1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de versie ervoor (j200i) en die is redelijk, maar ik vind de pookbediening niet erg fijn =(
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet wel dat ik nooit meer een SE neem met een pookje.
    Heb de K700i, en dat pookje was erg snel verrot en doet nu helemaal niets meer behalve indrukken :mad:
    Gelukkig over 2 maanden abbo afgelopen :)
     
  3. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijst van goedkope telefoons naar steeds duurder... Tadaa!!!
    Zoals je ziet is er alleen de siemens AP75 en ik moet zeggen siemens maakt leuke telefoon die niet snel kapot gaan. En ook geen stom pookje die al naar twee maanden verrot gaat...
    Verwacht trouwens niks van de camera, want bij een 0.32 megapixels camera heb je een resolutie van 640 x 480 en deze heeft een resolutie van wel liefst 352 x 288 :)
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, die camara boeit me trouwens voor geen meter :) Gebruik hem toch niet.

    Nog iets: Plaats van bluetooth is usb eigenlijk ook wel goed. Zijn er dan betere alternatieven?
    Wel met een beetje behoorlijk geheugen(voor beltonen)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    van de grote Pats topic :p

    nieuwe telefoon(6e) Nokia 6280

    [​IMG]

    Symbian phone
    2,1" scherm van 240x320 pixels
    10 MB intern, 64(nu nog) extern
    videobellen
    2.0 Megapixel camera
    VGA resolutie videocamera
    MP3 speler
    Radio
    Organiser met agenda wekker stopwatch timer etc.
     
  6. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een probleem met mijn net 4 daagjes oude Samsung E770:mad:. Als ik hem wil opstarten blijft hij hangen bij het startscherm blijft eventjes zo scherm wordt weer zwart het startbeeld komt weer tevoorschijn en knippert een paar keer en vervolgens herhaalt alles zich zo. Weet iemand misschien een oplossing?
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ \o/ SAMSUNG E-900\o/ \o/
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn telefoon is kapot gegaan, het was een prepaid en ik vind het nu tijd voor een abo. Ik vraag me alleen af of er een abo is waarbij je een 360 krijgt. Een tweejarig abo vind ikzelf niet zo'n groot probleem. Ik heb even rondgekeken maar kon zo even niks vinden.

    Edit-

    Na even wat kijken kwam ik alleen maar op kut abo's uit. Mijn keuze is nu gevallen op de LG Chocolate, maar vind de abonomenten tot nu toe niet echt leuk, moet vaak geld bij betalen wil ik een abo hebben. Erg jammer want paar weken geleden kon je ergens een 1jarig abo afsluiten voor maar 25euro de maand. Ik zit nu dus te kijken naar de Chocolate of een gelijkwaardige telefoon die niet al te duur uitvallen. De Nokia 6280 hierboven ziet er ook wel strak uit, Morpheuß mag ik je vragen welke abo je daarbij hebt en wat je ervoor betaald hebt?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    www.hi.nl/shop --> LG KG800 2jarig, 15p/m, 150blmnt/sms
     
  10. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een LG800 wilt halen kun je beter een Samsung E900 halen. Ook touchscreen, (naar mijn mening) mooier en kwalitatief beter :)

    Ik heb zelf een SE w810i vodafone 2 jaar 15 p/m
     
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees nu pas , maar mijn antwoord is:

    Ik heb een vet chille aanbieding destijds genomen op gsmtrack.nl (ik ben gewoon alle gsm site's langsgegaan op telecomvergelijker.nl!!) en die bestond uit :

    Gratis Nokia 6280
    T-mobile simlock
    1 Jarig T-Mobile Flex 25€
    en met de optionele SMS verdubbelaar à 2,50 p.m.


    wat totaal €27,50 per maand wordt(als ik natuurlijk niet buiten mijn bundel bel).

    Ik bel voor 0,17 euro SMS voor 0,08 euro en MMS voor slechts 0,17 euro.

    Al met al een gruwelijk goede aanbieding.

    De LG Chocolate was daar bij gsmtrack ook voor 1 jarig 25 euro te bestellen. Nu niet meer.

    Kijk gerust rond want ik zag ook een Nokia N70 voor 1 jarig abbo voor 25 euro per maand (ook bij GSMtrack.nl).
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn motorola v3 is kapot ivm vochtschade...zeggen ze:

    Ik heb de keuze van TELE2 om uit de volgende mobieltjes

    1) motorola slvr l6 , bijbetaling van 70 € en looptijd tot eind 2008
    2) sony Z530I , bijbetaling 50 € en looptijd tot eind 2007
    :cool: siemens SL65, bijbetaling 50 € en looptijd tot eind 2007
    4) Nokia 6020 , idem als optie 3

    Niet echt geweldige optie, mijn voorkeur gaat uit naar optie 1 alleen vanwege het design.

    Maar ik moest bijbetalen omdat ik weinig bel, beetje kromme gedachte aangezien dat mobiel nog geen 6 maanden oud is en dus amper gebruikt is en nu al stuk....
     
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    SLVR 6 is de oude versie van de SLVR(7) ! Dus let op, je koopt een verouderde telefoon....Kijk maar naar de specificaties van de SLVR6 en 7.
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    had het gelezen ja, daarbij wordt die slvr 6 niet geweldig beoordeeld op looks na dan.
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand hier ervaring met de N80?
    Ik kan binnenkort een nieuw abnnement afsluiten en wil daarbij graag een nieuwe telefoon, zit nog een beetje te twijfelen welke...
     
  16. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eerst gaan voor de N80 (mooie telefoon), maar ik heb besloten toch nog even te wachten. De eerste telefoons met HSDPA (de opvolger/uitbreiding van UMTS) komen namelijk binnenkort uit, en die bieden toch wel wat meer waar voor hun geld. Wanneer er namelijk landelijke HSDPA dekking is (zal nog wel even duren) heb je gewoon landelijk breedband internet. De eerste telefoon die dit ondersteund is volgens mij de HTC Tynt, maar die heeft een lelijk design. T-mobile heeft HSDPA al uitgebracht, KPN en vodafone komen later dit jaar maar die hebben van die hoge tarieven...

    Nog even zien dus :)
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar mijn abbo loopt over 2 maandjes af; en wanneer die landelijke dekking er dan eindelijk is, is mijn nieuwe abbo alweer bijna afgelopen 8)
     
  18. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @goiz of andere wizzkids,

    Komt ie:

    Welke toestellen gaan compatibel worden voor Live anywhere?
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wat ik heb begrepen van microsoft is dat ze in principe alle platformen geschikt willen maken voor live anywhere, al beginnen ze met hun eigen platformen. Ik neem dus aan dat een windows mobile 2005 telefoon sowieso geschikt is?

    (ps. ik ben geen wizzkid... )
     
  20. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Soulfighter!

    maar wist al dat met live anywhere xbox360 samen met pc met widows vista en diverse gsm toestellen compitable gaan worden...

    Vraag was of er al een lijstje is vrijgegeven waarin is terug te vinden welke gsm's dit (live anywhere) gaan ondersteunen?

    in ieder geval bedankt voor je input! Zal windows mobile 2005 checke...
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina