1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de k750i nu bijna 2 jaar en ben blij dat ik binnenkort een nieuwe krijg, ik ben er op uitgekeken en word gek van het pookje die niet meer werkt.
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jackie bronw JR. Hoe kan je trouwens de firmware updaten? Dat wil namelijk niet bij mij, heb programma etc. gedownload maar vervolgens gebeurd er niks.

    En na 2 jaar is het ook niet echt raar dat je er een keer op uitgekeken raakt. Maar wat zijn je ervaringen met het toestel verder?
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    over de firmware heb ik geen idee :9 ik heb de cd niet eens geinstalleerd haha. maar het is opzich een prima mobiel, overzichtelijk redelijk sterk, heb hem al redelijk vaak laten vallen maar doet het nog goed. het enige nadeel is de joystick die deed het bij mij na een half jaar al niet meer. ook heb ik een keer een nieuwe gekregen door het probleem met de joystick
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik poep op dat pookje :):9 Ik haal hem gewoon, er zijn er ook genoeg die hem al jaren hebben en nooit last hebben gehad van dat pookje. :)
     
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de W800i Al ruim een jaar. Is ongeveer dezelfde als de K750i. En dat pookje is bij mij ook helemaal naar de klote...Verder echt wel fijne telefoon ja!
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weet iemand waar je gratis spelletjes voor deze telefoon (SE 750i) kan downloaden?
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    volgens mij kon je bij www.zedge.net ook spelletjes downloaden maar ik weet het niet zeker.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij staan er op die site geen games of ik kijk erover heen, thnx voor het melden btw :thumbs:

    Iemand anders nog een site?
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.myk750.lasyk.net/K750i/Themes/

    hier haal ik al me thema's games enz vandaan. super handige site vind ik;)

    @ jackie brown JR: Hoe heb je die telefoon zo sterk gekregen:eek: die van mij is 1x gevallen en helemaal kaduk.. net week voor dat garantie afliep dus kreeg nog nieuwe met goede smoes8)

    Ook ik en paar vrienden die telefoon hadden hebben problemen gehad met pookje, moeten ze echt wat aan doen, is denk ik ook wel grootste klacht richting hun.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thnx niels! Halo wars theme is Very Nice!:+ Staan veel geinige dingen op die site :thumbs:
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb een Mercedes SLK-300 gekocht, hele fijne auto. Moet hem alleen wel aantrappen en hij slaat steeds af, verder een hele fijne auto! \o/

    :+
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier nog een site met veel games/thema's/wallpapers etc. (voor vele typen telefoons) waar ik na een tijdje zoeken achterkwam :).
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand games voor de Samsung E780 (niet die je moet betalen uiteraard), volgens mij dezelfde als voor D600 phones?
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    heb nu ff een gaar iets met mun SE k750i. Heb gewoon mpeg-4 files op mijn telefoon gezet maar hij herkend ze als MP3 en speelt dus alleen het geluid ervan af en niet het beeld. Hoe krijg ik dit goed?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  16. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan volgens mij alleen gp3 files afspelen met de k750, dat is een bestand type van quiktime.

    Dus dan zal je er effe een converter voor moeten zoeken om die filmpjes om te zetten.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    neeh want die ene die er standaard op staat is ook mpeg-4 en die speelt die gewoon af...
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    het is geen mpeg-4, maar MP4, dat is net weer iets anders dan mpeg4 volgens mij. Gewoon even een converter voor gebruiken, wel te vinden bij download.com
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er staat standaard een filmpie op de telefoon en die is mpeg-4. Bij specs zie je ook dat hij Mpeg-4 afspeelt en geen mp4....
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is dat het filmpje een te hoge resolutie heeft
    kies een lagere resolutie(net zo graaot als de resolutie van de filmpjes die je kan maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina