [​IMG]
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hoeft je geenszins zorgen te maken. Die straling van telefoons is absoluut verwaarloosbaar.

    Alleen als je hem dag en nacht bellend naast je hoofd had voor de rest van je leven was het echt schadelijk. Zoek anders ook ff op google ofzo, vast wel wat te vinden onder 'straling mobiele telefoon' of 'radiation cellphone'
     
  3. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thx! Heb zelf ook nog wat opgezocht en had een pdf bestand gevonden met alles tot op de puntjes uitgelegd en daar stond ook alles in.
    Alsnog bedankt.
     
  4. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wat het maximale geheugen is wat je aan micro SD kaartjes in de Samsung e770 kan stoppen? Is dat 512Mb, 1Gig of misschien 2Gig?
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zoek een abonement met telefoon (goede met camera en MP:cool: maar voor niet al teveel geld. ik heb ook niet zoveel belmenuten nodig. heeft er iemand aanraders?
     
  6. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Sony E. W800i lijktheel goed voor je. 2MPcamera, standaard 512 MB bij de MP3 speler. Bij 1 jarige abbo's gratis toestel. Misschien is hij nog op t-mobile.nl of kijk eens op telecomvergelijker.nl .

    Ik heb vrijdag een nieuwe telefoon besteld...ook met abbonement. Super relaxt 1 jarig abbo 25€ per maand. Nokia 6280 gratis!!! Ben benieuwd.
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, die aanbieding was inderdaad perfect. alleen is hij er nu niet meer =(
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Vodafone is de E770 gratis bij een 1 jarig abbo van 12.50 p/m. Ik heb hem ook besteld:).
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is echt een zeer fijn toestel, ook een mooi en helder tweede schermpje. Knopjes op de buitenlant zijn ook handig (mp3-functie). Heb zelf de w800i, vind hem geweldig, hiervoor een Motorola V980, dikke Clamshell, wel G3 toestel ofzo, wat het ook moge zijn.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb op dit moment de samsung E720 al iets meer dan een jaar (kan niet wachten tot het abbo afloopt :9)

    [​IMG]
     
  12. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Ik wil eigenlijk weer een nieuwe telefoon. Als ik een nieuw mobieltje wilt moet hij een goede camera hebben en video. De foto's en video's moeten dan makkelijk op computer zijn te zetten. Ik wil een abbonement maar het moet het zo minst mogelijk zijn want ik bel niet zoveel. Ik vind de LG choclate wel mooi (kg800) hebben mensen hier ervaring mee? en hoe is de kwaliteit van de video's en foto's het is wel een 1,3 megapixel....ook al zeg me dat niet heel veel, maar 2 MG is wel beter maar ook duurder.

    Wie kan me helpen :thumbs:
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Samsung E770 met een sandisk microSD kaartje van 512 MB. Nu probeer ik er Mp3'tje op te zetten en dat gaat allemaal prima maar ik kan ze niet afspelen op de telefoon, sommige doen het wel andere weer niet:confused: weet iemand misschien wat ik fout doe misschien?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de T290i, heb ook het T230 model gehad maar ik vind deze fijner.

    [​IMG]
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf al een beetje gekeken wat het nou precies kon zijn en ik dacht misschien aan het formaat van de mp3's.. Is er misschien een formaat wat de mp3's moeten zijn voor de Samsung E770?. Of is er misschien iets anders?

    Alvast bedankt!
     
  16. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook de nokia n70, ben er erg tevreden mee. ik heb zelf een t-mobile abbo van 20 euro en daarnaast nog een internet abbo voor 9,95 per maand. ik moet zeggen het is wel heel makkelijk. en je kunt gewoon software, zoals turbo msn van het net plukken. ik weet niet of het ook via wap werkt, maar met dat abbo van 9,95 heb je onbeperkt internet.
     
  17. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung speelt naar mijn weten alleen .mp3 af. Al gekeken of er tussen je liedjes misschien .wav of .wmv indelingen zitten?
     
  18. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu gevonden. De titel van het liedje mag niet meer dan 30 tekens bevatten:confused:. Wie bedenkt nu weer zoiets!|:-
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Samsung SGH E900 gekocht. erg cool ding i.s.m. Telfort Flex 20.

    Had alleen een vraagje:
    Weet iemand ook hoe je een filmpje dat je als achtergrond gebruikt het hele scherm kan vullen. want nu is het maar een klein rechthoekje bij mij...
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Me oude telefoon is kapot gegaan en ik zoek nu een nieuwe. Alleen ik heb echt geen verstand telefoons. Ik zoek gewoon een staandaard ding, me eisen:
    - GEEN klaptelefoon
    - Kan goed tegen een stootje
    - Lange stand-by tijd
    - Het liefst met bluetooth
    Heeft iemand aanraders? Zelf dacht ik aan iets als dit:http://www.kieskeurig.nl/product/0B7B803C8A027CA3C1257028002F54BC.htm
    alleen die heeft geen bluetooth.
    Oja me budget is 100 pleurie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina