Wanneer je wilt bellen en internetten tegelijk kun je misschien een Orange abonnement overwegen. Orange is relatief duur
maar je betaalt alles uit een bundel waardoor je kunt kiezen om je hele bundel uit te geven aan internetten of juist bellen.
Ik weet niet wat je verstaat onder goedkoop maar orange world gprs kost € 6 per maand, de eerste 2 MB zijn dan gratis, voor
elke MB hier bovenop betaal je € 3,- Het leuke van orange world is dat je het gehele internet op kunt zonder echte beperkingen.
(Behalve snelheid )
Bellen is wel relatief duur dan
Bij € 12,50 per maand 32 cent, en bij 22,50 per maand 20 cent. Je betaalt de 6 euro voor orange world uit je budnel btw.
Allereerst zou ik je i-mode niet aanraden, deze dienst is relatief duur, en bovendien moet je je van het msn'en
niet veel voorstellen omdat je slechts 9 toetsen hebt om te typen, bovendien zijn de webpaginas ook niet om naar
huis te schrijven. Ter vergelijking, bij kpn betaal je voor 1 mb via i-mode 10 euro (prepaid), bij T-mobile
10 euro per maand (abonnement) voor onbeperkt downloaden...
Verder weet ik niet waarom je T-mobile wilt, ze zijn niet bijzonder goed. Je zou kunnen kijken bij tele2 als je
een goedkope prepaid wilt, of UPS, dit zijn beginnende spelers in de gsm markt, ik heb echter wel positieve reacties
gehoord van vrienden.
Oja, alleen Hi en kpn bieden i-mode aan, dus een toestel met i-mode van t-mobile gaat sowieso niet...
Wat veel mensen noemen als groot nadeel is het grote formaat van het toestel, ik vind dit echter betrekkelijk omdat
het toestel is zo is gemaakt dat je het toetsenbord niet vaak hoeft uit te draaien. Bovendien krijg je een zeer mooi
design. Het is een goed toetsel met veel functies en geheugen (470 mb vast geheugen + uitbreidbaar, GPRS, UMTS, 2MP Camera, QVGA video opnemen en een superieure mp3 speler).
Echter wanneer je kiest voor een toestel in deze prijsklasse raad ik je aan ook eens naar Pocket PC Phones te kijken en Smartphones, deze kunnen nog veel meer
dankzij Windows/Symbian besturingssystemen, en ze zijn niet veel duurder dan de w900i
Ten slotte nog een opmerking van algemeen belang, ik heb de m3000 aangeschaft (H):
Laatst bewerkt: 8 feb 2006