1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Net even gecheckt

    Als ik voor een T-mobile relax 60 ga en gratis toestel, dan is er alleen de Wildfire S die gratis is, Wildfire kost 14 euro. Als ik voor de Desire HD wil gaan, dan kost ie met dit abbo 173 euro.

    Ik kan ook voor het relax 130 abbo gaan, en dan kost de Desire HD maar 23. En per maand 26,45. Als ik echt persé dat toestel zou willen, is dit nog te betalen. Want ik heb maanden erbij gehad tijdens dit abbo dat ik tegen de 25 of 30 zat, dus het is nog mogelijk voor me. Ik hoor veel goeie dingen over de Desire HD maar ik moet mezelf gaan afvragen of het 't waard is voor mij...ik wil gewoon een degelijk toestel die mooie fotos kan maken, snel is zoals een Iphone dus...niet heel erg vaak crasht, niet te groot/dik/ , en opzich als het leuke games als Angry birds kan draaien en andere games(ze worden steeds mooier merk ik wel) is dat ook nice. Misschien moet ik maar gewoon voor de Desire HD gaan straks.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dit niets ?

    Veronica/Vodafone actie.
    Bel & Sms Voordeel 180 + Web 2 jaar + HTC Wildfire S grijs of wit voor maar € 17,95 per maand.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.fonearena.com/blog/37036/htc-wildfire-s-review.html

    http://www.slashgear.com/htc-wildfire-s-review-29149307/

    http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-wildfire-s-930921/review?artc_pg=12

    Klinkt toch als een wat minder ding, geen HD foto/video. Langzaam browsen, bedoeld voor de mensen die net met smartphone beginnen,maar ik ben geen beginner, heb voor de Renoir een HTC Touch gehad....vond het geen geweldig ding,maar goed. Dan ga ik denk ik toch eerder voor de Desire HD...het is wel een stukje duurder, dat dan weer wel. De HTC Touch vond ik ook echt een langzaam ding, helemaal niet tevreden over. Als ik dan toch weer voor HTC zou gaan...dan wel echt voor een goeie.

    Een goeie vriend van mij gebruikt vaak What's up op zijn telefoon en vind het geweldig, en is gratis. Is dit gewoon altijd gratis?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Neem aan dat je Whatsapp bedoelt? Zo ja dat is het eerste jaar gratis en kost dan een paar dollar per jaar (dus voor het programma zelf en niet voor je provider)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wat HTC Desire HD reviews gelezen, klinkt als een top ding behalve dat de accuduur maar maar 24 uur meegaat! Das weer echt minder....mijn Renoir gaat zelfs langer mee.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heel normaal voor de huidige smartphones met enorme touchscreens;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik lees het nog niet in de reviews van de Galaxy S2 :D niet dat die het ooit kan worden voor mij qua prijs.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Klopt, die Desire (normaal) van mij gaat niet eens 24 uur mee, als ik normale dingen doe (internetten/sporadisch spelletje doen) gaat ie rond de 19 uur mee.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Hoe erg stoor je je eraan?
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij elke smartphone tegenwoordig. Je moet er gewoon aan gewend raken dat je hem elke nacht moet opladen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Galaxy S2 kan de unreal engine aan zelfs, holy crap zeg. Dat gaat ook maar sneller en sneller met die vooruit gang van specs voor phones, niet? damn.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb sinds gisteren eindelijk de galaxy s2 binnen. Zijn er nog apps die jullie mij aanraden? Verder ben ik op zoek naar een betere browser voor internet, wat raden jullie aan?
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zelf gebruik Opera en ben er tevreden over. :)
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf Dolphin, werkt goed.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik kan de S2 volgende week woensdag eindelijk ophalen
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt er zelfs ook nog eens 32 gig bij.

    Dat is alleen wel ruk...
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Das minder,maar ik kom meestal net erboven te zitten,dus dat zit wel goed denk ik. Je moet alleen nog wel bij Hi 114 betalen voor de Galaxy S2. Ik ga van de week wel langs de Phone House winkel zelf in Groningen en dan al mijn vragen stellen daar. Dan weet ik precies waar ik aan toe ben. Gewoon iets van 22 per maand betalen, 2 jaar lang..dan ben ik blij.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 jaar lang, er zijn maar héél weinig goede deals voor 2 jaar te vinden.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet naar kopen though.
    Zijn altijd erg duur!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina