ligt er aan wat voor foto's je verwacht. Ik ben zelf fan van fototelefoons. Ik weet ook dat je nooit zo'n mooie foto's gaat maken als met een echte camera, maar tegenwoordig zijn ze niet meer lelijk te noemen.
Het ligt er ook sterk aan wat je met de foto's wilt gaan doen. Ik print ze zoizo nooit uit en als ik dat wel doe dan is het 4 of 6 op een a4tje. Ik maak foto's voor mooie herinneringen, niet om mooie foto's te maken. Als ik iets mooi vind en maak er een minder goede kwalitatieve foto van, dan maakt dat voor mij niet veel uit. Ik zie de foto, word er weeraan herdacht en het beeld dat in mijn hoofd zit (de mooie herinnering) komt weer boven. En foto's kunnen voor mij persoonlijk nooit mooier zijn als mooie herinneringen .
Daarbij is het handig als je altijd een fototoestel bij hebt.
Ik geef je hier geen ongelijk, je hebt zelf 100% gelijk wat kwaliteit betreft. Denk wel dat dit een heel persoonlijke keuze is. Als je veel om kwaliteit geeft, dan hoef je het niet te doen. Wil je gewoon altijd redelijke foto's kunnen maken, ook als er iets leuks gebeurt wat je niet had verwacht (en dus ook geen fototoestel voor hebt meegenomen), dan is het zeker de moeite waard
Laatst bewerkt: 20 jun 2007