1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de W800i en die laad ik ook 1x per week op, en ik doe er ook best vaak een foto/filmpje / muziekje / spelletje mee...
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben momenteel ook zoekende naar K800i van Sony Ericsson. Had al op internet gekeken op Hi.nl, en kom hem daar kregen (het goedkoopst voor mijzelf) 19,99 bij betalen en 30 euro per maand aan abbo kosten (1 jaar lang).

    Kom ik vanmiddag in de dixons, en even vragen hoe het daar zit met de (30 euro per maand abbo, 1 jaar), en wat de bijbetaling betreft, schandalig, ik moet 180+ euro bij betalen :{.
    Daarna dus direct even door gerolt naar de KPN Telecom, en daar kon ik hem gratis krijgen, ik vind het echt schandalig dat je bij de één zoveel geld neer moet leggen en bij de ander niet.

    Nu staat er op de website van KPN dat je bij 30 euro, 9 euro moet bij betalen eenmalig en in de winkel was dit gratis (appart...). Nu heb ik ook direct hier een kort vraagje over, als ik de 30 euro abbo, 1 jaar, kan ik hem dan ook met iedere maand 5 euro korting krijgen? of geld dat alleen bij 2 jaar?
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Pff.. Ik wil een nieuwe mobiel met een abo van zo'n 25,- per maand. Maargoed, ik heb er écht geen verstand van dus van zo'n mobielsite word ik ook niet veel wijzer. Hebben jullie enig idee? Ik wil er een MP3speler op hebben met voldoende ruimte, een fatsoenlijke camera en bluetooth en realtones. ^^ Suggesties?
     
  5. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    k800i sony ericsson

    fijnste mob die ik gehad heb, maar ik moet eerst maar eens de 6 cruciale maanden doorkomen...

    maar die mob bevat alles wat je hebben wilt.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn W800I die ik een half jaar geleden heb ontvangen werkt nog steeds perfect en ik ben dan ook zeer tevreden over deze mobiel van Sony.

    Top telefoon!
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie lijken te vergeten dat Ericsson er toch echt achter moet in de naam.

    Niemand een Nokia meer ofzo? Blijft market leader van de mobiele telefoons...
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Nokia heeft niet zo heel veel stijl vinden de meesten :9 beetje logge telefoons voor het grootste gedeelte. Samsung e.d. zijn qua uiterlijk veel mooier..

    Ikzelf heb een Samsung D600 die me tot nogtoe zeer goed bevalt al is het af en toe een beetje geouwehoer met de computer omdat ie em niet altijd pakt. Verder een top ding.

    Kennis van me heeft de K800i en is lyrisch over.. heb de camera gezien, ondanks dat ik dronken was en we op een kermis waren en dus de belichting en alles minder ('s avonds he;) ), zag het er best wel goed uit O-)
    Nee dom geouwehoer natuurlijk, dag erna voor de zekerheid gekeken of het klopte wat ik de avond ervoor dacht en ja, het ziet er verdomd goed uit:)
     
  9. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meerdere mensen hier last van het joystickje van de K750i?
    Naar beneden en naar rechts gaat hij wel maar de telefoon denkt dan dat ik hem indruk. :confused:
    Heb hem al meerdere keren open gemaakt en stofvrij gemaakt maar niets helpt.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Datzelfde heb ik precies, begon een maand of 2 geleden denk ik. Vandaar dat het mooi uitkomt dat mn abo bijna afloopt, kan ik mooi aan een nieuwe. Ben alleen nog aan het dubben welke ik zal nemen.

    EDIT: Kan iemand mij de voordelen en nadelen van KPN en Hi opnoemen?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja daar hebben er heel veel last van, wat ik zo om mij heen hoor en zelf heb ik het ook gehad.

    Ik heb nu zelf een W810i van S-E. Topmodel EN er zit geen pookje meer in maar een 4wegs-drukknop. Geweldige verbetering.
     
  12. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn abo heb ik een paar maanden geleden al verlengd met 2 jaar. (Zo kwam ik dus ook aan m'n Xbox 360.) Niet in de weet dat m'n K750i toch wel redelijk dood begint te worden. :confused:

    Nu denk ik eraan om m'n K750i te vervangen door een ander toestelletje waar ik de komende 1,5 jaar wel vooruit mee kan.

    Een redelijke camera erop vind ik wel een leuke optie maar mp3 en radio hoef ik niet aangezien ik een iPod 5G heb.
    Zelf zag ik de Motorola Razr V3 voor €129.99.
    Aanrader? Zelf heb ik het niet zo op Motorola maar het design spreekt me zeker aan!

    Iemand suggesties?
    _0/
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raden jullie aan?
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog al persoonlijk he ;)

    En ligt er ook aan welke jij het fijnst vind werken.

    Ik vind Nokia/Motorola persoonlijk heel onhandige menu's hebben. Maar ik ken genoeg mensen die vinden dat nokia wel fijn menu heeft en S-E een slecht menu ;).

    Alle merken hebben wel goedkopere telefoons waar je alleen mee kan bellen en sms, dus je moet gewoon ff rondkijken. Een camera is tegenwoordig ook bij elk merk mogelijk.

    Op gsmweb.nl heb je leuke lijsten om door te bladeren. kijk maar ff zou ik zeggen en vertel hier welke je aanspreken. Kunnen wij wel de + en - punten opsommen ;)
     
  15. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Een telefoon met klepje vind ik wel prettig werken dus daar ben ik vooral naar op zoek.
    De telefoons die mij wel aanspreken zijn de SE W300i en de Motorola Razr V3.

    SE W300i
    [​IMG]

    Motorola Razr V3
    [​IMG]

    Zelf ben ik benieuwd of deze telefoons bevallen bij de mensen.
    Kan je hiermee vlot smsen?
    Bevalt de kwaliteit van de foto's?
    Hoe is de robuustheid? Voelen ze niet cheap aan?
     
  16. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een Sony Ericsson W810i, 2 jarig abbonement en ben er zeer tevreden mee
     
  17. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over de SE W300i hè?! O-)
    Ik denk er nu ook serieus aan om een Samsung (E720,E730?) op de kop te tikken via marktplaats.
    Wat zouden jullie doen?
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Weten jullie hoe ik .sis bestanden installeer op een nokia n91, ik heb games en themas gedownload maar het zijn .sis bestanden

    Waar moeten deze in"?
     
  19. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft een Sony Eriscon 750i dacht ik voor 105 euro gekocht via marktplaats. Doet et gewoon perfect.
    Nu zit ik er ook over na te denk om het via die manier te doen scheelt toch veel geld
     
  20. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet aan beginnen. De joystick is na een tijdje echt niet meer fatsoenlijk te gebruiken. De K750i heb ik nu en vandaar dat ik hem ook ga vervangen. En trouwens, dat scheelt je echt niet veel geld. Nieuw kan je hem al krijgen voor €45,- meer.

    Ik zit wat te vergelijken en dit lijkt me ook wel een mooi toestel.

    [​IMG]

    Heeft iemand hier ervaringen mee?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina