1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een abbonoment. Het Hi €20 abbo leek mij wel wat, aangezien je daar maar €15 voor hoeft te betalen.
    Specificaties
    Bedrag per maand € 15.00
    Beltegoed € 20.00
    Gratis minuten / SMS 125 / 250
    Contractduur in maanden 24
    Bellen naar mobiel € 0.16
    Bellen naar vast € 0.16
    SMS per bericht € 0.08
    MMS per bericht € 0.08
    Beltarief buiten de bundel € 0.24
    SMS tarief buiten de bundel € 0.12
    Aansluitkosten € 0.00
    Resterend tegoed meenemen 2 maanden
    Overig Gesprekken korter dan 1 minuut worden als volledige minuut berekend.
    Hi actie 24 mnd 5 euro extra korting op uw abonnement

    Ik kan uit verschillende toestellen kiezen, en daar ligt mijn vraag ook, wat is een goeie/nieuwe/mooie mobiel hierbij?
    Toestellen
    Toestel
    Nokia 6230i
    Nokia 6233
    Nokia 6021
    Nokia 6103
    Siemens S68 BenQ
    Samsung SGH-D820 Tempo Team
    Samsung X820
    Samsung E900
    Samsung D820
    Samsung D600
    Samsung Z320i Sound2go
    Samsung S410i + iPod Shuffle
    Motorola L7i
    Motorola V3i
    Motorola U6 Pebl
    LG KG800
    LG 342i + iPod Shuffle
    SonyEricsson W810i
    SonyEricsson K750i
    SonyEricsson K600i
    SonyEricsson W800i
    NEC N412i + iPod Shuffle
    NEC N343i
    NEC N411i

    Kan ik mijn nummer van mijn prepaid toestel (ook bij Hi) hier ook bij houden, met/zonder bijbetaling?

    Of weet iemand anders nog een goed abbonoment met mobiel? (met een goede provider!?)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat betreft het overzetten van je telefoonnummer naar je nieuwe mobiel. Bij providers als Orange is dit mogelijk, maar of dit het geval bij Hi is kan ik je niet vertellen. Bij Orange nemen ze in ieder geval geen kosten in rekening voor het overzetten van je telefoonnummer. Ik zelf heb niet zoveel ervaring met HI aangezien ik Vodafone heb en die is wel oke :cool:

    En ja als telefoon zou ik er een kiezen van Samsung, deze telefoons zijn goed van kwaliteit. Mijn zus heeft de Samsung E900(zwart) en ik vind hem best slick, vooral de geluid is erg goed :+
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kiezen tussen de LG Chocolate (KG800) of de Samsung E900. Hi rekent ook geen kosten voor het overzetten van een telnr. Als je abbonement bijvoorbeeld nog niet is afgelopen, krijg je gwoon een tijdelijk nummer. Dat gebeurt vrij makkelijk.
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, ik denk dat ik dan voor de Samsung ga, want die is volgens mij net iets beter.
    In welke winkel kan ik die telefoon met dat abbonement krijgen?

    /Edit: de Samsung SGH-X820 lijkt mij ook erg mooi, iemand ervaring oid mee?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  5. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Die actie van Hi kun je niet krijgen, als je je mobiel in een winkel wilt halen.
    Ik heb deze week net, met dezelfde actie, de D900 bestelt (Hi25, 20 betalen)

    Nummerbehoud kan vrij gemakkelijk bij Hi, je moet alleen even je vorige provider en sim-nummer opgeven, en dan hou je hetzelfde nummer. Als ik uit die telefoons zou moeten kiezen, zou ik ook voor de E900 gaan ja. Ik denk iets betere kwaliteit dan de LG. Ik twijfelde zelf ook tussen de E900 en de D900, maar omdat de D iets meer kwaliteit heeft, ben ik daarvoor gegaan.

    Ze hebben bij Hi nog iets, studentenkorting. Ik weet niet of jij student bent, en hoe die actie precies werkt, maar ik dacht iets te lezen van zoveel % korting op je Abbo kosten. Zelf was las ik dat pas, na het bestellen van mijn mobiel :'-(
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    gaste, ik heb zojuist weer een nieuwe mobiel gekocht, de samsung D600, maar nu is mijn vraag, hoe krijg ik muziek op die mobiel die ik op mijn PC heb staan??? ik doe wel die usb kabel erin enz enz. maar bij die eerste pakte die de installatie niet, bij massaopslag staat er wel die E schijf, klik erop, zegt die dat die schijf in t station moet hebben :confused:, en die derde lukt denk ik wel prima.. maar weet iemand hoe ik er MP3 muziek op kan zetten doormiddel van de USB kabel????

    alvast bedankt :)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Probeer dit eens:

    Start>Configuratiescherm>Hardware

    Volg de instructies en laat je PC zoeken naar nieuwe hardware.

    Fox
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen,

    Ik ga binnekort een nieuwe telefoon uitzoeken maar heb geen idee welke. Heb nu een samsung D-600 en die bevalt me niet. Ik wil graag richting de Nokia gaan en had de n93 in me hoofd. Is dit een goede keuze?
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    T-mobile MDA Vario II. Veel vetter, strak scherm, kan werkelijk alles, met PIT heb je onbeperkt internet overal in nederland en ook nog is goede cam :)
     
  10. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag aan Samsung gebruikers:

    ik heb dus net de D900 aangeschaft, en nu wil ik mijn telefoon wel gewoon op geluid-aan hebben staan (niet op stilte stand dus :)), maar wil ik niet dat hij steeds bij elke actie die ik maak (een nummer intype, sms type) geluid maakt. Dan denk je, dat is heel simpel, ga naar instellingen; geluidsinstellingen; toets-toon, en verander de instellingen, maar zo werkt het niet...
    Er staat in het menu van geluidsinstellingen wel een onderdeel toetstoon, maar die is onbereikbaar voor me, ik kan er niet op klikken op dit moment. Als mijn geluid aanstaat niet, en met geluid uit ook niet.

    Wie o wie vertelt me wat ik moet veranderen om bij dat menu te komen?
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de stille stand eens uit en probeer het dan eens.
     
  12. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    duss
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die ga ik dus pakken. Heb een goede telefoon nodig met veel functies m.b.t agenda en een gemakkelijk interface en dus niet van die uber-kleine knopjes enzo. Al een tijdje gewerkt met een Windows Mobile 2003 device en dat bevalt me erg goed. De MDA Vario II is hèt toestel daarvoor. En tja, dat toestel kost slechts 82 euro i.c.m het juiste abonnement:).
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een goede telefoon met een kpn abbonement, welk raden jullie mij aan??

    Edit : Ik zit een beetje te twijfelen aan de: Samsung D900
    Sony Ericson k800i
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie van mijn mobiel is dat ik er geeneen heb. Ik lijk wel de enige op de wereld zonder, maar ik zou er toch niets mee doen. Bellen en SMS-jes sturen is toch nooit nodig. MSN en dingens als ipod of mp3 heb ik ook niet :thumbs:
     
  16. basovich

    basovich Guest

    valt me dan nog mee dat je internet hebt..O-)
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, internet, laptop, xboxlive, rekenmachine etc. heb ik wel, maar dat zie ik als secundaire behoeften.
     
  18. basovich

    basovich Guest

    kutzooi man!!

    weet iemand hoe dit kan:confused:...

    gister had ik nog 8,50 beltegoed..
    ik heb vandaag enzo niks met mijn telefoon gedaan, krijg ik ineens een sms dat ik 3 beltonen heb besteld..haal ik ze op, krijg ik nog een sms: 'u heeft onvoldoende beltegoed'...doe ik: *101# staat er maar dat ik 0,87 euro heb. weet iemand waar ik kan vinden wat ik heb uitgegeven aan mijn beltegoed?!
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat niet vrij duidelijk, dat je gewoon 3 beltonen nou heb betaald met je beltegoed ala 8,50 - 0,87 / 3 =... per stuk

    Niet echt slim om te doen ook :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jep dit is ff kut he. er is een truukje voor. Ik zal als ik thuis kom het ff voor je nakijken. Volgens mij heeft het te maken met het kiezen van nummers. Dat penseeltje. Moet je ff wijzigen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina