1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nooit dat mensen zoveel waarde hechten aan de camera op je mobiel. Het is leuk maar de meeste mensen gebruiken de camera amper.. Verder zou ik eerder voor de D900 gaan dan de N73 omdat ik de N73 lelijk als wat vind. Maarja smaken verschillen ;)

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Camera's zijn leuk :)

Ik gebruik hem zelf best vaak. Als we uitgaan een foto's of 2 op de avond. Verder als ik iets moois tegen kom ook even een foto'tje.

Je kan beter een goede camera in je telefoon hebben dan een goede losse camera. (vind ik). Tuurlijk is een losse camera altijd nog beter, maar die heb je nooit bij wanneer je hem nodig hebt.

Daarbij is de toevoeging van een echte flits een geweldige verbetering. Aan zo'n lampje heb je niets in het donker. Dus vooral aan de nieuwere telefooncamera's heb je ook echt iets aan. Denk dat wanneer die flits standaart is, dat ook meer mensen de camera gaan gebruiken.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    U600 maakt best mooie foto's. Maar als ik ergens echt een mooie foto van wil, zal er toch echt een fatsoenlijke lens in moeten zitten zoals mijn digitale camera wel heeft. Je mist gewoon échte scherpte op de foto's. Veel MP's zijn leuk, maar je moet een fatsoenlijke lens hebben wil je wat meer kunnen dan snel een fotootje schieten.
    Om de camera op een telefoon zou ik het niet doen.

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ligt er aan wat voor foto's je verwacht. Ik ben zelf fan van fototelefoons. Ik weet ook dat je nooit zo'n mooie foto's gaat maken als met een echte camera, maar tegenwoordig zijn ze niet meer lelijk te noemen.

Het ligt er ook sterk aan wat je met de foto's wilt gaan doen. Ik print ze zoizo nooit uit en als ik dat wel doe dan is het 4 of 6 op een a4tje. Ik maak foto's voor mooie herinneringen, niet om mooie foto's te maken. Als ik iets mooi vind en maak er een minder goede kwalitatieve foto van, dan maakt dat voor mij niet veel uit. Ik zie de foto, word er weeraan herdacht en het beeld dat in mijn hoofd zit (de mooie herinnering) komt weer boven. En foto's kunnen voor mij persoonlijk nooit mooier zijn als mooie herinneringen ;).

Daarbij is het handig als je altijd een fototoestel bij hebt.

Ik geef je hier geen ongelijk, je hebt zelf 100% gelijk wat kwaliteit betreft. Denk wel dat dit een heel persoonlijke keuze is. Als je veel om kwaliteit geeft, dan hoef je het niet te doen. Wil je gewoon altijd redelijke foto's kunnen maken, ook als er iets leuks gebeurt wat je niet had verwacht (en dus ook geen fototoestel voor hebt meegenomen), dan is het zeker de moeite waard :thumbs:

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt natuurlijk. Voor snel gewoon een leuke foto te maken, zijn de huidige camera's in telefoons goed genoeg.

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb sinds vandaag de Samsung E390 en deze mobiel beschikt over Bluetooth. Nou probeerde ik net connectie te maken tussen mijn laptop en mijn mobiel door middel van het Samsung PC Studio programma, maar dat doet ie dus niet. Ze zien elkaar wel ik zie op mn mobiel de laptop en de laptop ziet mijn mobiel. Maar zodra ik probeer te connecten zegt dat programma: Authentication failed. Kan iemand me helpen?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Meestal moet je een pincode invoeren voordat je bestanden kunt verzenden/ontvangen (bijv. 0000).

8. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar laat maar hij deed het in een keer xD
    Nou heb ik weer een ander probleem, als ik mijn achtergrond/beltoon wil veranderen dan zie ik wel het pijltje van dat ik een andere kan kiezen maar dan doet hij niks

/EDIT nvm ook al gevonden xD

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  9. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beste telefoon tot nu toe gevonden: De w960i !!, mooi design, 3,2 MP camera, Symbian OS, 8 GB flash geheugen, front camera, umts etc.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo dan, die is vet! Die moet ik hebben; mooie vervanging van m'n W810i. *)

11. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gehad de U600 :) en die SE ziet er ook gelikt uit :9 echt een vet ding ... wilde zelf eik eerst de SE W580i maar die komt ergens in het 3e kwartaal pas uit het had geen zin omdaar op te gaan wachten

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wacht nog even de review van de W960i af, maar ik denk dat ik die wel ga halen.

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt 'ie hier uit? Iemand al datum? Ik zie alleen Q4 2007.. Misschien dat ik hier wel op wil wachten :D

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    November/december 2007 wordt die in Europa verwacht. Exacte datum is nog niet bekend.

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dan toch maar abo opzeggen en wachten..

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn abo loopt ergens die periode af, dus dat komt goed uit! *)

17. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardware matig zijn de:

W700i
    K750i
    D750i (de mijne :b:)
    W800i
    W810i

Exact hetzelfde.

En twijfel over sommige andere modellen zoals nieuwe K/T610.

Maar imo allemaal super telefoontjes, alleen de knopjes zijn bij mijn versie iewat ruk.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het enige nadeel aan een aantal SE-modellen is die joystick. Vaak doet die niet wat je wilt en na verloop van tijd gaat die steeds slechter werken ook doordat er vuil etc. tussenkomt. Die moeten ze echt weglaten, BAD STUFF!

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen wordt mijn Samsung E250 bezorgt;)

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Samsung is binnen. Ben nu nog bezig met het boekje door te lezen:eek:;)

Maar hij ziet er goed uit, en bevalt tot nu toe nog goed*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina