1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, jongens :) Ik wilde voor de D600 gaan, maar ik ben er toch niet zo zeker van. Ik vind hem er toch wat ouderwets uitzien misschien, ik weet het niet. Ik kan gewoon geen relaxe telefoon vinden. Ik heb ook gezocht zonder dat ik op de prijs lette, daar gaat het niet om... Weet iemand een telefoon waar geen reclame voor gemaakt wordt of misschien wat er voor nieuws uitkomt binnenkort? Of staat dat ergens op een site? Ik wacht liever even op een nieuw model van het een of ander dan dat ik spijt krijg van m'n aankoop. Alvast bedankt!

    Edit/De E760 vind ik ook nog wel mooi trouwens, heeft iemand daar ervaring mee?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je al eens naar smartphone's gekeken?

    die zijn pas hip;)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom neem je er niet een met een mobiel imate jam bijv en dan met een abbonemen dan is hij goedkoper

    koop geen qtek slechte service en is trager (zie forum van qtek) succes
     
  4. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Foutje
     
  5. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De E760 is niet anders dan de E720/E730/E770 op wat kleine aanpassingen na. Het menu, scherm, en camera is allemaal vergelijkbaar. Het bewegingssensortje is wel leuk voor een keer.

    Nou, de aanraders. Wil je iets met een klepje, kan je de Motorola V3x overwegen. Misschien ook de V3i als je iets platters wil. De V3x schijnt een goede degelijke telefoon te zijn. Als candybar model (standaard) is de W800i/K750i nog steeds één van de betere. Maar ja, die zie je wel vaak. Als de grootte je niet veel uitmaakt, kan je ook eens naar de W900i kijken van sony. Wil je ook nog een PDA of iets, kan je buiten alle PDA/MDA's ook eens kijken naar de P990i. Die komt pas over 2 maanden, maar hij lijkt me geniaal. Wil je een klein, stijlvol telefoontje is misschien de Nokia 6111 een optie. Daarbij hebben een heleboel merken op de 3GSM-dagen veel nieuwe modellen aangekondigd.
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    huh?, voytec typt net precies het zelfde?

    leg uit:+
     
  7. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m toch geedit op mn broers account? Grr!

    /Ja dus. Kijk eens goed pipo :+
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey maXiman, bedankt voor je reactie.. Maar die nieuwe modellen aangekondigd op de 3GSM-dagen waar je het over had, die zijn dus nog niet uit? Is dat het nieuwste wat er nu is, of komen die nog?
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komen allemaal begin 2e kwartaal (april, mei), best een eindje weg. Het is wel een aardig grote stap. Het is maar of je het geduld op kan brengen. Kijk, eentje die bv is aangekondigd:

    BenQ Mobile EF51

    [​IMG]

    Heeft wel wat weg van een Creative Zen :)

    Of de Samsung P900 (wow!)

    [​IMG]

    Vind ik persoonlijk héél gaaf, en vernieuwend!
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja het is misschien gaaf en vernieuwend, maar is het nuttig? Ik denk het niet. Het duurt zover ik weet nog wel een tijdje voordat tv kijken op je mobiel echt goed (dit klopt niet, heb maar ff gegoogled;) en deze tel ondersteunt DMB de standaard voor mobiele tv) en betaalbaar word dus ja..
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    net nog even gekeken en mijn e760 schiet foto's met hogere resolutie (lees het dubbele) dan de camera van de e730 ;)

    e730 heeft dan wel weer een radio en flashlight maar ja dat gaf je zelf al aan
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De max. resolutie van een E730 is 1280 bij 1024 en bij de E760 ook toch? Allebei 1.3 MP dus?
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nou die e730 van me zus kan ik nergens vinden waar je uberhaupt de resolutie kan verhogen, niet bij instellingen nergens en ik vind persoonlijk de foto's scherper en mooier van kleur maar zal wel aan mij liggen
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik wel ja, aangezien er bij allebei de samsungs dezelfde lens gebruikt wordt. Bij Samsung druk je op de 1 om de resolutie te veranderen overigens.
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dan krijg ik camera :cool:
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
  17. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet verkeerd voor mijn RAZR met 5mb geheugen maar wel complete ondersteuning!
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er bijna uit, de D800 lijkt me echt super...
    Iemand die hier toevallig nog ervaring mee heeft?


    Hij is zó mooi :)
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    lijkt me wel vette telefoon, ikzelf heb sinds een paar dagen een D600 en ben er zeer tevreden over :) goed geluid, mooi design, mooie camera en best wel klein_O_
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zit met zijn mobiel te patsen en kijk mij nou siemens A52 lol.
    Boeie hij doet het nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina