1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb een tijd een Blackberry Bold 9700 gehad, maar deze is kapot. Nu dacht ik dus gewoon een goedkope Curve 8520 te kopen met een prepaid kaartje en dan gewoon mijn abonnement erin te doen (Prepaid pakket en mijn Abbo zijn beide KPN). De verkoper zei dat dit niet mogelijk is, en dat ik voor een paar honderd euro maar een nieuwe bold moest kopen. Klopt het wat die man zegt, of wil hij mij gewoon een dure telefoon aansmeren?
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik het lees is het gewoon mogelijk hoor. Ik snap niet waarom je perse een bold moet hebben.
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is moet het gewoon kunnen heb dat ook weleens gehad met een abbonement van t-mobile kocht toen een prepaid ook t-mobile en toen ging het wel maar weet niet of er verschil in provider zit
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In een afspeellijst die ik heb aangemaakt met muziek daarin, staan de nummers wanneer ik hem aanklik op alfabetische volgorde. Wanneer ik dan een willekeurig nummer aanklik om te beluisteren en ik ga dan weer terug naar de lijst, staan de nummers niet meer op alfabetische volgorde. Wie weet hoe ik deze dan weer in de alfabetische volgorde kan zetten?
    Gebruik zelf een Ipod Touch, maar ik neem aan dat het hetzelfde werkt als op de Iphone.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het klonk mij ook vrij logisch in de oren.

    De prepaid BB's zijn "beveiligd" tegen andere soorten abbonement op die je in de telefoon doet schijnbaar. Wat hiervan waar is weet ik niet.
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand weet hoe ik de titels in een afspeellijst weer op alfabetische volgorde krijg?
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @Lenny: Heb alleen met die Samsung gespeeld, maar wat een phone was dat _O_

    Heerlijk snel, Android wat gewoon lekker werkt en ook het typen ging heerlijk.

    Als ik voor mijn werk kon kiezen voor deze, ipv de blackberry die we nu hebben, had ik deze gekozen. Zelfs met de 20~30 mails die ik per dag verstuur met de BB.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kheb de galaxy s2 nu een dag of 10 en hij bevalt echt fantastisch (op die keer na dat ik dronken was, das dus echt geen goede combi).

    Ik heb mijn mails nu via gmail lopen en gebruik ook de gmail agenda. Het enige waar ik niet uit kom is hoe ik de agenda punten een andere kleur kan geven dan de standaard blauw.

    Ook als ik via https://www.google.com/calendar/ afspraken een kleur geef, verschijnen ze gewoon blauw op mn phone.

    Niet echt overzichtelijk dus. Iemand enig idee hoe ik dit fix?
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    schijterwt zit er bij jou ook al zoveel vuil in de randen van je mobiel? Ik vraag me af of dat onder je scherm komt te zitten...

    Wat ik zelf niet kan vinden is een sneltoets waarmee ik in een keer 3g kan aan/uit zetten.
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Een sneltoets voor 3G zit vast wel in extended controls, en volgens mij zit er ook een widget voor in Android zelf.
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    19 Juli is het weer zover, dan mag ik mijn contract verlengen met een andere mobiel:) Eindelijk!

    Ik ben mijn nutteloze samsung star wel zat! Ik ga voor de blackberry!
    Nu zocht ik wat informatie op rond om de blackberry telefoon's.


    Nou stuitte ik op de BB Bold 9900 die deze zomer uit zou komen in Nederland. Leek mij een prachtig toestel, maar heeft iemand al een specifieke datum van de release?

    EDIT:

    A fuck komt pas in September als ik het goed heb? en de Torch2 ook pas in September
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Nope geen last van. Enige waar ik me aan stoor is de facebook app. Die lijkt niet echt lekker te werken. Krijg continue notifications maar het is totaal niet duidelijk wat die precies inhouden.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De verwachte leverdatum van de bold is week 30. Maar dat kan zo weer een paar weken uitlopen.
    Ik vraag me alleen af waarom je voor een BB gaat. Het internet is traag, je betaalt er veel geld voor en de service bij BB is ronduit slecht te noemen.
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    is het internet echt zo slecht? uhmm dan kijk ik toch nog even naar wat anderen.

    Had ook de Galaxy s2, en HTC sensation in gedachten
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die hier de tv phone 32G kent? het is een look-a-like van de Iphone. We hebben hem op de kermis met pijn en moeite gewonnen, we waren de enige over alle dagen die er een won.

    We dachten dat het ging om de Iphone (hij zat ook in een doosje van de iphone) maarja het blijft kermis en ze lichten je op waar je bijstaat.

    Nu hebben we hem maar weer tekoop gezet en iemand bood direct 50 euro waarna iemand anders 60 en daarop volgend 70. Allemaal wetende dat het gaat op de tv Phone.

    Zal ik hem maar verkopen voor 70? Ik weet me geen raad met deze phone, had er nog nooit van gehoort
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand op de hoogte van de HTC Doubleshot?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het internet is erg traag ja, ik zou als ik jou was naar een Galaxy S2 kijken wat een veel beter toestel is dan welke blackberry dan ook. En door het grote scherm is het makkelijk te bedienen. Zelfs ik kan er makkelijk mee omgaan en heb een gruwelijke hekel aan touchscreens;)
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol:

    Aanklagen die gasten wat denken ze wel niet!!
    Enneuh verder; google even naar de prijs oid dan weet je voor hoeveel je 'm kan verkopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina