1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met de HTC desire Z? Iemand alternatieven voor zo'n telefoon? Belangrijk: groot scherm en volledig toetsenbord.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb 'm zelf niet, maar als ik nu een telefoon zou moeten kopen zou het 100% de Desire Z zijn. Alternatieven zijn o.a. de SE Experia X10, Motorola Milestone 2.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou SE x10 niet meer pakken. Vanuit SE is aangegeven dat er geen 2.2 (en verdere) updates gaan komen. Daarnaast is het de vraag of de broncodes (of hoe heten die jongens?) worden vrijgegeven om eigen 2.2+ roms te gaan maken

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik wil ook aan de smartphone, liefst Android.. Iemand een goede optie voor ong 20 euro per maand?
    Wil ong 200 euro bijbetalen..

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    1-jarig contract of 2-jarig? Voor een 2-jarig contract zou je kunnen kijken bij de HTC Desire HD (heb hem zelf ook, briljant ding!) of de Samsung Galaxy S. Of je wacht een paar maanden (waarschijnlijk) en koop een nieuwe smartphone aangezien de dual-cores er aankomen volgens mij.

Zelf zou ik als ik de DHD niet had gehaald een Orange San Francisco op ebay hebben besteld (of door iemand uit Oostenrijk etc. laten halen). Kost je ongeveer 200 euro, draait android 2.2, touchscreen.... Schijnt in ieder geval een heel leuke telefoon te zijn en niet te duur aangezien je er dan een simonly abo bij kunt nemen en voor een euro of 10 per maand klaar zijn ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Mij lijkt die Galaxy wel wat.. Geen idee wat S (Slim zeker) voor extra's biedt. Maar waar kan ik dit het beste nemen? Ik zit nu bij Telfort maar ik ga daar sowieso weg, afzetters..

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, hij heet gewoon Galaxy S. Qua provider wil je ook geen T-Mobile hebben, dan heb je nergens bereik. Ik zou Vodafone of Hi nemen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ok ff kijken wat dat mij gaat kosten.
    Maar Galaxy S is wel een goede keuze non?
    Hoe zit dat allemaal met Android?

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Galaxy S is een geweldig toestel, alleen wel redelijk groot. (is een pluspunt of minpunt)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ach vind ik wel handig...

Maar noem eens wat alternatieven, dan kan ik wat research doen. Ik ben een complete leek op dit gebied ;).

God ik heb echt de ballen verstand van mobiele telefonie, toch best irritant gevoel :p.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.003
    Waarom kan ik geen foto's/video's maken als mijn Blackberry is verbonden met de PC via USB? Lame.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat het SD-kaartje dan misschien in gebruik is? 8)

@Tyrant

HTC Desire Z, HTC Desire HD, Google Nexus One.
    ^weet er eigenlijk niet zoveel

Ik zou als ik jou was even wachten, aangezien er nu een aantal mobieltjes aankomen met een dual core processor. :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Maar ik hoef niet het beste van het beste he?
    Wil namelijk niet te duur uitzijn.
    Die HTC's kwam ik ook tegen..
    Maar binnenkort eens een vergelijkend warenonderzoekje doen :).

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Motorola Defy(800 mhz, maar wel erg stevig, waterdicht en rubberen stootranden, krasvrij glas, maar alleen bij T-Mobile verkrijgbaar),

HTC Desire HD (HTC Desire met groter, ongeveer dezelfde specs als de Galaxy S),

HTC 7 Trophy (Windows Phone 7)

of HTC Desire Z ( HTC Desire met toetsenbord en ipv een 1ghz processor een 800 mhz processor)

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    HTC Wildfire \o/

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Motorola Defy is trouwens ook erg goedkoop, die zou ik eerder kopen dan de Wildfire.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is het trouwens voordeliger om je phone incl abo te nemen, of is beide apart beter?

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Samen ben je meestal net iets goedkoper uit. (+/- 50 euro), maar je zit er wel 1 of 2 jaar aan vast.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Geen probleem, huidige mobiel heb ik 5 jaar :+

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Is inderdaad een goede telefoon.

Zoals ik hierboven ook zei, 7/8 posts (ongesneeuwd? :+), is de Orange San Francisco een leuke 'budget' android smartphone (+- 200 euro). 'Nadeel' is dat je de moeite moet doen om hem uit het buitenland te importeren (en de durf moet hebben als je niet zo van het deals maken over internet bent).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina