1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, als je 1200 belt kost het geen geld. Dat is de gratis klantenservice van Vodafone.

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit! Ik dacht dat hij al uit was in de VS... :{ Moet ik het dus weer een jaar zien te rekken... Naja bedankt in ieder geval!

3. Dioxic

Dioxic Guest

Heeft iemand ervaring met de Nokiia PC Suite, ik heb een N91 en heb een boel contactpersonen opgeslagen in de telefoongeheugen. Kan ik op een of andere manier alles kopiëren naar de SIM?

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet er iemand een goede site met Samsung D900 themes?

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Hoosie: www.zedge.no

@ Dioxic: contacten naar SIM kopiëren moet je waarschijnlijk gewoon op je telefoon doen, hoeft niet via PCSuite.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij zedge staat er geen 1 samsung tussen.

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    http://dixons.nl/De_online_winkel/P...y Ericsson K750i PrePaid.7079641/default.aspx

Deze telefoon lijkt me wel wat. Ik ben op zoek naar een prepaidtelefoon, en deze is wel aardig goedkoop en heeft mp3 speler en camera waar ik ook wel naar op zoek ben. Maar aangezien deze telefoon al redelijk oud is vroegi k me af of jullie misschien voor dezelfde prijs nog alternatieven hebben.

En wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon?

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb die k750i met een 2 jarig abbo destijds gekocht
    de joystick werkt bijna niet meer
    verder is het een ok telefoon, niet echt bijzonder tegenwoordig

9. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je zonder joystick nog wel door de menu's navigeren? Want ik heb nu een J200i en die joystick doet het na een dik jaar ook niet echt heel goed meer maar ik kan verder met de toetsen de menu's ook niet bedienen. Dus kan ik niet veel meer als de joystick het niet doet.

Hij hoeft ook niet bijzonder te zijn oid. Maar de camera is goed? En de mediaplayer (MP3, WMA) werkt ook naar behoren?

En laatste vraag is hoe de batterij zich houdt.

\Edit: Zie nu dat die alleen kan met t-mobile prepaid waarbij je smst voor 25 cent! :mad:

Dan wordt het denk ik 1 van deze 2:

Sony Ericsson Z530i

of:

Sony Ericsson W700i

Ik vind de tweede mooier, maar die is ook een stuk duurder (170 € tegenover 99 € van de Z530i). Het enigste nadeel is de kleur van de W700, zo op een foto niet echt geweldig. Heeft iemand hem wel eens in het echt gezien?

Iemand hier ervaringen mee?

Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de W800i. Ik moet zeggen dat ik het een top telefoontje vind. De W700i is letterlijk dezelfde telefoon in een ander jasje met een paar minder functies dan de W800i.

W800i FAX/MODEM W700I niet
    ringtone specificaties 40 polyphone tonen @ w700i
    ringtone specificaties MP3/AAC @ W800i
    W800i Ringtone Composer W700i niet.

En de bijgeleverde memory card (256) is 256 mb minder dan die van de W800i (512)

Niet echt belangrijk functies voor mijn gebruik althans. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn W800i. Het bekende "joystick" probleem kan je zelf prima voorkomen door op een moment waarop je je verveelt even het stof tussen de joystick te verwijderen. Met bijvoorbeeld het puntje van een zakdoekje. Dan voorkom je dat je het stof onder je frontje duwt. Er zit een soort van klein gaatje tussen de joystick en het frontje waardoor je joystick kan bewegen (kan geen gepaste naam bedenken). Als daar stof tussen komt dan gaat het bewegen van je joystick minder soepel. Als er eenmaal stof tussen is gekomen is het heel lastig er uit te halen.

11. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wel de W700i ga bestellen bij telfort. Ik vraag me alleen af of die geheugenkaart er ook bij zit en de oordopjes aangezien dat niet op de site vermeld staat. Anders maar even bellen morgen ofzo, hijk ost daar 170 €. Dat is toch niet te veel voor zo'n telefoon?

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Oordopjes en geheugenkaart zitten er volgens mij standaard bij. 170 euro is een mooie prijs volgens de Tweakers Pricewatch:

http://tweakers.net/pricewatch/139448/Sony-Ericsson-W700i-prijzen.html

Er zijn ook nog alternatieven zoals de Motorola V3 voor 130 ongeveer. Je zou er ook aan kunnen denken een 1 jarig abbonoment te nemen van 15 euro per maand. Dan betaal je in totaal 180 euro(15x12) en heb je toch aanzienlijk meer bel minuten voor dat geld dan wanneer je een prepaid toestel koopt voor 170. Na dat jaar maak je hem natuurlijk sim-lock vrij. Kunnen leuke toestellen bijzitten!

13. Dioxic

Dioxic Guest

Lijkt net speelgoed, van die bart smit telefoontjes waar je kauwgom uit kunt halen.

14. basovich

basovich Guest

maar is het niet.

15. Dioxic

Dioxic Guest

|:- |:-

16. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit nu al sinds ehm.. Oktober ofzo een Samsung E900. Hij doet het perfect :) in het begin wel even wennen met de softkeys..

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil die SE K750i gaan kopen maar daar zit idd een T-mobile abbonement bij met 23cent per sms. Nu staat hier dat je die tarieven gratis kan wijzigen door ff te bellen. Als je dat doet is dan gelijk je tarief gewijzigd of is dat niet zo simpel?

Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon. Ik heb ff deze thread doorgezocht en lees eigenlijk vooral dat dat pookje na een tijdje kapot gaat/niet meer werkt.

Weet iemand anders, anders nog een goede telefoon van max 140 euro met ongeveer dezelfde functies?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    K750i is een heerlijk telefoontje. Pookje gaat alleen snel kapot als je het stof dat erin komt niet verwijdert. Kan je de 750 erg aanraden. Heb zelf de w800i. En die bevalt ook erg goed.

19. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je goed dat stof verwijderen?

@ COOKIE_X: Ik heb de K750i vrijdag gekocht bij de Dixons. Daar was hij € 139.99 :) Bij mij stond de telefoon standaard al op 24/7 tarief waarbij je smst voor 7 cent, maar anders kan je dat gewoon heel makkelijk binnen een minuut veranderen ;).

Telefoon bevalt me wel goed tot nu toe :)

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Thnx :) Ik haal hem ook bij de dixons, ben wel toe aan een nieuwe mobiel \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina