1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet de mms instellingen voor Debitel: Vodafone,
    Ik heb op internet overal gezocht maar kon niks vinden die werkt,
    Ik heb een samsund D720
    ik heb de instellingen via de samsung site verstuurd, maar het werkte niet
    ik heb ze ook via de Vodafone site gestuurd en het lukte weer niet,

    Misschien iemand die het wel weet ?

    Hiervoor gebruikte ik een nokia 6600, daar kon ik wel mms ontvangen en versturen met dezelfde simkaart.. die instellingen had ik volgens mij gewoon van de vodafone site verstuurd?
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  2. DownfieldMold

    DownfieldMold Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst (vorige week vrijdag) een LG KG800 (chocolate) gehaald! echt een super vet ding!!:D ben er helemaal blij mee!!:D strak beeld, strakke fotos en strak geluid!! van mp3 en beltonen:D
     
  3. k heb vandaag een Orange SPV m3000 gehaald..

    [​IMG]

    top ding alleen zoek ik nog wat leuke spelletjes enzo..

    weet iemand een website waar je programma's, wallpappers en dergelijke kan halen. de verkoper in de orange-shop had een webadres gezegt maar ben het vergeten..
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @speedy
    Gefeliciteerd met je aankoop :), ik beschik over hetzelfde apparaat. Heb je niet overwogen even te wachten op de opvolger? (aan de andere kant worden de prijzen van de wizard natuurlijk lager).
    Voor sites/tools kan ik je aanraden op www.tweakers.net te kijken bij de speciale HTC Wizard thread, staan veel goede links/freeware, antwoorden op alle vragen die je mocht hebben.
     
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dezelfde, alleen heb de T-Mobile MDA Vario:
    [​IMG]
    top telefoon, alleen de batterij is zo tiefus snel leeg...

    Als je apps en spelletjes zoekt moet je ook op mda vario zoeken, die was er als eerste, en dus vind je meer.
    maar denk niet dat ik cool wil doen met 'mijne was er eerst', ik wou dat ik een paar weken had gewacht op de MDA Vario II:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2006
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bosbeest:

    Ik heb nu zoals gezegd de orange versie, maar ik ga waarschijnlijk ook de vario II halen, gewoon omdat er zoveel punten verbeterd zijn die ik belangrijk acht. (zoals sneller internetten, beter toetsenbord, normaal skype gebruiken/multitasken en videobellen, hoewel dat laatste niet veel schijnt voor te stellen).

    Een overzichtje van alle versies:
    [​IMG].

    Persoonlijk vind ik t-mobiles rood wel wat hebben, hoewel de orange/ntt docomo versies mooier zijn.
     
  7. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @SF ik vind die o2 versie ook erg mooi
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    @SoulF
    Hoe wil je dat doen dan? gwoon je oude inleveren en met korting de vario II halen?
     
  10. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    heb gister de Nokia N91 gehaald,

    echt super telefoon mss wel wat aan de grote kant maar zwaar en log zeker niet

    en 4 GB hardeschijf erin dat is echt master

    de camera is wel oke met een 2 MP

    Het geluid is ook zeker mooi, en het mooiste ervan is een 3,5mm jack aansluiting. dus je kan gewoon mp3 oordoppen erin stoppen (niet dat dat nodig is, de std meegeleverde oordoppen zijn prima)

    ik heb deze telefoon eigenlijk gekocht om het muziek gebeuren deze vind ik toch wat meer hebben dan bv de sony walkman tel reeks of een Ipod
     
  11. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2

    nou meestal als het abo is afgelopen dan wordt je geinformeerd over de mogelijkheden om je abo voort te zetten of afsluiten

    als je niks onderneemnt of niks hoort neem ik aan dat het stopt, je hebt immers een contrct voor 2 jaar, tenzij je een abo hebt met stilzwijgende verlenging oid

    correct me if i'm wrong
     
  12. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Nokia N93 al in NL uit?
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Alle abbo's worden stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van minimaal 2 of 3 mnd.
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat opzich eigenlijk best een verkeerde gang van zaken. Als je niet altijd correct bijhoudt wanneer je de telefoon ookweer hebt gekocht zit je zo weer vast voor een paar jaar, zeker met zon opzegtermijn.

    Maargoed, als maatregel hiertegen zet ik nu bij aanschaf in de agenda van mn telefoon zelf wanneer ik moet opzeggen/nieuwe abbo aanvragen (zo rond de 21 maanden later)

    On-ontopic: *heeft van t-mobile gehoord dat de vario 2 augustus moet uitkomen
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga binnekort even de N73 halen :)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Daarom verleng ik gewoon altijd. Of ik porter m'n nummer naar een andere provider. 1 nummer van mij heb ik al meer dan 5 jaar. En daarmee heb ik alle providers gehad.

    Edit en tegnwoordig is het ook zo dat als je een goede klant bent dat ze je op bellen om te verlengen met een goed aanbod. Meestal doe ik dat niet, g gewoon zelf langs de shop. Wil toch vaak het nieuwere spul hebben.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel tussen de N72 en de N80, welke raden jullie aan?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  18. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De N80 natuurlijk! Hogere resolutie scherm, betere camera (fysiek), WiFi etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina