1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, hoop dat iemand me hier kan helpen met het volgende:

    Eind maart heb ik een abbo afgesloten bij HI, icm een BB Bold 9780. Na een week kreeg ik al kuren (zelf typen van letters, zelf plaatsen van spaties). Reparatie zou 12 weken duren dus heb besloten het toen maar zo te laten..

    Rond 15 mei kreeg ik tijdens het smsen ineens een zwart vlekje op mn scherm, 1cm bij 1cm groot. Binnen een dag was deze vlek uitgebreid tot de helft van mn scherm, en kon ik er dus niks mee. Reparatie was dus enige optie, waarna ik vorige week een telefoontje kreeg dat het toestel terug was. De vreugde was helaas van korte duur, want de reparatie zat niet binnen de garantie, dus moest het mij bijna €300.00 kosten als ik alsnog een reparatie wil. Volgens hun ging het om val-schade.

    Nu weet ik 100% zeker dat mn toestel niet is gevallen, dus ben ik hier flink pissig om, maar verschillende telefoontjes met HI en Belcompany hebben mij niks opgeleverd..

    Dus mijn vraag, weet iemand wat ik hiermee het beste kan doen?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nooit meer een BB nemen.
     
  3. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover was ik ook al, nooit meer een BB_0/
    Maar zit nog wel ruim anderhalf jaar vast aan dit abbonement, zonder toestel...

    Wil graag een Iphone, maar om die nou los te kopen...
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Grote bout telefoons inderdaad, hoor in de omgeving zoveel gevallen van bijvoorbeeld knoppen die het maar half doen etc etc.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik denk dat je de lul bent met je BB, het is hun woord tegen de jouwe en dat is meestal foute boel.. Had ik ook een keer met mijn mobiel, ze schuifden het makkelijk af op waterschade en dan hang je, niks aan te doen :mad:
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten dan wel kunnen aantonen dat er valschade is. Je kan een brief laten maken door een jurist (bijv. een leraar Recht die het gratis wilt doen). Meestal kom je met dat soort brieven met wetsartikelen e.d. erbij er wel makkelijk vanaf. Ook raar dat ze €300 vragen voor een reparatie van een scherm, voor €350 koop je al een nieuwe BB Bold 9780 8). Misschien dat je onder een rechtsbijstandsverzekering van je ouders valt. Volgens mij kunnen die het ook afhandelen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  7. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bui zie ik al hangen idd..
    Weet jij toevallig hoe dat dan gaat met afkopen van abbonement? Heb een 2-jarig abbonement, maar kan ik misschien 1 jaar afkopen ofzo, of wordt dat sowieso alle maanden afkopen?
     
  8. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik dus ook al zo belachelijk:lol:

    Leraar Recht kan ik nog wel vragen, op mijn school loopt een vrij relaxte pik rond..;)
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Moet nog tot april met me BB. Geen klachten over het toestel zelf. Maar de software vind ik maar kut. Ben hem na iets langer dan een jaar ook wel een beetje zat.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan sowieso een second opinion vragen over de schade. Dit zijn ze dan ook verplicht te doen. En idd, het moet aantoonbaar zijn, dus vraag het bewijs op.
     
  11. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze me zojuist ook aangeboden, maar hier heb ik weinig hoop op. Kost me ook weer minimaal 3 weken wachten op een antwoord..
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    welke telfoon heeft het snelste internet, en is over het algemeen sneller:

    Samsung G S2 of de HTC Sesation
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een codeslot op mijn Iphone gezet, terwijl ik eigenlijk mijn pincode wilde instellen. Nu ik mijn codeslot er weer af wil halen, heb ik de volgende stappen ondernomen:

    Instellingen > Algemeen > Codeslot > Voer uw toegangscode in > Zet code uit.

    Dat laatste is nou net het probleem. Deze staat namelijk in het grijs en drukken hierop haalt dan ook niets uit. Wie kan mij helpen het codeslote er toch af te krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S II is sneller, ik heb de review gelezen :+
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn de Galaxy s2 lijkt mij echt super, maar het pingen op de bb laat mij twijfelen:x
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Er is tegenwoordig al iets genaamd 'Whatsapp'.
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vraag me af waarom je overweegt een kwalitatief mindere telefoon te kopen, puur voor het pingen? De meeste BB gebruikers hebben ondertussen ook whatsapp op hun telefoon omdat het makkelijker is dan pingen, dus ook je vrienden met een BB kun je bereiken.

    Als ik jou was zou ik het wel weten, gewoon lekker voor een galaxy S2 gaan, het toptoestel van dit moment.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    BB's zijn halve smartphones, geen idee wat je er mee moet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina