1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft de U600 dan echt wat de D900 niet heeft?
    Met Samsung heb ik verder ook niet echt ervaring, volgens mij heeft Nokia een fijnere manier van werken (kwa menu's enz)
    Bij Samsung weet ik dus verder niet wat wel en niet kan. MP3 op speaker afspelen, mp3 als bel/ringtone enz enz.

Want als ik de specs bekijk, en u600 met de D900 vergelijk, dan neig ik naar de D900, En dat vooral omdat de U600 touchscreen heeft wat me niet zo handig lijkt.

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De Samsung U600 heeft sowieso een betere camera (3.2 MP), aantal nieuwe features en verbeteringen. Verder kun je bij de U600 nu wel eigen sounds instellen als SMS-toon. De U600 heeft geen touchscreen, maar touchkeys en aan de ene kant werken die best lekker alleen zijn er wel veel problemen geweest bij de E900. Of dat is verbeterd weet ik niet. De menustructuur van Samsung zit best goed in elkaar, maar Nokia blijft Nokia en zoals iedereen weet is de menustructuur bij Nokia zo simpel mogelijk dat is al vanaf het begin zo. Maar zoals ik al zei, lees ook even de reviews. Daar kun je veel wijs uit worden, alles wordt behandeld zelfs Benchmarks komen naar voren!

3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee thanks voor je reacties alvast. Ik heb nog tot 27 juni om er overna te denken. Ik ga dus verlengen met waarschijnlijk Hi 40 1jaar. Dus ligt er ook aan hoeveel ik moet gaan bijbetalen voor de telefoons. D900 dacht ik rond de 40euro, U600 70 euro en de N73 schat ik rond de 120euro.

En over de touchkeys, ik was dus eerst van plan de E900 te halen, tot ik daar slechte ervaringen over hoorde. Toen ik dus zag dat de U600 dat ook heeft, begon die ook een beetje voor mij weg te vallen.
    Van de Nokia hoor ik dat die best sloom is als je er veel opzet, en zo'n stickje ben ik niet meer (door mijn W800i) zo'n voorstander van.

Weet je toevallig of je geheugen bij de D900 kan uitbreiden? En of je MP3 op speaker kan zetten?

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, muziek/geluiden kun je afspelen via de speaker en het geheugen is uit te breiden middels een MicroSD-kaart.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand of je bij KPN de belminuten die je niet hebt opgemaakt gewoon kan meenemen naar de volgende maand?

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je bundel is twee maanden houdbaar, en als je eens wat overhoudt, neem je dat gewoon mee naar de volgende maand.

Het zelfde heb ik ook bij Vodafone !!

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De D900 heeft anders ook een 3,2MP camera hoor.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bijna, maar net niet. Die heeft namelijk een 3.0 MP Auto Focus Camera. ;)

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net besteld. Ik laat wel horen hoe ik hem vind ;)

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Koop de U600, heb ik ook! Geweldige telefoon met prachtige foto kwaliteit. maar het beste is natuurlijk de vorm en de dunheid 1.1 cm!! (ongeveer even dik als ipod nano) en je voelt niet of je hem in je zak heb! Awesome!

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De E250 is 1,4 cm. Dus opzich ook wel lekker dun.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is alleen wel iets vaags aan de U600 in vergelijking met de D900, check:
    Model: D900 / Standby time: 300 / Talk time: 3 / Full charge time: 1.5
    Model: U600 / Standby time: 170 / Talk time: 3 / Full charge time: 2.5

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf vaag idd, en dan te bedenken dat de U600 een nieuwer model is..

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, het opladen duurt veel langer en gaat veel korter mee. Da's dus duidelijk GEEN verbetering! :emo:

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ben vanmiddag naar de mediamarkt geweest, heb alvast alle telefoons beetje kunnen testen. Menu's zien, knopjes proberen enz enz. (geweldig van mediamarkt dat ze alle telefoons hebben, en ook allemaal aan staan!)

U600 was voor mij al (mede door de touchkeys) een beetje afgevallen.
    Twijfelde dus vooral tussen de D900 en N73. D900 viel mij erg tegen kwa model, vond 'm niet erg mooi. Denk dat 't de Nokia N73 gaat worden. Nog ruim een weekje, en dan wordt mijn abo verlengt, en dus waarschijnlijk met de N73 als telefoon daarbij..

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop dat je de juiste keuze maakt! 8)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De camera van de D900 is echt crap. Kan echt niet tippen aan de camera van mij Nokia N73.

18. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets hoor ik graagO-)
    Ben je tevreden met de N73? Minpunten? Pluspunten?

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je moet kiezen tussen de D900 of de N73 ga je natuurlijk voor de N73, meer functionaliteit en de telefoon is gewoon van de nieuwere generatie om het maar zo te zeggen. Aangezien je bij de MediaMarkt al hebt gekeken denk ik dat je opzich wel een goed beeld hebt van beide telefoons en de keuze niet heel moeilijk gaat worden ;).

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De camera op de k800i is ook wel relaxt. Al zijn de foto's vaak niet echt helder en scherp. Maar met goede belichting (als je buiten staat) krijg je prachtige plaatjes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina