1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

vreemd, pdashop.nl en pdawijzer.nl zeggen allebij van niet en op de site van htc zie ik het ook niet staan. Marja, hoe dan ook, ook door de andere plus punten van de HP ga ik toch voor die.

Als ik geen goede telefoon meer had was ik voor de HTC gegaan denk ik. Maar ik heb nog een goede telefoon en ik heb er ook geen moeite mee om 2 apparaten mee te nemen (telefoon+pda). Nu wegen de plus punten van de HP zwaarder. Vooral de kloksnelheid en interne geheugen.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @don Juon, dit is geen HTC maar een hp ;)

Ontopic: Je maakt hier de vergelijking tussen appels en peren. Op zich geen slechte keuze als je nog een goede telefoon hebt maar je kunt ze niet vergelijken. De HP is een GPS navigatiesysteem terwijl de HTC een pocket pc phone is die ook nog eens navigeren kan. De HTC kan dus eigenlijk veel meer, en dat kost natuurlijk meer. Of je dat ook nodig hebt is dan de vraag...
    Tot slot op je reacties over het geheugen en de processor snelheid; net zoals bij gewone computers verschilt hier de benaming nog wel eens. Een 200 mhz dual-core processor kan even snel zijn als een 400 mhz single-core... Tot slot is de 2gb in de HP opslaggeheugen, terwijl de 64 mb in de HTC werkgeheugen is, dit zijn twee verschillende dingen.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ik weet dat dat een Hptje is. Maar hij vergelijkt hem met de Htc 3300 n daar reageer ik dus ook op.

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ok, sorry...

ik zit zelf te kijken naar deze telefoon:
    Erg compleet geval, voor specs google op I-mate Ultimate 7150...

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ding zit er wel ziek uit. Alleen een beetje te groot naar mij mening. Daarom wil ik die HTC 3300. Lekker compact en alles eropen dr aan. Alleen jammer genoeg geen voice dailing en herkenning.

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    De grootste reden waarom ik geen HTC 3300 wil is vanwege de beperkte hardware functionaliteit. Alles moet via het touchscreen, vooral met het typen van getallen/letters is dit erg onhandig. Ik geef de voorkeur aan hardwarematige invoer. Verder spreekt het design me niet bijzonder aan.

Die bovenstaande 7150 van i-mate is trouwens nauwelijks groter dan de HTC Hermes // en waarschijnlijk dus ook niet veel groter dan de 3300... Ik vind vooral het 640x480, 3.8 inch (!) scherm erg mooi. Gecombineer met zo'n mooi extra oled scherm (valt mooi weg in de achtergrond) een snelle processor (520 mhz) en goed geheugen (128 mb ram). Heb je dan bijna een volwaardige pc vervanger. De camera is natuurlijk niet om naar huis te schrijven, maar genoeg voor leuke kiekjes en videobellen. AFmetingen zijn trouwens 75x110x18 mm

Hieronder nog een plaatje van het oled scherm:
    En het scherm omgedraaid:

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  9. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe altijd prepaid gehad maar wil nu toch maar eens gaan overstappen op een abonnement aangezien dat qua kosten voordeliger uit komt.

Heb op dit moment dus Vodafone en wil hetzelfde nummer blijven houden. Dan moet ik dus gewoon Vodafone als provider houden maar kan ik dit gewoon bij elke winkel laten omzetten (bijv Belcompany) of moet je hiervoor perse naar de Vodafone winkel gaan.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt ook overstappen naar een andere provider én je oude nummer behouden hoor! :)
    Kun je gewoon netjes aangeven als je een abonnement afsluit. Het duurt dan wel enkele dagen langer omdat ze het nummer over moeten nemen.

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen de samsung E900 en de E390. heeft er iemand ervaring met een van deze telefoons en kan hij/zij mij er een aanraden/afraden?

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo denk je dat? Werkt nog steeds hoor ;)

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Standaard ervaring met dat soort proggies, heb hem verder nog niet bekeken :)

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat er eind van het jaar voor de I-Phone? of ben ik de enige ?;)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ben ik weer :+
    Bij mij herkent mijn pc de memory card van mijn telefoon niet (SE k750i). Dus voordat ik iets op de pc wil zetten moet ik het eerst op mijn telefoon zetten zodat mijn pc het herkent...nogal irri...

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    mijn keuze is weer veranderd :+, ik twijfel nu tussen de D900 en de E900 kan iemand me overhalen?

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mijn oude telefoon is er mee opgehouden, maar nu heb ik hier in huis nog z'n zelfde liggen, (van een vriend die hem niet meer nodig heeft) maar als ik hem probeer aan te zetten staat er: tel geblokkeerd, komt dit omdat hij niet simlock vrij is of is er een andere reden? en kan je dit oplossen?

edit: het is een sony ericsson t630

ik heb al: 0000 enzo geprobeerd maar dat werkt niet.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  18. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huidige telefoon is vandaag overleden. De aan/uit knop is kapot maar nu vroeg ik me af of er nog een andere manier is om een telefoon aan te krijgen aangezien er nog een hoop info op staat die ik eigenlijk nodig heb.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou ik niet. Heb al een ipod dus what the fock moet ik met zo'n ding... Maar ja jij hebt toch doekoe teveel he ouwe.

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Alletwee niet. De helft van nederland loopt met zo'n ding rond. Ga voor de LG Shine KE970. Heb ik ook. Geweldig ding (en naar mijn mening de mooiste telefoon op de markt).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina