1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het lijkt nu bij Hi net als bij Vodafone zo te zijn dat je maar 2 maanden voor het einde van je abonnement mag verlengen. Is dit nu soms overal zo? Zou gaar zijn, want ik ging er al een beetje vanuit dat ik eind augustus/begin september een nieuwe zou kunnen krijgen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat is volgens mij al behoorlijk wat maanden zo.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ah, crap. Nouja, heb ik nog wat langer om over een nieuwe na te denken. Ik zal die Sensation en GS2 nog wel even checken in een winkel zoals hier is aangeraden, maar ik zie naast de Motorola Droid Pro niet echt een goed alternatief voor de BB. De Droid Pro heeft ook weer een paar kleine irritante minpuntjes waardoor het net weer niet het ultieme alternatief is en bovendien zijn er volgens mij niet veel providers die dat ding gaan leveren...
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn Iphone aansloot aan de pc, heeft hij de contacten automatisch gesynchroniseerd met Outlook. Nu staat er tussen mijn contacten soms wel vijf keer dezelfde persoon. Dan weer als naam een e-mailadres, dan weer alleen de voornaam en dan weer de voor- en achternaam.
    Nu leek het mij handig om gewoon alles in Windows contacten te zetten? Dan voer ik het één keer handmatig in, maar dan heb ik het wel altijd op orde en ik kan er zeer makkelijk een back-up van maken. Mijn vraag is of dit inderdaad voor de Iphone het handigst is om te doen? Komt het er d.m.v. Windows contacten mooi in te staan? Dus zowel het telefoonnummer als het e-mailadres en het gewone adres?
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan dus sinds vannacht in de Hi verleng shop. Maar ik vind het wel duur. 37,50 voor een bb Bold 9780 abbonement:emo: je krijgt dan het eerste jaar €15 korting maar vind het maar duur:eek:
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou alleen voor nieuwe abonnementen mogen zijn.
    Bij oude/lopende abonnementen zou dit een wijziging zijn van de algemene voorwaarden en dan mag ik per direct het abonnement opzeggen ;)
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Verlengen van een abo heeft eigenlijk geen zin. Je kan net zo goed naar een andere provider gaan waar je frisse kortingen krijgt. Je kan je nummer toch overal overzetten. Je kan alleen vaak leuke acties krijgen als je in je abo periode heel veel over je bundel hebt gezeten.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een goede kennis van mij kreeg maandag te horen dat ze alleen kon verlengen want anders was ze haar nummer kwijt :mad:
    Dit onzin werd haar vertelt bij KPN Business Center.

    Ze heeft vrijdag haar nummer bij de MM overgezet van KPN naar Vodafone Zakelijk :lol:
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Verhaal heb ik ook opgehangen bij de Vodafone alleen in het contract dat ik 2 jaar geleden heb getekend staat niets in van de verleng voorwaarden. Daar word verwezen naar de algemene voorwaarden.
    Miss als je er werk van maakt dat het wel lukt maar ik vind dat 2 maanden wel prima.
    Dat is ook zo bij Vodafone. Als je je abbo laat verlopen om een nieuwe af te sluiten omdat dat soms goedkoper is als verlengen maar dan ben je je nummer kwijt.
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik kan sws alleen maar verlengen. Eigenlijk mocht ik nog niet eens verlengen (pas 2 maand van tevoren) maar ik had bezwaar ingediend en nu mocht ik dus vanaf vandaag (4 maand van tevoren) verlengen.

    Ik hoef ook niet van die kortingen etc. Maar ik wil nou ook niet 37,50 betalen voor een abo met een BlackBerry Bold 9780|:-

    Hi bevalt me verder uitstekend, vragen en problemen lossen ze snel op, ze hebben een prima service, heb zogoed als overal bereik. Ik wil wel bij hun blijven;)
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, als je zo graag die blackberry wilt dan neem je die tog.
    Of je koopt hem los, Ik zou iig mijn geld beter besteden!
    Het enige voordeel maar ook gelijk nadeel is dat pingen, aan whatsapp heb je genoeg.
    Al me maten die een BB hebben die hebben ook whatsapp dus:thumbs:
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jonge dat is mijn vraag toch niet|:-
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar nog 1 vraagje: Ik ga dus morgen verlengen, maar wat gebeurd er met het nog lopende contract?
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Die loopt door, en je nieuwe contract gaat in op het moment dat het oude afloopt.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wait wut, dus kan nog geen gebruik maken van internet enz. :mad:
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb je nu nog geen BB? Hoe dan ook, je kunt ook nu gewoon al een BB internet abo afsluiten bij je huidige contract voor de overgebleven duur. Dat heb ik destijds iig wel bij T-Mobile gedaan dus dat zal bij Hi ook vast kunnen.
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus morgen gewoon bb internet abo afsluiten die dan doorgaat op mijn nieuwe contract?
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zou gewoon naar de Hi winkel gaan en daar vragen of ze bij je huidige abo een BB internet abo kunnen afsluiten voor het laatste gedeelte van je lopende contract. Dit zou geen probleem moeten zijn. Ik zou iig wel wachten hiermee tot je de BB ook daadwerkelijk hebt, anders is het weggegooid geld. Bij T-Mobile hadden ze het binnen een paar uur geregeld namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina