1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben toe aan een nieuwe phone maar moet helaas bekennen echt een leek te zijn op dit gebied. Zie dankzij t gigantische aanbod de bomen niet meer door het bos tbh.

    Ben na een hoop zoekwerk op de volgende phones uitgekomen:
    -black berry torch
    -samsung galaxy s2

    Beide voor ongeveer 30euro per maand voor 225min+"extreem" internet bij hi. 2e jaar voo 45 euro.

    Zijn dit opzich prima phones of ga ik hier de mist in?

    Ga de phone voornamelijk voor bellen/smsen/mailen/surfen/apps gebruiken. Games/media is bijzaak.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Twitter/facebook/hyves/sms/mail/etc. je veel? dan zou ik voor de BB gaan, want dit typt gewoon 10x fijner als een alleen touchscreen.

    Als je er weinig mee typt zou ik gewoon voor de Galaxy S2 gaan, hier zitten meer mogelijkheden/apps op en ziet er (vind ik) mooier uit als de BB. Het app aanbod/kwaliteit voor BB vind ik een beetje pauper, dat kan komen omdat ik een curve heb(minder apps, mindere kwaliteit?)

    Kortom je gebruikt het toetsenbord veel? BlackBerry Torch
    Koop je hem meer voor de fun dingen en extra's? Samsung Galaxy S2

    Oh en de internetbrowser die ik op me BB heb vind ik langzaam(heb ook een ipod touch en dat gaat veel sneller), maar misschien is die op de toch beter(door grote beeldscherm) dat moet je even aan iemand vragen met een Torch

    LETOP: Als je internet op je BB wilt moet je nog wel een apart abonnement afsluiten, of zit dat er al bij gerekend?

    Galaxy S2 vs. Torch
    Galaxy S2 vs. Torch (functie's) (vul wel even het goede torch model in. weet namelijk niet welke jij wilt ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Grapjas, ik type op een iPhone of SGS(1/2) minstens zo snel als op een BB. De toetsen zijn zelfs groter en zitten op een prettiger plaats om met 2 duimen te typen. Telefoon even kantelen, en huppatee, gaan met die banaan.

    Buiten dat is de SGS2 nieuwer, sneller (dual core baby!), en worden er veel meer apps voor ontwikkeld. Zo vind ik de Facebook/Twitter apps een stuk beter werken, en gaat het browsen ook nog een flink stuk sneller.

    BB is imo voor zakelijk gebruik, snap echt niet wat de jeugd er in ziet.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zou als ik jou was voor de Samsung Galaxy S2 gaan, de beste telefoon op dit moment. Veruit het snelst, een veel beter besturingssysteem dan de BB en de service van BB is ronduit ruk. Als je phone kapot gaat ben je hem al snel 6 weken kwijt voor reparatie;)
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik vind het typen op me ipod touch juist ruk. ik typ zo vaak de verkeerde letter of de C ipv spatie. Dat is dat weer mijn menig, en vind mijn cruve juist fijn:)

    BB is idd meer voor zakelijk, maar ik doe op mijn mobiel alleen twitter/sms/email/ping (en bellen natuurlijk) Daar vind ik de BB gewoon fijn voor. en het klopt dat S2 meer voor de apps enzo is en dat zei ik ook ;)

    Jeugd vind BB wrs stoer staan?? en voor het pingen ;)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voor mensen zonder ervaring is een fysiek toetsenbord toch wel een stuk lekkerder dan zo'n plat gevoelloos digitaal ongeval. Daarnaast heb je nog een groter scherm over om je bericht na te lezen. Enige nadeel is dat je telefoon er niet zo strak uitziet.

    Ik gebruik trouwens een normale touchscreen zonder toetsenbord, reden is dat ik geen zin had om 100 euro te betalen voor een wp7 tel plus toetsenbordje en ik zag een goedkope wp7 tel toevallig.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Daarentegen durf ik te wedden dat een fysiek toetsenbordje altijd sneller typt dan touch geval. Daarnaast is het veel accurater, op m'n x10 mini pro kan ik blind typen omdat ik de knoppen aan voel.

    Snap nog steeds niet wie ooit bedacht heeft het fysieke toetsenbord weg te halen bij telefoons, alléén omdat ze dan "slicker" uit zouden zien. Zou never een touch-only phone willen. Maar tegenwoordig een telefoon zonder touch vind ik ook weer kansloos aangezien navigeren door menu'tjes en browsen dan vervelend is (de meeste bb's op de nieuwste na).
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een LG KG800 (Chocolate). De helderheid pas ik af en toe aan, zodat de batterij wat langer meegaat. Van de 100% heb ik hem op de laagste stand gezet (40%).
    Het terugzetten naar 100% werkt echter niet meer. Wanneer ik deze aanklik en dan klik op 'OK' komt er vervolgens een vinkje in beeld met 'Uitgevoerd', maar hij blijft op de 40% staan. Dat vinkje is dan ook al weer in de helderheid van 40%.
    Een oplossing?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Koop nooit meer een LG. :+
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Eerlijk gezegd heb ik tot nu toe nog niks kuts gevonden op de Optimus 7 van LG. Zouden ze het nu eindelijk door hebben?
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat gekloot ben ik erachter gekomen. Het bleek dat ik ook de energiebesparing aan had gezet. Wanneer deze is ingeschakeld, kun je de helderheid blijkbaar niet op 100% zetten.
    Weet ik dat ook weer:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf zojuist voor de samsung gegaan. Je moet bij Hi helaas wel wachten tot die weer op voorraad is, vooralsnog heb ik er ook geen haast mee. Die ene week meer of minder op het mobieltje die ik nu al meer dan 6 jaar gebruik is ook zo erg niet.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Reden waarom ik over 2 weken voor de HTC Desire Z ga.
    QWERTY toetsenbord + Android<3
    Maar er schijnt een opvolger voor te komen alleen daar nog weinig over gevonden.
    http://tweakers.net/nieuws/74084/ht...id-toestel-met-uitschuifbaar-toetsenbord.html
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nice, alleen jammer van de trolldroid:

    [​IMG]

    :+

    edit:

    Is er dan niemand onder de indruk van Mango?

    [yt]qZML1LzClT4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Teh Fuck.

    Kheb een samsung S2 met Hi en sinds vanochtend heb ik geen verbinding met mobiele netwerk en kan ik niet internetten en bellen......

    iemand anders last van?

    edit: wat een gekut. Kheb 3 jaar lang een antieke phone gehad en nooi issues gehad. Kan me haast niet voorstellen dat dit aan het Hi netwerk ligt....
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  17. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de provider/carrier handmatig in te stellen onder verbindingsinstellingen.

    Werkt dit niet?

    Zet je telefoon dan even aan en uit.

    Werkt dit ook niet, dan moet je via internet de internetinstellingen van Hi invoeren.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hi netwerk van vanochtend plat las ik.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er is een grote storing bij KPN, dus het ligt gewoon aan de provider en niet aan je telefoon;)
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij doet alles het gewoon trouwens, gek
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina