De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,
    ik heb net een of andere motorola telefoon.
    hiervoor had ik een ander merk en daarbij was een usb aansluiting bijgeleverd.
    ik zoek nu een kabel om foto's enzo over te zetten van me telefoon naar mijn pc. weet iemand wat voor kabeltje ik moet hebben en waar ik deze kan halen.? op bol.com staan alleen kabeltjes van andere merken, kan iemand me helpen.?

    bij voorbaat dank...
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Motorola bellen of ze een kabeltje toe kunnen zenden?
     
  3. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    kijken wat de naam is van de aansluiting, en kijk ff op wat sites van motorola zelf, of ga naar de winkel waar je hem heb gekocht, misschien hebben ze er daar wel eentje voor je liggen.
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan morgen een nieuwe telefoon + abo te gaan nemen. Waarschijnlijk wordt het de SE W810i. Iemand ervaringen met deze telefoon of desnoods tips voor een andere?

    Ik wil een abo van rond de €20. Verder zoek ik een telefoon die MP3's kan afspelen, fatsoenlijk foto's kan maken, bluetooth en geen klap/draai/schuif-systeem. Heb hiervoor ook een Sony Ericsson gehad (K700i) maar daarvan was dat pookje erg snel kapot. Zoek nu dus iets met gewone toetsen of iets waarvan dat pookje van fatsoenlijke kwaliteit is.

    Alvast bedankt.
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe ik me .3gp filmpje op me k800 kan versnellen, doorspoelen.l??
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is komt deze uit in April.. weet iemand al de hoeveelste? ik ga waarschijnlijk voor deze vindt 'm erg mooi

    De Samsung U600
    [​IMG]
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, lijkt best veel op de LG Shine. Alleen vind ik die dan mooier, die i knop in het midden is lelijk =(
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    die vind ik echt helemaal niet mooi, ik heb het zowieso niet zo op LG. de samsung's kan ik gratis krijgen bij mn abbonement en voor die zou ik nog eens 365 moeten betalen :eek:
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    W810i is een prima ding. Levensduur van het pookje is afhankelijk van de manier waarmee je ermee om gaat. Heb de mijne al bijna een jaar en doet het nog perfect. Een vriend heeft de k750i ook erg lang, en hij doet het nog prima. Gebruik de zoekfunctie is in deze thread en zoek is op de K750i/W800i/W810i toestellen van Sony Ericson. Een hoop nuttige informatie te vinden. Ook Tweakers.net heeft een handige telefoonsectie.

    Kan niet.

    Dat is een probleem van je pc. Erg vervelend, ik heb het ook een lange tijd gehad alleen dan las mijn cardreader mijn memory card niet. Na een keer formatteren was het over. Hoe je het moet oplossen mag god weten, Windows XP in combinatie met dat soort dingen is zó bagger. Je zou ook eens kunnen kijken voor een usb (2.0) bluetooth dongle. Kost een tientje en kan je een hoop plezier van hebben. Hiermee kan je gewoon je bestanden naar je computer verzenden via bluetooth en andersom. Werkt redelijk snel op usb 2.0, maar de snelheid van cardreader evenaart hij natuurlijk niet.

    Ik zeg de E900. Vergelijk de specs via site's als telecomvergelijker of via de samsung site door de toestellen naast elkaar te zetten. Ook tweakers.net kan je hier goede informatie over geven. Qua uiterlijk is het natuurlijk een geheel persoonlijke overweging. Kwestie van smaak.

    Je bedoelt gelijk nadat je hem aanzet? Dan moet je waarschijnlijk een PUK code invoeren en die is niet standaard 0000. Simlock heeft daar vrij weinig mee te doen.

    Open maken die telefoon. En voorzichtig je aanknopje ontleden. Dus met een naald, sate prikker er in pulken in de hoop dat hij aangaat.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Das minder, kan het verholpen worden met een andere SD card en/of met dit dingetje?
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat dingetje zeker. De kans dat een andere sd card het probleem verhelpt acht ik heel klein.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok thnx, moet sowieso een andere sd kaart hebben dus jah. Bedankt voor de hulp :) Dan koop ik dat dingetje wel want anders moet ik steeds alles van telefoongeheugen naar kaart zetten, hebk weinig zin in...
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan volgende maand een nieuwe mobiel uitkiezen en wil (denk ik) graag de Nokia N73. Heeft er iemand al ervaringen mee en wat tips/trucs ervoor? :) Ben vooral benieuwd hoe het ding werkt!
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een tip voor mensen die binnenkort een telefoon willen gaan kopen... problemen hebben met hun telefoon:

    www.kieskeurig.nl

    staan allerlei reviews en prijzen
    maar ook de problemen die mensen hebben met hun telefoon
    ( let meestal niet op de eerste paar reviews van mensen want die zijn meestal niet echt betrouwbaar )
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gierig dat ik niet kan verderspoelen..! Maarja. Kan ik van de k800 wel de knopjes erafhalen? De bovenkant dus.?!
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    De knopjes eraf halen in de trend van frontjes verwisselen en andere toetsjes? Nee.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm! En ik kan je zeggen, een toptoestel! Ongelofelijk veel mogelijkheden, dijk van een camera en prima geluid!

    Voor Symbian zijn er heel veel programma's te downloaden zodat je toestel uit kunt blijven breiden! Echt een aanrader!
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee alleen ff dat pookje schoonmaken...
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed. Ik moet een nieuwe want mijn telefoon heeft de tyfus.

    Aanradertjes/tips??? :D

    Ben opzich wel fan van dat schuifsysteempje waar samsung & LG al een tijdje mee bezig zijn. Verder niet echt veel eisen.. wel camera though.. Kwaliteit niet zo belangrijk.. vanaf 1.3 megapixel vind ik best.

    thnx alvast.
     
  20. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung E900, niet zo duur meer, vooral niet tweedehands;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina