1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan persoonlijk even wachten op de w810i, die is toch net weer ietsje beter :) (en mooier design vind ikzelf)
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nee Nokia heeft voor mij echt allang afgedaan. Was echt diehard Nokia fan heb alle boeiende toestellen ook wel gehad maar na de 8910 en de 6600 kwamen ze gewoon met niks boeiends meer.

    Ben daarom maar op samsung overgegaan na een klein uitstapje naar SE P800. En ben echt focking tevreden over hun hoor.

    Vind trouwens die Nseries van Nokia wel mooi eruit zien. Alleen die dingen zijn gewoon mega lomp. Vraag me af of die nieuwe N80 een beetje handzaam is. Enig idee wanneer die op de markt komt???
     
  3. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand de LG S5200 of weet iemand of dit iets is?
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee of ik hiermee kan gprs'en, en verder weet ik ook niet of debitel een goede provider is:)

     
  5. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, staat namelijk bij gprs bundel n.v.t.
    Maar wat wil je eigenlijk met gprs doen dan?
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    msn'en, surfen:)
    maar dat van die 'gprs-bundel n.v.t.' bedoelen ze volgens mij dat er geen 'bundel' (van 5mb ofzo)is maar je wel kunt gprs'en
     
  7. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Debitel gaat over het netwerk van andere providers. Welk debitel heb jij?
     
  8. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog geen maar ik wil die van vodafone of kpn aanschaffen, dus mijn vraag is met welke kan ik gprs'en en hoe duur:+
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wanneer de Nokia N91 en de N80 uitkomen en wat ongeveer de prijzen daarvan worden?

    Alvast bedankt.

    Sander,
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    N91 rond maart dacht ik.

    Overigens de N81 later , ik meende in mei...die wordt echt ziek 8) 3 megapixel camera...
     
  11. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter de lens- en sensorkwaliteit verbeteren dan met megapixels strooien. Heb je echt geen zak aan.
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een 3,2 megapixel op de markt, met 2x optische zoom 8) Sharp _O_
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    yay. 3,2 megapixel. Netals of 2 niet genoeg was.. :confused:


    What he said.
     
  14. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb van de week de samsung x660 gekocht..

    ik vond hem eigenlijk vrij goedkoop vergeleken met de functies die hij heeft..

    130 euro icm vodafone prepaid.. simlockvrij 160..

    ik hoop dat hij net zo relax is als de rest van de samsungs..
    ik denk dat hij volgende week ergens binnenkomt :)
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een weekje de Samsung E770, chille phone, goede beeldkwaliteit (scheit aan dat het 1.3 is) goede mp3 geluid, ik vind alles gewoon goed aan die phone_O_
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn't.. Ik moet ook een pda hebben voor school.
    nouja niet verplicht, totaal niet. Maar ik raak steeds mijn aantekeningen kwijt / vergeet dingen in te leveren enzo. Je kent het wel :+.
    Maar al die pdaphones zijn of vet duur of de specificatie's zijn helemaal niks.
    Had laatst een vet mooie HP gezien alleen die was dan weer zonder telefoon functie.. verdomme:p.
    Probleem is ook dat ik een abonnement heb waar ik neit vanaf wil. Dus dan ben je sowieso 300 euro verder..:mad:
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb een vraagje:

    ik heb de Samsung D600 gehaald vorige week zaterdag maar ik heb een probleem. De mobiel zelf functioneert helemaal perfect, bluetooth en alles doet goed, maar om de een of andere reden kan ik hem niet aansluiten op de computer. Hij kan hem niet verbinden. Ik kreeg in het begin een melding dat er iets mis was met de hardware ofzo mr zo'n melding heb ik later nooit meer gekregen. Mijn broer heeft exact dezelfde mobiel maar heeft dit probleem niet. Kan dit liggen aan een bepaalde instelling op mijn mobiel of moet ik gewoon even naar de winkel toegaan??

    xboxbezitter,
     
  18. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    op marktplaats kan je die ik heb vinden voor 200 euri's sim-lock vrij;)(qtek2020) je heb dan een intel xscale 400mhz, en dat suckt niet
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    mja.. marktplaats, opzich geen probleem. Maar die zooi heb ik liever nieuw. Is leuker met open maken enzo:p
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook zo:9(heb zelf ook nieuw overigens), maar als je het er niet voor over hebt of je hebt het gewoon niet dan zou je er aan kunnen denken

    maar je kan natuurlijk ook voor een abbo gaan van 22 euri oid, dan heb je er denk ik ook wel een:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina