De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel stom dat ze niet adverteren dat er een FM Radio in zit. Dat doet Nokia iig wel met die music edition.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat bij de Music Edition de nadruk ligt op het Muzikale aspect van de N73! Bij de "normale" ligt het accent bij de camera. De FM Radio zit ook gewoon op de normale, al gebruik ik 'm haast nooit! :+

3. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Hoi,

ligt eraan welke mobiel je hebt denk ik? Ik kan op mijn K500i bijvoorbeeld alleen .3gp filmpjes zetten. Dus ligt aan het model dat je hebt:)

@ ErroX, ja ik denk dat ik heb morgen ofzo ook maar ga bestellen, geen geld :D

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hey,

Ik ben opzoek naar een toestel. Het hoeft niet eens een telefoon te zijn. Meer een PDA. Maar denk vraag er toch hier maar even na.

Hij moet het volgende kunnen:
    Tom Tom (of ander navigatie progamma)
    een portable versie van excel kunnen draaie
    Email
    WiFi
    En liefst toch-screen + handschrift herkenning

Heeft iemand toevallig ervaring met deze apparaten en welke aan te raden zijn?

MvG

EDIT:

Ik vond dit wel intressant uitzien:
    http://www.pdashop.nl/product/32294/htc-p3300-gps-nl.html
    Volgens mij zou die aan al mijn wensen voldoen, heb alleen geen ervaring met die apparaten. En het merk zegt mij ook niets. Iemand evaring?

Ik ga er trouwens van uit dat je er ook mee op internet kan? Werkt dat een beetje?

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Dahouseman, ik denk dat ik wel antwoord op je vraag kan geven. Ik heb zelf eravringen met de toestellen van het redelijk onbekende merk HTC. Deze voldoen aan al je eisen maar zijn wel redelijk prijzig.
    Voor een overzicht kun je kijken op PDADB.net

Een toestel waar ik dit keer mijn aandacht op heb laten vallen:
    De HTC Wings (HTC S730),
    Onder steund werkelijk alles wat je kan bedenken, 2 toestenborden, Wifi, GPS, UMTS, HSDPA, EDGE, quad band GSM, 2.4 inch scherm, 400 mhz processor. 2 MP camera, frontcamera. Het enige wat ontbreekt is touchscreen, en ik weet jammer genoeg nog niet of hij echt is.

6. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zat net te kijken en kwam bije en andere variant van HTC uit:
    http://www.pdashop.nl/product/32294/htc-p3300-gps-nl.html

Is dat iets?

miss alleen handschrift herkenning. Kwa geld maakt het mij niet uit als het iets duurder is. Die dingen zij zo-i-zo duur. Als ik er een koop heb ik liever een goede die iets duurder is, als een iets goedkopere brakke ;)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze denk ik, vrij volledig device zo te zien. Over de kwaliteit/gebruiksgemak kan ik vrij weinig zeggen omdat ik het device zelf nooit in handen heb gehad. Maar naar mijn ervaring is htc wel een goed merk, nooit problemen mee gehad, af en toe een vastlopertje in windows mobile maar dat is zeer zeldzaam. Ik zou nog wel even goed zoeken want HTC brengt heel veel telefoons uti de laatste tijd die opzich niet zoveel van elkaar verschillen. En ik raad je ook aan nog even naar andere merken te kijken, je geeft toch een hoop geld uit en dan moet je vrij volledig zijn in je keuze.

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een sony ericsson k800, ik zal ff kijke wat die allemaal kan draaien..

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    .3gp en .Mp4

10. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier een LG telefoon? Zo ja wat vind je ervan?

Ik heb een LG-KG320. Wat een rukding! Batterij snel leeg, agenda na een paar afspraken vol, zeer zacht geluidssignaal enz enz. Toch maar mijn oude nokia weer in gebruik.

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus kan ik dan films kijken of niet hehe?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je ze convert naar .3gp of .Mp4 wel ja! :)

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een andere geworden.

De HP iPAQ rx5935 NL + TomTom Europa.

Dit om de volgende redenen:
    Ik heb nog een goede telefoon. (Sony-Ericson K800i)
    De interne geheugen is veel hoger van de HP (2 gig tegenover 64mb)
    De kloksnelheid is ook 2x zo hoog (400Mhz tegenover 201Mhz)
    Bij de HP zitten de navigatie kaarten ingesloten.
    HP heeft ook handschrift herkenning. (wat ik toch handig vind)

Daarbij kost de HP €429.-- en de HTC €499,--

De HP kan meer (wat ik wil). Heeft alleen geen telefoonfunctie, maar ik heb nog een goede telefoon. Dus vandaar deze keuze.

Ga morgen bestellen. Vind iemand dit een domme keus, of heeft iemand negatieven ervaring met HP?

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True.. eigenlijk zijn het precies dezelfde devices.

Hmm, btw.. had vandaag m'n Samsung E330 mee op m'n werk (heb dual sim) en kreeg een smsje. Dus ik trek het klepje open en merk dat het toestel gigantisch warm is, daarnaast waren beide schermen op een vreemde manier zwart. De accu was ook vrij warm dus die heb ik er voorzichtig afgerukt:+. Deze telefoon kan dus weer in de tuin begraven worden bij de rest8).

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is het toevallig mogelijk bij de SE k750i om filmpjes te maken totdat het geheugen vol zit? Hij stopt nu steeds na 30 sec...

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Edit:

Je hebt een optie waarmee je kan normaal kan filmen. Standaard staat de optie "for the web/for mms" aan.

Menu ---> Camera ---> Instellingen --> Opname modus ---> Video m. hoge kwaliteit selecteren ipv voor mms.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok, thnx voor de snelle reply :D

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Die HTC staat ook bovenaan mijn lijstje. Dat is echt zo'n lijp ding. Lekker compact voor een smartphone. En met zo'n nieuw clickwheeltje. Oohwja als je hem werkend wilt zien moet je ff langs de mediamarkt. Daar hangt die gewoon tussen de telefoons. In utrecht in ieder geval wel.

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een programmatje dat ik Avi bestanden naar .3gp of .Mp4 kan omzetten?

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina