1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf een SE D750i dat is de W800i versie van T-mobile.
    Baal nu als een stekker heb dat ding net 1 maand en nu zijn vergelijkbare modellen zoals w700 & k750i prepaid keihard afgeprijst. :'-( :+

    Maar aanradertjes voor die prijs hoor! :)
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hey is het normaal dat een samsung sgh-e340 geen java bestandjes kan downloaden van mijn pc (bluetooth)??
    Filmpjes, afbeeldingen en muziek kan ik wel versturen maarjava bestandjes niet :mad:,
    weet iemand hier een oplossing voor?
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ben nu bezig om berichten naar vreemden te sturen met bluetooth aha

    Lukt nu ook, donderdag eens proberen bij de bushalte met een meisje haha
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hey iedereen!
    Ik heb net een mailtje van mijn pa ontvangen, en aangezien dit het mobieltjes-thread is, laat ik het hier maar ff weten!


    Laat maar, net ff op Google gezocht, en het blijkt een hoax te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2006
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via je laptop ( met bluetooth) met je gsm op internet geraken??
    Aangezien ik een smasung heb en ik kan geen java bestanden uploaden naar men gsm, ik kan ze enkel downloaden met wap.
    Maar aangezien ik geen wap heb (men telefoon ondersteunt dit wel , is een SGH-e340) zou ik dus graag willen weten of dit via de laptop kan en zo verbinding met wap kan maken via de wlan op mijn laptop?
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, nou dat weet ik niet. Het is wel zo dat je voor Telfort tarieven belt natuurlijk. Als je in een KPN gebied komt bel je nog steeds voor Telfort tarieven.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bah, kan maar geen keuze maken. Dacht ik eindelijk keuze gemaakt te hebben, komt er nog een bij die wel aantrekkelijk is. :mad:
    Samsung E780 <> LG KG810 <> Nokia 6131
    Ze hebben alle drie zo hun voor- en nadelen.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind zelf de N73 wel gaaf. Waar ik werk krijgen we er een aantal bij het abonnement. Is dan wel geen 6131 maar lijkt me wel een O.K ding. Zelf heb ik overigens gekozen voor een MDA Vario II. Meesterlijk ding.. mja dat hoop ik maar.. krijg 'em over 3 weken binnen.
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gasten:),
    Ik zoek een mobieltje die ik ook wil gebruiken als mp3-speler, dus met een aardig geheugen (256 minimaal) en veel mogelijkheden om muziek mee af te spelen. Radio-functie zou ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een Sony walkman. Welke andere alternatieven zijn er nog meer?
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zoals je zelf al zegt de sony walkman serie :) Tevens kan je kijken naar die nieuwe Samsung (x830)

    Van SE weet ik uit ervaring dat ze goed klinken, van Samsung niet.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind die Samsung best lelijk en lijkt me ook totaal niet prettig. Hoop merken komen niet in de buurt van S.E. als het MP3 betreft. Zou zelf voor een S.E. musicphone gaan, zijn genoeg modellen van.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn besluit staat vast. In Maart bestel ik de Nokia N73! Heb 'm nu al aantal keren gezien in de winkel, en ook tijdens het uitgaan liep er iemand rond met dat toestel. Vind 'm geweldig!
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is krijgen we 'em over een paar weken binnen. Let ya know hoe 'ie is.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Prima! :)
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit via mijn vader zn bedrijf een zakelijk abbonnement bij t-mobile af (eigenlijk alleen omdat je voor 7 euro gratis naar andere t-mobile nr's kan bellen :+ ) en nu zat ik te denken om een w810i te nemen.
    Ik heb de k750i, en het is een geweldig telefoontje maar is de w810i wel beter en fijner?
    Zelf vind ik hem iets minder mooi, maar wel groter geheugen erbij + zon stom speakersetje.

    Is de w810i aan te raden?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wou dees ook nemen en in de meeste reviews lees je dat hij weinig vernieuwing bied dus ik zou even de specs met elkaar vergelijken en reviews lezen. Wat doe je trouwens met je oude telefoon?
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Satanish verbranden natuurlijk.

    Kent iemand nog een telefoon die ongeveer dezelfde specs heeft als w810i en ongeveer even groot.
    Ik zoek eigenlijk een telefoon waat je muziek op kan luisteren + wat fototjes nemen (2.0 mp of hoger) en net te groot is, net als de k750i en eigenlijk ook bellen + smsen.
    Iemand een ander advies?
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die prepaid met t-mobile bellen: Je kunt je op die site aanmelden voor Jouw t-mobile, dan krijg je meteen punten waarmee je direct 10,- beltegoed kan krijgen:) Ik wil geen reclame maken ervoor ofzo maar het is gewoon een handige tip voor gratis 10,- btg:)
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de k800i.

    Kun je ook een blokeringscode op een berichtje zetten en zo ja hoe?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook een Vario I of II nemen. Moet je wel van PDA's houden of iig met een redelijk formaat telefoon door het leven willen gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina