1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Phonehouse bedoel je? Van wat ik ervan gezien heb, hebben ze mooie aanbiedingen hoor :)
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er eergisteren binnen geweest, ten eerste willen ze je een te duur abbonement aansmeren en was het toestel(HTC Desire Z) die ik wou 129 euro bijbetalen terwijl die bij de Vodafone 80 is en bij studentmobiel gratis.

    Heeft er hier iemand ervaring met die webshop; Studentmobiel?
     
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Studentmobiel is betrouwbaar. Een half jaar geleden ook daar mijn nieuwe abonnement afgesloten, en dat ging allemaal goed en vrij snel.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Studentmobiel is zeker betrouwbaar. Had binnen een week (vijf werkdagen) mijn iPhone 4 binnen. Geen problemen, goede aanbiedingen.
     
  5. im Tacoo

    im Tacoo Not edible.

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij phonehouse heb ik sowieso niet zulke goede ervaren gehad,,
    Maar ik denk ik zeg ook even wat voor mobiel ik heb want het is een aanrader voor mensen met niet teveel geld die toch een android willen hebben!

    Het is een ZTE Blade en wordt alleen verkocht in Engeland en Duitsland voorzover ik weet. In die twee landen ligt hij in de winkel als de Orange San Francisco. Prima ding met android 2.1 en ben laatst nog in Engeland geweest en zag hem liggen voor 99 pond. Op ebay zijn ze +/- 150 euro.

    Aanradertje ;)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nu 1 dag mijn SGS2 binnen, wat een supertelefoon _O_!!

    Studentmobiel:
    -Dinsdagavond besteld, contract in de mail gekregen.
    -Woensdagochtend uitgeprint op mijn werk. Even naar ze gebeld om te vragen of ik bij abonnement verlengen ook het nummerbehoud verhaal in moest vullen (hoeft niet). Contract ondertekend, ingescand en gemaild naar ze.
    -Woensdagmiddag bevestiging gekregen en melding dat toestel was verzonden, track&trace nummer gekregen.
    -Donderdag postbode voor de deur.

    Geniaal, en nog de goedkoopste ook _O_
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Welke heb je precies? Ik bedoel..Vodafone,Hi,T-mobile? En hoeveel euro per maand de eerste 12 maanden, en daarna? En hoeveel moest je betalen voor toestel?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Oef... Ik wist zo zeker dat ik een QWERTY toetsenbord wou en geen full touchscreen.
    Echter is het verschil tussen de (tot nu toe enigste) Android phone met QWERTY toetsenbord(HTC Desire Z) en die nieuwe dualcore smartphones(Galaxy2&Sensation) zo groot dat ik toch wel heel erg twijfel om de toch maar voor de dual Core te gaan zonder QWERTY toetsenbord.

    Ik verkies wel de sensation boven de galaxy door HTC sense.
    Vind dat widged gedoe van de Samsung maar niets. Verkies het volwassenere interface van de HTC boven dat lichte prestatie voordeel van de Galaxy.

    Blijf het raar vinden dat een nieuw abbo goedkoper is dan verlengen.
    Bij verlengen moet ik €120 bijbetalen terwijl ie bij een nieuw abbo gratis is(via student)
    Dat word dus nieuw abbo afsluiten.

    Vraag me alleen af wanneer ik m dan kan afsluiten/bestellen gezien het een nieuw abbo word.
    Mijn huidige abbo loopt 17 augustus af.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Welke provider zit je nu en waar wil je heen?
    Je kunt 2 maanden van te voren al een nieuw abbo afsluiten met nummerbehoud. Dan gaat het gewoon in op het moment dat je huidige abbo afloopt.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vodafone en wil Daar gewoon blijven.
    Dus eigenlijk gewoon hetzelfde als verlengen dat pas ingaat aan het eind van je huidige termijn.
    Niet dat ik zo met 2 abbos naast elkaar zit.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Check ook eens bij gsmweb.nl. Heel betaalbaar, verlengen ook gewoon. De website ziet er niet uit, maar ik hoor er veel goede verhalen over. Ik heb mijn laatste 3 phones er ook vandaan.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    €130 duurder. Laat maar hangen.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik wou ook verlengen omdat ik niks anders dan Hi wil. Kon dus €165 betalen voor mijn Galaxy S II. Overigens, mocht er binnen die 2 jaar dat mijn abonnement loopt een goede Qwerty uitkomen gooi ik deze meteen op marktplaats ;).
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens Hoosie gaat je abbo pas in als je abbo verlopen is in geval van een nieuwe afsluiten.
    Dit is echter dus precies hetzelfde als verlengen(?)
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, maar dit is alleen als je van provider wisselt;) Ik wist nog niet dat je bij vodafone wilde blijven.
    Dan zul je toch echt je abbo moeten opzeggen, en een nieuwe afsluiten en zodoende een nieuw nummer krijgen.
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Waarom ben je dan niet voor de Desire Z gegaan?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Uhm mijn abonnement is na de bestelling meteen in gegaan. Mijn vorige abonnement duurde dus maar 1 jaar en 8 maanden :+

    Oude hardware... Wou persé een dual core.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde provider, zelfde nummer?
    En de verouderde hardware en het prestatie verschil is echt gigantisch is ook e reden dat ik het QWERTY voor nu nog maar laat. Helaas
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Inmiddels ook de gs2 binnen, typ er nu op :+ heerlijk apparaat!
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Vraag me toch af waar je dat prestatie verschil in merkt? Moest een paar weken terug kiezen tussen een Sensation en een Desire S. Ben voor de Desire gegaan, omdat ik de Sensation gewoon te groot vind. Een soort LCD tv die je op zak hebt. Heb 'm sinds de aanschaf erg intensief gebruikt (soms 2 keer per dag aan de oplader) maar apps, games, websites... ik ben nog geen hapering tegen gekomen? Waar blinkt zo'n Dual Core in uit dan? Angry Birds in 3 ipv 4 seconde opstarten ofzo? Zou daar een fysiek toetsenbord niet voor laten liggen als je dat graag zoekt in een telefoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina