1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de sony ericsson w800i, echt een top phone! Alleen zit er onder het scherm wat stof, en volgens mij kan het schermpje er niet af, of wel? Iemand die dit weet?
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zoek een mobiel, maar ik heb er absoluut geen verstand van.. 8) Ik wil iig een prepaid van T-mobile, en dan het liefst zo'n i-mode inklapgeval waar je eventueel foto's mee kunt maken, maar dat hangt van de prijs af. Het is geen must, maar wel leuk.. Rond de 100 euro.
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een ander vraagje, ik heb niet zoveel verstand van mobieltjes enzo mr de D600 van Samsung lijkt me wel vet:) En de pagina's die ik hier lees zijn hier ook positief over. Op www.gsmweb.nl kun je reacties plaatsen over een bepaalde mobiel en laat 't nou net het geval zijn dat er reacties geplaatst zijn waar gezegd wordt dat de batterij slecht zijn e.d.. Kan iemand die deze mobiel ff zeggen wat er aan mankeert e.d.?
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?, ik heb er een van telfort gezien van 100 belminuten en met een prijs van 5 euro
     
  5. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Openschroeven, de schroefjes onder het accu-kapje doet het frontje/achterkantje loslaten...
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu je het zegt! Dankje:D
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Door een of andere software fout, Gaat de batterij heel snel leeg... een vriend van mij had dit ook en hij had zijn telefoon opgestuurd, toen hij zijn telefoon weer terug kreeg was het verholpen
     
  8. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Graag gedaan :p
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb interesse in een Mp3 telefoon en zag laatst de Sony Ericsson W900i. Weet iemand misschien of dit een goede keus is en wat de voor en nadelen zijn? Alvast erg bedankt.

    Sander,
     
  10. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Voordeel: Klein en echt bedoelt als MP3 speler, naast bellen ;)
    Nadeel: 1,3 MP Camera i.p.v. 2 MP camera in een W800i. Dat is namelijk ook een walkman telefoon (incl. 512 mb) Die zou ik als ik jou was eerder nemen!
     
  11. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de w900i toch relatief groot, ik heb namelijk nu een D500 en ik weet niet waarmee jij hem vergelijkt maar hij is zker uitgedraaid stukken stukken groter. en hij heeft wel degelijk een 2.0Mp camera.:+
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  12. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Relatief.. Tsja, ik vergeleek hem meer met doorgaans gemiddelde telefoons als Nokia 6230 of SE W800i of K750i.
    Betreft de camera; foutje :eek:
    Maargoed, als ik jou was zou ik toch een W800i kopen, lang na de release nog steeds een van de beste toestellen! _O_
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het design van de w900i toch wel aantrekkelijk en qua functies is de w900i dacht ik ook veel beter.
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is ook een nieuwe serie Nokia toestellen....ben ff de nummers kwijt lijkt iets op 6111 ofzo ik zoek het anders nog wel eens op...

    kijk maar eens op www.nokia.nl daar staat het natuurlijk ook.

    Het gaat om een serie schuif-telefoons à la D500/ D600. Met 2 megapixel camera, Mp3 speler e.a.
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je wilt bellen en internetten tegelijk kun je misschien een Orange abonnement overwegen. Orange is relatief duur
    maar je betaalt alles uit een bundel waardoor je kunt kiezen om je hele bundel uit te geven aan internetten of juist bellen.
    Ik weet niet wat je verstaat onder goedkoop maar orange world gprs kost € 6 per maand, de eerste 2 MB zijn dan gratis, voor
    elke MB hier bovenop betaal je € 3,- Het leuke van orange world is dat je het gehele internet op kunt zonder echte beperkingen.
    (Behalve snelheid :p)

    Bellen is wel relatief duur dan
    Bij € 12,50 per maand 32 cent, en bij 22,50 per maand 20 cent. Je betaalt de 6 euro voor orange world uit je budnel btw.

    Allereerst zou ik je i-mode niet aanraden, deze dienst is relatief duur, en bovendien moet je je van het msn'en
    niet veel voorstellen omdat je slechts 9 toetsen hebt om te typen, bovendien zijn de webpaginas ook niet om naar
    huis te schrijven. Ter vergelijking, bij kpn betaal je voor 1 mb via i-mode 10 euro (prepaid), bij T-mobile
    10 euro per maand (abonnement) voor onbeperkt downloaden...

    Verder weet ik niet waarom je T-mobile wilt, ze zijn niet bijzonder goed. Je zou kunnen kijken bij tele2 als je
    een goedkope prepaid wilt, of UPS, dit zijn beginnende spelers in de gsm markt, ik heb echter wel positieve reacties
    gehoord van vrienden.

    Oja, alleen Hi en kpn bieden i-mode aan, dus een toestel met i-mode van t-mobile gaat sowieso niet...

    Wat veel mensen noemen als groot nadeel is het grote formaat van het toestel, ik vind dit echter betrekkelijk omdat
    het toestel is zo is gemaakt dat je het toetsenbord niet vaak hoeft uit te draaien. Bovendien krijg je een zeer mooi
    design. Het is een goed toetsel met veel functies en geheugen (470 mb vast geheugen + uitbreidbaar, GPRS, UMTS, 2MP Camera, QVGA video opnemen en een superieure mp3 speler).
    Echter wanneer je kiest voor een toestel in deze prijsklasse raad ik je aan ook eens naar Pocket PC Phones te kijken en Smartphones, deze kunnen nog veel meer
    dankzij Windows/Symbian besturingssystemen, en ze zijn niet veel duurder dan de w900i

    Ten slotte nog een opmerking van algemeen belang, ik heb de m3000 aangeschaft (H):
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  16. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik zou ook voor een smartphone of pda-phone, want dat heb ik zelf ook en je kan er gewoon een hoop meer mee dan een gewone telefoon:)
     
  17. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar meestal vind ik het design van een smartphone zo log en lomp, nu is de w900i dat misschien ook wel alleen doe ik niks met al die extra functies die een smartphone heeft. Heb namelijk nog 2 recente PDA's hier liggen dus ik heb geen behoefte aan een derde.

    Sander,
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de w800i, en die kan ik je zeker weten aanraden! Ik vind 'm echt top!
     
  19. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    N70 is dat denk ik..
     
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope er is weldegelijk een nieuwe (erg mooie vind ik zelf) slidephone van nokia. De 6111 inderdaad. Ik vind hem prachtig; Ik had i ntijden geen mooie nokia meer gezien maar deze lijkt me top!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina