1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe lang heb je hem nu? Heb vandaag tijdens werk weer een BB op mogen sturen, wederom software problemen;)
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Vriend van me heeft hem nu 1,5 jaar 0x problemen mee gehad. Andere maat 3 maanden en al software probleem.

    Echt gaar dat ze zoveel fouten hebben:eek:
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    BB hebben relatief veel problemen ja, dat is zeker zo. Uiteraard zijn er mensen die nooit problemen hebben met hun telefoon. Zelf heb ik ook nog nooit een telefoon hoeven opsturen omdat hij niet goed werkte. Maar het is gewoon wel zo dat ik relatief vaak een BB moet opsturen voor reparatie.
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar nog 1 vraag waar ik me eigenlijk niet in verdiept heb: Ik mag maandag (eigenlijk zondag) dus verlengen. Ik zit nu bij Hi, maar houd verlengen in dat in alleen bij Hi mag verlengen? of kan ik bijv. ook naar Vadafone overstappen?
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je abbo loopt dus over 2 maanden af? Dan kan je ook overstappen vanaf dat moment, met behoud van je nummer. Je krijgt dan al de telefoon mee naar huis en gaat je nieuwe sim kaart gebruiken vanaf het moment dat je nummer overgezet wordt. Als je overstapt naar vodafone met behoud van je nummer, dan krijg je niet direct de telefoon mee naar huis, maar moet je een paar dagen wachten tot je nummerbehoud is goedgekeurd en dan kan je hem ophalen.
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mn abbo loopt over 4 maanden af maar heb paar maand terug een bezwaar sms gestuurd tegen dat; van 4 naar 2 maanden van te voren verlengen (dat kon toen bij Hi) en vandaar dat ik maandag mag verlengen

    Weet niet of dit meeteld?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja dat telt mee. Als je bij hi verlengt in de winkel kan je meteen een telefoon mee krijgen. Naar Vodafone zou willen moet je je Hi contract gewoon uitdienen volgens mij
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan kan je echt alleen maar verlengen, overstappen kan sinds 1 juli nog maar 2 maanden van te voren.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    No probs dan blijf ik bij Hi, bevalt me ook prima.

    Moet wel even goed naar alle aanbiedingen kijken ivm internet verbruik, bel minuten en sms :+ vind het maar lastig8)
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    kan verlengen dan altijd 4 maand van tevoren?
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee verlengen is tegenwoordig ook 2 maanden. Omdat jij bezwaar hebt aangetekend kan je al eerder verlengen maar nu is het altijd 2 maanden. Maar dat veranderen ze ook weer ieder jaar:+

    Oh en een tipje, neem internet extra. Dan krijg je de meeste korting op je telefoon;)
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm zal morgen even verder kijken, allemaal aanbiedingen van 50% eerste 4 maanden en dit word weer goedkoper als je dat neemt etc.8)

    Maar ikk zoek het eerst uit voordat ik naar de winkel ga:+ laat me daar niet weer iets aan naaien
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Maak eerst even een selectie van de telefoon of telefoons die je zou willen.
    Let er wel op dat als je verlengt je aanbieding minder kan zijn dan wat je op internet ziet. Dit komt doordat KPN werkt met een klantwaarde. Als die laag is, dan is je aanbieding ook slecht en is het een stuk voordeliger om over te stappen.

    Neem van te voren wel even in gedachten wat voor abbo je wilt, dit scheelt weer tijd in de winkel;)
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Klantwaarde? ik kijk nu even wat rond bij de aanbiedingen voor het verlengen van je abbo, zit ik niet goed?
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je dat gewoon via de hi site doet zit je wel goed. Het kan wel zijn dat je online goedkoper uit bent dan in de winkel overigens.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wel ingelogd zijn, anders zie je aanbiedingen voor nieuwe klanten.
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om wanneer je die map hebt geopend, via 'Alle bestanden weergeven', de foto's te verwijderen? Uiteraard nadat je ze eerst in een map hebt gesleept op je computer.
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom niet in de Hi verleng shop:mad: telkens geeft hij aan kan nog niet verlengen, wilt u toch een kijkje nemen in de (algemene) shop
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF BB Bold 9780 Abbo: Hi online 25 + internet (170 min 340 sms)

    37,40!! oke eerste 12 maanden 15eu korting maar dan nog........
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Je zei toch ook dat je maandag pas kan? Als je ingelogd ben krijg je al wel jouw prijzen in de shop
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina