1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb redelijk dikke vingers en vind het best prettig werken. Zou gek worden als ik er de hele dag mee moest zitten, want ik heb het niet zo op touchscreens. Het is natuurlijk ook prettig dat er nog een volledig toetsenbord bijzit;)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En je hebt geen problemen met bepaalde apps ofzo? Zo niet dan heb ik niks gezegd. :9
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb zelf de X10 mini (niet pro) en heb mega grote handen maar werkt prima. Ligt er ook een beetje aan wat je er mee wil doen denk ik. Gebruik het internet eigenlijk alleen voor mijn mail en facebook ed. Ben ook nog geen app tegen gekomen die niet werkt of moeilijk te bedienen is.
    Toetsenbord is wel een must eigenlijk want het woordenboek is echt waardeloos.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is inderdaad ook één van de redenen waarom ik me heb gericht op de pro versie, naast het kleine prijsverschil, het uiterlijk van het QWERTY toetsenbord en de bediening ervan. Wat zijn voor jou de nadelen btw?

    Wat ik het meest uit de reviews haal:
    Verouderde versie van Android (maar zelf zou ik hem sowieso direct naar 2.1 gooien).
    Accuduur (Het blijf een mini Android toestel dus niet heel verrassend)
    Touchpad wat niet altijd direct werkt
    Verzonden SMS berichten worden niet opgeslagen (?)
    Werkt niet op een WPA2 netwerk (?)
    Als het scherm op een lage helderheid staat dan is het in bepaalde omstandigheden, zoals bij veel zonlicht, zeer slecht leesbaar.
    Gebrek aan een goede mediaspeler (maar hier is ongetwijfeld ook een goede oplossing voor te vinden)

    Edit://
    Ik stond op het punt op de mini pro te bestellen totdat ik op de Xperia pro stuitte en ik was direct verkocht. Helaas niet bepaald een klein apparaat maar die functies die erop zitten en de looks zijn toch wel heel netjes. Één van de grootste pluspunten i.v.m. de mini pro is toch wel dat de Xperia pro wel over de laatste snufjes beschikt, zo vond ik het bijvoorbeeld maar niks dat de mini pro maar t/m Android 2.1 gaat, de Xperia pro zal bij de release al beschikken over 2.3. Hij komt waarschijnlijk in juni uit dus het is nog even wachten maar dat maakt weinig uit, ben allang blij dat ik de mini pro nog niet had besteld.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    x10 mini pro ben echt helemaal weg van dat dingetje!
    Heb het al vaker gezegd maar als ik er zelf een zou ontwerpen zou het precies x10 mini pro worden. Super slick, perfect formaat en perfect werkend toetsenbordje.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij komt het omdat die apps ook dan niet zichtbaar voor je zijn in de market. Heb het zelf af en toe ook wel is bij de Legend.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo te zien ben je al veranderd van je telefoon keuze, maar wilde nog even reageren op een aantal van je puntjes:

    Accuduur is prima, m'n moeder gebruikt het toestel zo nu en dan en ik vrij vaak als ze thuis is:+ en de accu gaat zeker een dag of 3 a 4 mee.
    Smsjes worden op een soort van whatssapp manier opgeslagen en weergegeven, dus je kan de volledige converstatie teruglezen.
    Wifi werkt hier prima met WPA 2 beveiliging:)

    Op de andere dingen kan ik niet reageren omdat ik er geen ervaring mee heb;)
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Maar waarom dan niet de Desire Z? De Xperia telefoons staan tot nu toe nog niet echt bekend om hun meest gevoelige touchscreens, en Sony heeft niet de allerbeste reputatie als het gaat om blijven ondersteunen van "verouderde" telefoons.. HTC echter wel! Heb zelf alleen ervaring met de Xperia X1, dus de laatste Xperia's heb ik zelf nooit mogen bepotelen, maar wat ik ervan lees zijn er betere telefoons te krijgen..
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ben een SE fanboy en HTC's vind ik niet geweldig qua looks, hoewel de desire z wel netjes is. SE stopt inderdaad vrij snel met de ondersteuning van oude modellen maar er zijn genoeg manieren om toch up to date te blijven.
     
  10. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,
    Ik wil een nieuwe mobiel kopen het liefst zo snel mogelijk.
    Mijn koelkast mag wel een keer vervangen worden,
    Ik ben naar een mobiel op zoek die niet al te duur is prijs klasse 100,250 euro.
    Deze mobiel moet gemakkelijk met wifi verbinding kunnen maken,
    Ik ben op zoek naar een mobiel die beschikt over een goede camera!
    Ben zelf een extreme sport liefhebber dus er moet wat gefilmd kunnen worden.
    Het liefst een camera met een goede geluids kwaliteit!
    Veder maakt het me niet zo veel uit of het een toetsenboord is of een touch scherm is.
    Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
    Ik hoor het wel alvast bedankt,
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Beter koop je een camera en geen mobiel.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, met een budget van 250 euro wordt het niet veel soeps.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Sowieso, camera's op mobiele telefoons.. Als het je daar om te doen is kom je altijd bedrogen uit.
     
  14. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe dat is duidenlijk,
    Dan laat ik de camera functie maar even zitten en ga ik maar sparen voor een echte camera.
    Maar ik ben ook echt op zoek naar een mobiel.
    Een mobiel waar je ook een goede wifi verbinding mee kan maken.
    Lekker compact is en gewoon veel mee kan doen.
    Wou eerst een blackberry curv alleen heb ik het gevoel dat dat een beetje een overhypt product is.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    True...

    Als is de camra op de Desire HD errruuuggg mooi.
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gisteren de keuze gemaakt voor de Xperia Arc in misty silver.
    Blijf toch maar vertrouwd bij sony ericsson en Android bevalt me toch prima. Het feit dat live nog niet werk in nederland op de WP7 heeft me toch tegen gehouden.
    Heb hem besteld bij gsm web. Erg vreemd dat zij mij een betere (verleng) aanbieding kunnen maken dan Vodafone zelf.
     
  17. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb toch maar een Blackberry Curve genomen.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het verleng termijn bij vodafone nog steeds 4 maanden?
    Mijn abbo is 17 augustus afgesloten wat zou betekenen dat ik 17 april mag verlengen.
    Als ik dat doe, gaat het nieuwe jaar per 17 april of 17 augustus in?

    Ben niet zo op de hoogte v/d nieuwste ontwikkelingen op gebied van phones.
    Die Desire Z heeft alles wat ik in een phone zoek; Android, redelijk groot scherm + fysiek qwerty toetsenboard.
    Wat ik wel weet is dat er tegenwoordig ook dual core cpu phones zijn.
    Is er, of komt er voor 17 Augustus een phone die gelijk is aan, of de opvolger van de Desire Z met zo'n dual core cpu.

    Edit:
    Heb 't al.
    Nog 2 maandjes dus.
    Hoewel, ten tijde van het afsluiten was het 4 maanden en dat zijn dus de voorwaarden waarmee ik akkoord gegaan ben en heb daar dan recht op.
    Theoretisch gezien dan.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je nieuwe gaat pas in als de oude is afgelopen, 17 augustus dus. Als je op Vodafone inlogt kun je precies zien wanneer je mag verlengen. Vroeger was het altijd 6 maanden volgens mij, maar of dat nog steeds is weet ik niet.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen zo'n camera wilt (geen tel/wifi dus) dan moet je gewoon zo'n 720p apparaat kopen van 60-90 euro die geregeld langskomt bij 1dayfly of ibood.

    Of zo'n camera(tje) dat je op je helm/stuur kunt doen. Al weet ik niet precies hoe de kwaliteit daarvan is (niet slecht ieg).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina