1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ondertussen weer toe aan een nieuw mobieltje en heb besloten om voor een abbo te gaan omdat mn belte goed er veels te snel uitvliegt. Dus aangezien ik een pocket pc/smartphone achtig iets wil kwam ik uit op de T-Mobile MDA Vario maar nu lees ik dus dat de Vario II eraan komt.

    Ik wil of een flex 20 of een flex 25 abbo maar niet al te veel bij betalen. Voor de vario zou ik 60 euro bij moeten betalen bij flex 20, bij 25 niks. Enig idee hoe dat met de Vario II gaat?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu besloten gewoon de huidige vario te nemen want ik heb geen zin om te wachten en extra te betalen. Maar nu staat er op de site dat je 125 euro moet bijbetalen bij de vario bij een flex 20, terwijl dat gister nog 60 euro was. Dus, wat is daar aan de hand, weet iemand dat?
     
  3. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    T-mobile heeft zijn subsidies verlaagd. Dit omdat het niet allemaal meer even rendabel is. Check http://www.telecomvergelijker.nl/thread/18553

    Op die site kun je ook zoeken naar een abbo + telefoon en bij welke winkel je het goedkoopst uitbent.

    /edit

    Misschien leuk om te vertellen hier. Voor de mensen die nog een leuke aanbieding zoeken raad ik http://www.tienjaargoedvoormekaar.nl/home/ aan. Vanaf 1 augustus komen hier speciale aanbiedingen op te staan van de telfort omdat ze 10 jaar bestaan. Komt goed uit want mijn telfort abbo van vorig jaar is afgelopen waar de belcompany 10 jaar bestond :cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer van T-mobile, had graag gewoon daar gebleven. Achja, dan maar naar Orange.
     
  5. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    Like i said, in je woonplaats word binnenkort een nieuw T-Mobile filiaal geopend, en de eerste 100 abbo klanten krijgen 50% korting , 24 maanden..en als je een beetje aardig bent krijg je het toestel vast wat goedkoper daar.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is al open, ben dr gister geweest. Maar denk dat er ondertussen wel 100 abbo's weg zijn. Maar goed, ik ga het alsnog eerst bij Orange proberen omdat de M600 mooier en nieuwer is dan de Vario.
     
  7. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien nu een kwaliteitsmobiel met een abonnement van rond de 15e/maand?
    Het maakt niet zoveel uit wat betreft merk maar het mag wel stevige exterieur hebben.

    BvD,
    NaZ:)
     
  8. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    sumsung e900 2 jaar bij hi? 15 pm
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, of LG KG800. En qua stevig exterieur is er ook nog de Sony Ericsson W810i :)
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    en daar krijg je ook nog eens een gratis speakerset bij! twv 119.95

    Ik krijg als het goed is vandaag of morgen de SE K800i binnen.
    IS dit een beetje een goede keuze?
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh kan niet wachten tot me SE w700i binnen is!! Iemand ervaring met die telefoon(of een andere uit de w-serie?)
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zijn mooie telefoons. Echter is het niet de verstandigste keuze de W700i te kiezen: Dit is een beetje een budget-uitvoering van de W800i/W810i. Lijkt mij dat jij het uiterlijk mooier vindt (valt iets voor te zeggen!)
     
  13. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer mooi toestel! Onwijze camera voor een telefoon, hij moet slechts een paar toestellen voor zich dulden qua camerakwaliteit.

    /Woops dubbelpost.
     
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de grootste verschillen dan?
     
  15. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje over de sony ericsson k800i kan je daar ook een sony pro duo 1gig kaartje in doen.
    En hoelang duurt het als je de voucer van kpn verstuur voordat je je kaartje binnen hebt.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    nee, in de k800i kan alleen de memory stick micro!
    Ik heb vandaag het kaartje op de bus gedaan, dus we zullen zien hoe lang het duurt voordat hij binnen is.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan ze heel makkelijk vergelijken op de mainpage van Sony Ericsson. Dan alle specs naast elkaar.

    Heb zelf de W810i, en ben zeer tevreden met het toestel.

    Ben er trouwens helemaal niƩt mee eens dat een W700 een "budget" uitvoering is van de W810. De W700 is bijna precies hetzelfde.
     
  18. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    oke daar was ik benieuwd naar kan je me ff berichte sture als die binnen is
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit de meeste reviews blijkt toch dat dit echt de beste cameratelefoon is hoor :)
     
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wat je zegt, heb ik laatst ook gelezen. Waren echter wel een paar toestellen 'op papier' beter, en toen waren er ook nog weinig reviews te bekennen over de nieuwste cameratoestellen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina